Dieta -potrzebne przepisy

11. Data: 2003-06-25 10:52:09

Temat: Re: Dieta -potrzebne przepisy
Od: "Artur Nowacki @ Work" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena Witkowska napisał:

> Po takiej diecie to ja bym przytyla z piec kilo w przeciagu 3 tygodni...
> Coz , to zbyt zalezy od czlowieka... Nie ma sensu dawac rad, jak widze :)
> Jedni na tym samy chudna, inni przybieraja na wadze.
> Tym, co znalezli na siebie sposob tylko pogratulowac :)

Ja wlasnie sie tez tego boje.
Na poczatkku roku przez poltora miesiaca sie prawie glodzilem.
Odstawilem slodycze, pieczywo i ziemniaki z jadlospisu - czyli
podstawowe "dostarczacze" weglowodanow.

Na sniadanie jadlem musli z jogurtem.
niesamowicie sie meczylem.

I nie drgnalem ani kilograma.
Pewnie powinienem miec specjalna diete dla Artura Nowackiego ;-))

--
"Nasze namiętności często stają się naszym nieszczęściem." (Zygmunt Freud)

12. Data: 2003-06-25 11:08:38

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Artur Nowacki @ Work napisal(a):

>Ja wlasnie sie tez tego boje.

Jakos w to watpie. To jednak jest elementarna fizyka. Spozywasz za
duzo kalorii - tyjesz, za malo - waga spada.

>Na poczatkku roku przez poltora miesiaca sie prawie glodzilem.
>Odstawilem slodycze,

Slodziles?

>pieczywo i ziemniaki z jadlospisu - czyli
>podstawowe "dostarczacze" weglowodanow.

A trzeba bylo bardziej zroznicowac diete....

>Na sniadanie jadlem musli z jogurtem.

A ja wcinalem musli prawie zawsze z mlekiem pelnotlustym...

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

- What about your soul?
- I'm an engineer.

13. Data: 2003-06-25 21:09:03

Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Nowacki @ Work" <a...@l...home.pl> napisał w wiadomości

> Ja wlasnie sie tez tego boje.
> Na poczatkku roku przez poltora miesiaca sie prawie glodzilem.

I to byl blad.Organizm jest tak sprytny ze gdy pozwoliles mu na glodowanie
to teraz co zjesz nie trawi do konca tylko magazynuje na wszelki wypadek
gdyby przyszlo Ci na mysl znowu glodowac.Zaburzasz tym glowaniem przemiane
materii.Radze jesc 5 razy dziennie,odstawic pieczywo,slodycze,nie jesc po
18-19,jesc duzo owoco i warzyw i bedzie ok :-) A i porzucic w diably
chipsy,szybkie jedzonko typu Mc Donald,pizze itp.Gdy juz osiagniesz
upragniona wage bedziesz spokojnie mogl co jakis czaszjesc cos kalorycznego.

Pozdrawiam.Magda

14. Data: 2003-06-26 07:39:21

Od: "Artur Nowacki @ Work" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mrowka napisał:

> [...]
> chipsy,szybkie jedzonko typu Mc Donald,pizze itp.Gdy juz osiagniesz
> upragniona wage bedziesz spokojnie mogl co jakis czaszjesc cos kalorycznego.

Wlasnie sie przymierzam do radykalnej zmiany diety - na pewno powstanie
ona na podstawie wskazowek z tej grupy - i nie bede stosowal zadnych
wynalazkow typu dieta 14 dni czy inna dieta kapusciana.

--
"Kobieta stanowi niebezpieczeństwo dla każdego raju." (Paul Claudel)

15. Data: 2003-06-26 08:43:36

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>ona na podstawie wskazowek z tej grupy - i nie bede stosowal zadnych
>wynalazkow typu dieta 14 dni czy inna dieta kapusciana.

No i dobrze, ze nie bedziesz stosowal. Podstawa to zdrowy rozsadek i
ŻM. A odnosnie diety kapuscianej, to jojo naszego prezydenta zaczyna
byc mocno smieszne....

16. Data: 2003-06-26 12:45:02

Od: "Artur Nowacki @ Work" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin E. Hamerla napisał:

> No i dobrze, ze nie bedziesz stosowal. Podstawa to zdrowy rozsadek i
> ŻM. A odnosnie diety kapuscianej, to jojo naszego prezydenta zaczyna
> byc mocno smieszne....

Z tego co czytalem w sieci - to nie jest tylko kapusciana dieta, to sa
rozne diety, ale pomagaja tylko na jakis czas jak widac...

--
"Na żonę należy wybierać tylko taką kobietę, jaką by się wybrało na
przyjaciela, gdyby była mężczyzną." (Joseph Joubert)

17. Data: 2003-06-26 13:27:10

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Takie coś znalazlam:

http://www2.gazeta.pl/kobieta/0,45606,0.html

Albo po prostu kupić poradnik domowy :))

[Najgorzej jest upaść na duchu
wybijając sobie zęby]

18. Data: 2003-06-30 10:16:24

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> writes:

> [...]
> jakiegos batonika pozwalalem. Jednoczesnie do pracy zaczalem zabierac
> wiecej niz wczesniej normalnego jedzenia - 4 - 6 kromek chleba w
> postaci kanapek, jablka, ogorki, jajka, jogurty, tak aby nie byc
> glodnym i nei rzucac sie po powrocie do domu na obiad. Porcje obiadowe
> zredukowalismy objetosciowo. Prawie zawsze jemy zupe i do drugiego ze
> 2-3 surowki. Unikalem stanu solidnego najedzenia sie. Na kolacje malo
> pieczywa, ale czesto cos cieplego: jajecznica, kapucha z boczkiem,
> kaszanka, fasolka szparagowa, bob. Teraz, od dluzszego czasu, wage mam

JezusieMaryjoiwszyscy swieci, to ile ty jadles przedtem??? Ja po
diecie jw. to chyba bym wazyl 100 kilo po miesiacu...

MJ

19. Data: 2003-06-30 11:28:48

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Michal Jankowski napisal(a):

>JezusieMaryjoiwszyscy swieci, to ile ty jadles przedtem??? Ja po
>diecie jw. to chyba bym wazyl 100 kilo po miesiacu...

Zauwaz, ze ja nie mam wzrostu malowyrosnietego hobbita. Byc moze w
Twoim przypadku trzeba by przeskalowac w dol....

20. Data: 2003-06-30 16:39:46

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> writes:

> Zauwaz, ze ja nie mam wzrostu malowyrosnietego hobbita.

Znaczy uwazasz, ze ja mam? 6'1 to malo?

MJ

moj dzem
Dla Danki!!!
zaginiony przepis
zajac vel krolik
POMOCY!! -ile proszku - błąd w przepisie?