Dla internautów

1. Data: 2004-06-12 17:04:40

Temat: Dla internautów
Od: "Kasia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli spędzasz dużo czasu w internecie i nie masz z tego nic, oprócz
zniszczonych oczu, wyślij pustego e-maila na adres: p...@w...pl, a
otrzymasz szczegółowe informacje na temat oferowanej przeze mnie, LEGALNEJ
pracy, wymagającej jedynie dostępu do internetu oraz ok. 1 godziny dziennie
poświęconego czasu.

2. Data: 2004-06-12 17:50:50

Temat: Re: Dla internautów
Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W sobotę 12-czerwca-2004 o godzinie 19:04:40 Kasia napisał/a

> [...]
>pracy, wymagającej jedynie dostępu do internetu oraz ok. 1 godziny dziennie

Żeby nie było wątpliwości - to jest kolejna piramidka, dzięki której
można mieć wiele nadziei i nic w zamian za to.

Zdecydowanie odradzam angażowanie się w takie oszustwa.

Adam Pietrasiewicz

3. Data: 2004-06-13 12:10:50

Od: "cOOba" <p...@b...cy> szukaj wiadomości tego autora

"Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com>

> Żeby nie było wątpliwości - to jest kolejna piramidka, dzięki której
> można mieć wiele nadziei i nic w zamian za to.
>
> Zdecydowanie odradzam angażowanie się w takie oszustwa.

A może ktoś po prostu zbiera adresy mailowe, coJeby potem SPAM wysyłać
wierząc (choć chyba niestety poniekąd słusznie), że ktoś się na to nabierze.
Jeśli tak, to choć prywatnie do nikogo bez powodu nic nie mam to IMO takie
spamowanie zasługuje na najwyższą pogardę.

Pozdrv.

--
--= cOOba =--
--= GG:975443 =--

4. Data: 2004-06-13 12:25:11

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W niedzielę 13-czerwca-2004 o godzinie 14:10:50 cOOba napisał/a

> [...]

>Jeśli tak, to choć prywatnie do nikogo bez powodu nic nie mam to IMO takie
>spamowanie zasługuje na najwyższą pogardę.

Może też, ale ja do niej napisałem i dostałem dokument, który sprawi,
że zaraz będę bogaty.

PIRAMIDALNA bzdura, ale jak widać ludziska się na to łapią i muszą
potem szukac innych frajerów.

Zadziwiająca jest wiara ludzi w to, że nic nie robiąc można zarobić
kokosy.

Adam Pietrasiewicz

5. Data: 2004-06-13 12:49:26

Od: marder <l...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 13 Jun 2004 14:25:11 +0200, na pl.soc.inwalidzi, Adam Pietrasiewicz
napisał(a):

> ja do niej napisałem i dostałem dokument, który sprawi,
> że zaraz będę bogaty.

Zapewne będziesz teraz otrzymywał sporo spamu do skrzynki z której wysłałeś
tego maila.

> PIRAMIDALNA bzdura, ale jak widać ludziska się na to łapią i muszą
> potem szukac innych frajerów.
>
> Zadziwiająca jest wiara ludzi w to, że nic nie robiąc można zarobić
> kokosy.
Taka już chyba ludzka natura - każdy chyba chciałby dostać *coś* nie robiąc
*nic* - i niestety wielu ludzi uważa, że coś takiego jest możliwe.
pozdrawiam
marder

--
aby skontaktować się ze mną na priv uzyj tego adresu
http://cerbermail.com/?10WTfBI3k1

6. Data: 2004-06-13 13:47:28

Od: "NeoN" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Łatwiej będzie dochodzić swojego odszkodowania. Spam jest teraz karalny ,
wiadomo kogo na policje podać :)

W.J.

7. Data: 2004-06-13 15:22:16

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W niedzielę 13-czerwca-2004 o godzinie 14:49:26 marder napisał/a

>Zapewne będziesz teraz otrzymywał sporo spamu do skrzynki z której wysłałeś
>tego maila.

I tak dostaję około 200 sztuk dziennie, więc pewnie nie zauważę, a
ponieważ sam napisałem swojego klienta mailowego, to tylko pozwoli mi
to wzmocnić jego ochronę antyspamową.

>Taka już chyba ludzka natura - każdy chyba chciałby dostać *coś* nie robiąc
>*nic* - i niestety wielu ludzi uważa, że coś takiego jest możliwe.

No cóż - nic chyba ludzkiej natury nie zmieni.

Adam Pietrasiewicz

Naprawa wózka w wielkopolsce
Szukam kontaktu
programik piszacy