Dieta optymalna dla psa

1. Data: 2003-05-14 12:16:41

Temat: Dieta optymalna dla psa
Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bylem dzisiaj u weterynarza z pieskiem.
Twierdzi ze nalezy mu zmienic jedzenie.
Dodatkowo zapisal jakis koncentrat nienasyconych kwasow tluszczowych aby mu
dodawac do kazdego posilku.
Pytanie do weteranow DO.
Czym karmicie swoje pieski, czy istnieje jakis psi odpowiednik zywienia
optymalnego?

2. Data: 2003-05-14 12:31:21

Temat: Re: Dieta optymalna dla psa
Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pytanie do weteranow DO.
> Czym karmicie swoje pieski, czy istnieje jakis psi odpowiednik zywienia
> optymalnego?

;-))))))))))))))))))))

zupelnie nowy segment rynku...

az strach pomyslec co by bylo gdybys mial kanarka!

musta ;-)

3. Data: 2003-05-14 13:42:29

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Musta" <m...@p...onet.pl> napisał w

> az strach pomyslec co by bylo gdybys mial kanarka!

Kanarek na szczescie zre ziarno, a mojemu psu lekarz zapisal ekstrakt
tluszczow nienasyconych
a to jest na pewno w zakresie wiedzy optymalnych.

4. Data: 2003-05-14 13:47:52

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Bylem dzisiaj u weterynarza z pieskiem.
> Twierdzi ze nalezy mu zmienic jedzenie.

I nie powiedział Ci na jakie? Może na wegetariańskie? ;)

> Dodatkowo zapisal jakis koncentrat nienasyconych kwasow tluszczowych aby
mu
> dodawac do kazdego posilku.

Oczywiście... jakże by inaczej... ;(
A dlaczego nie - nasycone?

> Pytanie do weteranow DO.
> Czym karmicie swoje pieski, czy istnieje jakis psi odpowiednik zywienia
> optymalnego?

Pies jest z natury swej mięsożercą, niekoniecznie "najlepszych" gatunków
mięsa. Doskonałe są wszystkie podroby i jeśli nie chcesz, aby przytył i
wyglądał jak serdelek to nie ograniczaj mu w jedzeniu tłuszczu zwierzęcego,
dawaj też żółtka. Słodycze, ciastka i mąka - to dla psa nic dobrego.
Ja bym tych koncentratów NNKT nie stosowała, ponieważ w naturalnym jedzeniu
jest wystarczająca ilość NNKT.

--
Krystyna*Opty* K...@p...onet.pl

Jednemu Allah daje pożywienie, drugiemu apetyt. Mahomet

5. Data: 2003-05-14 14:14:30

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kanarek na szczescie zre ziarno, a mojemu psu lekarz zapisal ekstrakt
> tluszczow nienasyconych
> a to jest na pewno w zakresie wiedzy optymalnych.

przecierz nienasycone to tluszcze roslinne np olej slonecznikowy.

musta

6. Data: 2003-05-14 15:01:34

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał
Doskonałe są wszystkie podroby
A ten weterynarz wlasnie zastrzegl aby nie dawac podrobow a tylko wlukniste
mieso wolowe lub z kurczakow a najlepiej sucha karme.
Byc moze jest na prowizji u jakiegos producenta sztucznej zywnosci.

7. Data: 2003-05-14 15:53:23

Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mieso wolowe lub z kurczakow a najlepiej sucha karme.
> Byc moze jest na prowizji u jakiegos producenta sztucznej zywnosci.

a czy zalecił kuracje pradami selektywnymi???
jesli nie to ten weterynarz to d.. a nie weterynarz
zaprowadz swojego czworonoga do weterynarza optymalnego najlepiej w arkadii w
jastrzebiej górze

8. Data: 2003-05-14 16:07:29

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wlukniste
> mieso wolowe lub z kurczakow a najlepiej sucha karme.

A może wytłumaczył dlaczego?
Wókniste mięso samo w sobie nie jest dla psa złe, ale ma to do siebie, że
praktycznie nie zawiera tłuszczu - i to jest jego mankament, jeśli dodasz
np. do zmielonego chudego mięsa tłuszcz - oczywiście zwierzęcy, a nie olej,
czy margarynę - to będzie OK.
To jest oczywiście moje skromne zdanie.

> Byc moze jest na prowizji u jakiegos producenta sztucznej zywnosci.

Pewne, jak w banku.
Tak się zastanawiam, jak psy przetrwały do naszych czasów bez suchej karmy?
;)))
A my bez apteki? ;)))
Jeszcze trochę, a ktoś zacznie produkować specjalny spreparowany błonnik dla
psów - przecież to takie "zdrowe" włókno... ;)))
--
Krystyna*Opty* K...@p...onet.pl

Im oczywistszy bezsens, tym głębsze myśli. Tadeusz Konwicki

9. Data: 2003-05-14 16:42:17

Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

w <news:b9tc3a$ci9$1@news.onet.pl>
Tomasz napisał(a):

> Czym karmicie swoje pieski, czy istnieje jakis psi odpowiednik
> zywienia optymalnego?

Oczywiscie. Moj pies zjada tylko resztki i wciaz zyje.
Nie choruje i nie tyje.
;-)
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@e...pl

Wariat to czlowiek cierpiacy na duza niezaleznosc intelektualna

10. Data: 2003-05-14 16:46:17

Od: "Karolina" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dodawac do kazdego posilku.
> Pytanie do weteranow DO.
> Czym karmicie swoje pieski, czy istnieje jakis psi odpowiednik zywienia

Mój pies dostaje dziennie 150-200 gram krótko gotowanego mięsa (skrawki, lub
ostatnio pręga, bo mama kupuje), do tego ok.100 g suchej karmy i raz na
jakiś czas żółtko, pasztetowa lub surowe mięso. Aha, pies jest rasy "niżoł
kuchenny" ;-) i ma ok. 45cm wzrostu, powinien ważyć ok.17kg.

Pozdrawiam,
Karolina
--

skuteczna dieta