Dieta przy stwardnieniu rozsianym

11. Data: 2015-02-14 15:39:04

Temat: Re: Dieta przy stwardnieniu rozsianym
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"bbjk" <a...@b...cc> wrote in message news:mbnlcg$qco$1@node2.news.atman.pl...
> Być może trafi się tutaj ktoś ze znajomością tematu,

Nie trzeba było długo szukać :-))) Ekspert(ka?) grupowy od wszystkiego
już zajął w tej sprawie stanowisko 2 i pół godziny przez Tobą :-))))

12. Data: 2015-02-14 15:51:26

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 14 lutego 2015 15:31:41 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> JAK BĘDĘ CHCIAŁA.

Nie będziesz chciała! Choćby woda w garze na herbatkę się przypaliła, choćby chłop
umierał (o ile go posiadasz), to i tak będziesz spełniać swoją "misję" na prk i
fandzolić do "bulu".

> Skoro chcesz odpowiedzi od wybranej osoby, to NIE CZYTAJ mojej, tylko pisz
> do wybranej osoby na priv, skoro taka mądra osoba tu jest.

A skąd ja mam wiedzieć kto tutaj jest mądry w zagadnieniu, które zawątkowałem?
Przynajmniej większość jest na tyle mądra, że jak się na czymś nie zna to nie
fandzoli farmazonów.

> Jak na razie
> widzę, że cały tłum mądrych osób się rzucił do odpowiadania Ci.

I tylko jedna NAJMĄDRZEJSZA..

> Będzie mi tu jeden z drugim gębę zamykał.

Nareszcie.... W końcu w sposób adekwatny określiłaś swój "fejs".

13. Data: 2015-02-14 15:57:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 14 Feb 2015 06:51:26 -0800 (PST), s...@g...com napisał(a):

> [...]
fandzoli farmazonów.

> I tylko jedna NAJMĄDRZEJSZA..

> Nareszcie.... W końcu w sposób adekwatny określiłaś swój "fejs".

Ty pierwszy.
I szukaj do woli. W KAZDEJ publikacji na temat jwt. sens jest ten sam: jeść
WSZYSTKO. Ale Ty chcesz "robić" za szamana w rodzince, więc się wkurzasz,
że ci tu (po kryjomu przed zachwyconą rodzinką) nie podałam cudownej diety
na stwardnienie rozsiane. Moze ją stwórz sam zatem, bo nigdzie jej nie
znajdziesz, głupku :->

14. Data: 2015-02-14 16:01:34

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 14 lutego 2015 15:39:10 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:

> Nie trzeba było długo szukać :-))) Ekspert(ka?) grupowy od wszystkiego
> już zajął w tej sprawie stanowisko 2 i pół godziny przez Tobą :-))))

No cóż.. Jest to Ciężki przypadek. Wynik złego odżywiania czy co? Bo jest na prk
jeszcze jeden. Pisać bidula nawet nie umie, ale też zna się na wszystkim. Nawet na
Fizyce.. Stamtąd udał się ją jakoś przegonić :))

15. Data: 2015-02-14 16:05:05

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 14 lutego 2015 15:57:30 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> głupku :->

Narobisz se problemów.

16. Data: 2015-02-14 16:27:59

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<s...@g...com> wrote in message
ps.com...
> Bo jest na prk jeszcze jeden.
> Pisać bidula nawet nie umie, ale też zna się na wszystkim.
> Nawet na Fizyce.. Stamtąd udał się ją jakoś przegonić :))

Myślisz może o Wielokrotce? ;-)

17. Data: 2015-02-14 16:46:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 14 Feb 2015 07:05:05 -0800 (PST), s...@g...com napisał(a):

> Narobisz se problemów.

Ty już "se" narobiłeś? - bo ja pamiętam to i owo.
Mimo to jednak usiłuję się do Ciebie odezwać jak człowiek, co kolejny raz
spotyka się z twoim chamstwem - na które jest jedna odpowiedź w takim
przypadku: głupek. Bo tylko głupek tak robi.

18. Data: 2015-02-14 17:02:13

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> [...]
> spotyka się z twoim chamstwem - na które jest jedna odpowiedź w takim
> przypadku: głupek. Bo tylko głupek tak robi.

Nie tylko głupek...
Powiedziałbym kto jeszcze, ale nie umiem wymyślić żeńskiej formy "głupek" bo
sam do LO nie chodziłem...

19. Data: 2015-02-14 20:37:11

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 14 lutego 2015 16:28:05 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
> <s...@g...com> wrote in message
ps.com...

> Myślisz może o Wielokrotce? ;-)

BINGO

20. Data: 2015-02-15 09:46:42

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I równie dobrze można pytać o "dietę na bóle kręgosłupa" albo na
> schizofrenię.

Nie bądź taka zarozumiała, na kręgosłup wapń i fluor, a na shizofremię nie
wiem, ale pewne składniki pożywienia miewają działanie depresyjne (nawet w
nazwie: cykoria, pietruszka) lub czasem nawet silnie działające na układ
nerwowy: alkohol, cofeina, jod, lubczyk, cukier, ....

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Próbował ktoś piec tradycyjne, włoskie, puszyste bagietki?
Gdyby ktoś chcial zmierzyć pH swojego chlebowego zakwasu lub pH swojego ciasta...
Błędy przy pieczeniu chleba pszennego
Jak się ma tycie i szczuplenie do E= mc kwadrat?
ciekawostka kulinarna