Dionaea muscipula - mucholuwka amerykanska

1. Data: 2000-04-22 13:06:05

Temat: Dionaea muscipula - mucholuwka amerykanska
Od: "Tasior" <e...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam na grupie po raz pierwszy :)))

poszukuje wiadomosci na temat tej w/w roslinki lub jej pokrewnych "braci"
ktore posiadaja tzw pulapki zatrzaskowe ) :))) gdzie je mozna dostac
najlepiej bardzo mlode osobniki , slyszalem ze rozmnazaja sie pzez nasiona ,
wiec jakby ktos moglbymi przeslac kilka ziarenek (5-10) to bym byl mu bardzo
wdzieczny .
czy to prawda ze jezeli dodamy nawozu do ziemi w jakiej ta roslinka rosnie
to obumiera i ginie ???

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

2. Data: 2000-04-22 17:42:54

Temat: Re: Dionaea muscipula - mucholuwka amerykanska
Od: "Jarek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Miałem kiedyś taką roślinkę, nie wiem dokładnie jaka to odmiana, ale na
pewno muchołówka.
Niestety po około 2 miesiącach zaczęła ginąć , nie bardzo wiem dlaczego. W
literaturze mało jest opisów tak rzadkich roślin.
Kupiona była w lipcu/sierpniu zeszłego roku w Niemczech. Kiedy byłem w
lutym już jej nie widziałem w sprzedaży. Roślina dość atrakcyjna. Ciekawie
wygląda
polowanie na muchy. Trawi ją chyba 3/4 dni , a potem znowu się otwiera.
Tyle mogę Ci opisać co sam zaobserwowałem.
Pozdrawiam Jarek

Użytkownik Tasior <e...@e...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8ds89r$a3p$...@a...webcorp.com.pl...

3. Data: 2000-04-22 19:58:17

Temat: Odp: Dionaea muscipula - mucholuwka amerykanska
Od: "Tasior" <e...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jarek <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...
> literaturze mało jest opisów tak rzadkich roślin.
> Kupiona była w lipcu/sierpniu zeszłego roku w Niemczech. Kiedy byłem w
> lutym już jej nie widziałem w sprzedaży

bo o tej porze zawsze ginie . gdy "liscie"zjedza 4-5 owadow to obumieraja
:(((

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

grzyby