Dieta przyśpieszająca leczenie/znikanie ran/strupów

1. Data: 2006-09-29 12:02:30

Temat: Dieta przyśpieszająca leczenie/znikanie ran/strupów
Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@p...pregiesz.kom> szukaj wiadomości tego autora

Mam na myśli drobne przetarcia, o które łatwo podczas wspinaczki, czy
jazdy na rowerze.

Skrócenie czasu ustępowania strupa z 14 dni do 10 dni byłoby super
rozwiązaniem.
Zaczerwienienie/zaróżowienie może zostać.

Nie chcę używać sterydów.

zyga
--
warning!
http://zarzecki.com

2. Data: 2006-09-29 12:20:29

Od: "Tomasz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie chcę używać sterydów.

kup Solcoseryl w masci

Tomasz

3. Data: 2006-09-29 12:48:24

Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@p...pregiesz.kom> szukaj wiadomości tego autora

> kup Solcoseryl w masci

a nie lepiej od wewnątrz działać?

zyga
--
warning!
http://zarzecki.com

4. Data: 2006-09-29 13:42:07

Od: "Tomasz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a nie lepiej od wewnątrz działać?

jak sie upierasz jest tez Solcoseryl w zastrzykach :-P

a jak chcesz koniecznie diete na zdrowsza zmienic, to tylko mozna
przyklasnac

Tomasz

5. Data: 2006-09-29 14:02:04

Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@p...pregiesz.kom> szukaj wiadomości tego autora

> jak sie upierasz jest tez Solcoseryl w zastrzykach :-P
>
> a jak chcesz koniecznie diete na zdrowsza zmienic, to tylko mozna
> przyklasnac

mam zdrową
pytam, czy można coś do diety dodać, jakieś minerały, białko czy cuś

zyga
--
warning!
http://zarzecki.com

6. Data: 2006-09-29 16:34:28

Od: "MiLX" <c...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

hmm... ja bym Ci polecil bogata w bialko. Sam to zaczalem preferowac, ale
tez mam duzy wysilek fizyczny (podnosze ciezary :) i widze ze lepiej sie
czuje (smazone, grille itp wywalilem calkiem, nie jem tez miesa czerwonego),
w sumie to wcinam nabial, drob, cielecine itp. Jest to duzy wydatek
trzymanie takiej dety, ale sie oplaca ze wzgledu na samopoczucie i nie
tylko. Zadnej zgagi, zwrotow zolci, bolow watroby, zoladka i woreczka. Cera
tez mi sie poprawila. :)

7. Data: 2006-09-30 04:11:56

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jeśłi koniecznie chcesz działać "wewnętrznie" to uzupełnij dietę w cynk.

8. Data: 2006-10-02 07:06:28

Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@p...pregiesz.kom> szukaj wiadomości tego autora

> jeśłi koniecznie chcesz działać "wewnętrznie" to uzupełnij dietę w cynk.

tzn. dodaj więcej cynku
:-)

zyga
--
warning!
http://zarzecki.com

9. Data: 2006-10-02 08:08:44

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Skrócenie czasu ustępowania strupa z 14 dni do 10 dni byłoby super
> rozwiązaniem.
> Zaczerwienienie/zaróżowienie może zostać.

Jest jeszcze najprostszy, (ale kontrowersyjny) sposób na rany.

Polewanie rany uryną.
Wszelkie nawet ciężkie rany znikają błyskawicznie....tylko trzeba przemóc
barierę psychiczną.....

Idealne PH, płyn z wewnątrz organizmu, zero skutków ubocznych dla żołądka,
same plusy......
Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

brak ciąży ;)
cholina a kompleks cholinowy - czym się różni?
jak sie pozbyć nocnych erekcji (nie troluje)
rtg a tarczyca
Dopuszczalne dawki promieniowania RTG