Dietetycy - Poznań

31. Data: 2007-12-08 19:28:21

Temat: Re: Dietetycy - Poznań [OT]
Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

agata pisze:

> Panowie Panowie nadaje z Kanady ..... jestem oszustką..... no dajcie
> spokój.....

...no dobra, ale dlaczego piszesz posrednio i do mnie?
Przeciez podobno to ja wg tychze madrych i dociekliwych pan i panow jestem toba,
zaczeli juz prawie robic kolejne sledztwo w internecie bo tak im zasugerowala
osoba, ktora sama jest wieloletnia i to wyjatkowo perfidna spamerka oraz
oszustka na tej grupie i co ciekawe ci podobno uczciwi ludzie o tym dobrze
wiedza, ale teraz chwilowo widocznie zapomnieli i im chyba nie przeszkadza
zupelnie, ze ta spamerka szkaluje i oczernia innych ludzi...

Zbiorowa paranoja? ...czy co to w ogole jest?

32. Data: 2007-12-08 21:40:31

Od: "slawek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> napisał w wiadomości

> 1. Nie daj się zwieść pozorom. Kilka ważnych szczegółów:

Jej IP to 193.34.44.5

Slawek

33. Data: 2007-12-09 04:54:40

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora