Dla dorosłych.

1. Data: 2007-02-24 19:48:44

Temat: Dla dorosłych.
Od: "Stachu" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W latach 60-tych można było u nas dostać znakomite
kakao Van Houtena.W latach późniejszych znikło.
Czy w chwili obecnej jest jeszcze gdzieś do dostania?

Stachu.

2. Data: 2007-02-24 20:09:09

Temat: Re: Dla dorosłych.
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le samedi 24 février 2007 ŕ 20:48:44, dans <erq54a$7mn$1@nemesis.news.tpi.pl> vous
écriviez :

> W latach 60-tych można było u nas dostać znakomite
> kakao Van Houtena.W latach późniejszych znikło.
> Czy w chwili obecnej jest jeszcze gdzieś do dostania?

U mnie w sklepie na dole.

Ewcia

--
Niesz

3. Data: 2007-02-24 20:34:39

Od: "Fiora" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

.pl> napisał w wiadomości news:erq54a$7mn$1@nemesis.news.tpi.pl...
> W latach 60-tych można było u nas dostać znakomite
> kakao Van Houtena.W latach późniejszych znikło.
> Czy w chwili obecnej jest jeszcze gdzieś do dostania?
Ostatnio byłam w Rzymie - i tam w supermarkeciku koło hotelu
było - z cukrem i bez.
I taraz mam radość !!! - bo też pamiętam z dawnych lat z Peweksu.
A jako dowcip mogę dodać, że jak mój mąż był parę lat temu w Holandii,
to był z nim tam duży problem - o dziwo!! Dopiero akcja znajomych i
znajomych znajomych dała efekt. Czyli szewc bez butów chodzi....
Fiora

4. Data: 2007-04-16 05:53:01

Od: Waldemar <w...@i...de> szukaj wiadomości tego autora

Stachu schrieb:
> W latach 60-tych mo?na by?o u nas dostaae znakomite
> kakao Van Houtena.W latach pó 1/4 niejszych znik?o.
> Czy w chwili obecnej jest jeszcze gdzie? do dostania?

możesz bezpośrednio zamówić, np tu ło:

http://www.hollandwinkel.nl/dutch/product_info.php?p
roducts_id=107

Waldek