Dla miłośników roślin i kamieni

31. Data: 2006-01-06 12:08:55

Temat: Re: Dla miłośników roślin i kamieni - tu już OT
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
news:dpll4m$phe$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Wyniki 1 - 100 spośród około 802,000 dla zapytania pojedynczy.
> (Znaleziono w 0.48 sek.)
> Michale patrz:
> http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=45734

> A jakże.
> Wybacz, że na Ciebie padło ale to tak samo wkurzające jak skrót tyś.

Proponowałabym Jerzy, żeby wstrzymał się jednak z _publicznym_ poprawianiem
literówek i błędów ortograficznych. Bo i Ty nie jesteś pod tym względem
doskonały, mam Ci wypomnieć niedawne "grzechy"? :)

> Zaścianek ma złe konotacje wg mnie, lepiej było się postawić i napisac o
> preferencjach.

Może i lepiej, ale to nie Teresa użyła tego słowa. Niewłaściwy adresat...

Pozdrawiam, Basia.

32. Data: 2006-01-06 12:10:58

Temat: Re: Dla miłośników roślin i kamieni
Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Teresa napisał(a):
[...]
> Jeżeli na tej grupie wszystkich bedziemy łapali się za literówki,to o czym
> będą posty ??

I tu mnie tym bardziej zasmuciłaś.

> Nigdy nie popełniasz błędów ??

Popełniam i wtedy pierwsza dopada mnie Basia,
;-)
a ja grzecznie _przepraszam_ umykając chyłkiem pod płotem lub podnosząc
przyłbicę walczę.
:-P

> Wybacz Jerzy !
> ale słowo" zaścianek" był użyty we wcześniejszym poście,

Masz całkowitą rację iz nie ty tego słowa użyłaś pierwsza,

> jakoś tam Tobie nie przeszkadzał ,a może czytasz wybiórczo ??

ale w niczym ci ono nie przeszkadzało. Wręcz powtórzyłaś.
A o gustach sie nie dyskutuje przynajmniej na tej grupie.
pozdr. Jerzy

33. Data: 2006-01-06 12:12:01

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):
[...]
> Może i lepiej, ale to nie Teresa użyła tego słowa. Niewłaściwy adresat...

A nie mówiłem?
:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
pozdr. Jerzy

34. Data: 2006-01-06 12:28:06

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz całkowitą rację iz nie ty tego słowa użyłaś pierwsza,

> ale w niczym ci ono nie przeszkadzało. Wręcz powtórzyłaś.
> A o gustach sie nie dyskutuje przynajmniej na tej grupie.

No, ostatnio się dyskutuje, nie zauważyłeś:) Gdyby nie było dyskusji, to
ciekawa i pouczająca strona ze zdjęciami nie zniknęłaby:(

Ale wracając do zaścianka - pomimo dość dynamicznego rozwoju w ostatnich
latach, poziom sztuki ogrodniczej u nas i tradycje są jednak mizerniejsze
niż u zachodnich czy południowych sąsiadów. Nie do końca jestem pewna, czy
słowo nie oddaje stamu rzeczywistego;)

Pozdrawiam, Basia.

35. Data: 2006-01-06 13:06:36

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:

> Wyniki 1 - 100 spośród około 802,000 dla zapytania pojedynczy.
> (Znaleziono w 0.48 sek.)
> Michale patrz:
> http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=45734

Alez ja te strone ogladalem zanim napisalem, to co napisalem.
Niemniej uwazam forme "pojedyńczy" raczej za regionalna, a nie
po prostu niepoprawna.

> Wybacz, że na Ciebie padło ale to tak samo wkurzające jak skrót tyś.

Dla mnie nie. Skrot "tyś." jest po prostu bledny.

> Zaścianek ma złe konotacje wg mnie

I w takim znaczeniu (ze zlymi konotacjami) byl uzyty.
Oczywiscie to znow moje wrazenie.

> lepiej było się postawić i napisac o preferencjach.
> Z jednej strony Matejko i Nikifor, po środku

A tu Ciebie przylapalem :-)
http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=47523

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

36. Data: 2006-01-06 13:09:09

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> Może niektórych zrazily inspekty....cóż, dla mnie jak dla Mirka rośliny
> mogą
> rosnąć na śmietniku byleby czuly się tam dobrze, rosły i się mnożyły.
> Szkoda, Ewelino, że usunęłaś galerię, a tak po prawdzie, miłośników
> skalniaków nie ma tu zbyt wielu i żal, że nie wszyscy zdążyli zobaczyć.

Mnie też przykro:-),nie chciałam osiągnąć takiego efektu, jeżeli się coś
tworzy to będą różne opinie na temat naszego dzieła,trzeba się z tym liczyć.
Mieszkając rejonach śródziemnomorskich i cały rok ciesząc się zielenią ,to
dlaczego we własnym ogrodzie nie stworzyć skałki,ale czy musi mi się ona
podobać?
Co do kwiatka, dla mnie może rosnąć i na śmietniku ,a nawet na betonie:-)i
nie mi go oceniać za to ,że ma ochotę tam rosnąć,"sama natura". Ile super
roślinek rośnie w przydrożnych rowach,ale nie każdy zwróci na nie uwagę,
tylko miłośnik.

Pozdrawiam TeresaR

37. Data: 2006-01-06 13:17:49

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:wXtvf.7198$tR5.6875@tornado.ohiordc.rr.com...

> [...]
> po prostu niepoprawna.

> Dla mnie nie. Skrot "tyś." jest po prostu bledny.

> I w takim znaczeniu (ze zlymi konotacjami) byl uzyty.

Dzięki Michale ! uprzedziłeś mnie:-)
Jerzy następnym razem poprawki literówek i błędów pisz na priv :-)
Skończ z tymi łapankami :-)
Za każdy razem pisząc post na grupę,
zastanawiam się do czego znowu się przyczepisz:-)

Pozdrawiam TeresaR

38. Data: 2006-01-06 14:25:36

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:482e.00000000.43bdd6c9@newsgate.onet.pl Zbigniew
Mazur <f...@t...pl> napisał(a):
> Janusz wspomniał:

> A ja gdzieś słyszałem, że słowo może być kamieniem.

Hejka "Nie dawajcie psom tego, co święte, ani nie rzucajcie pereł
waszych przed wieprze, by ich przypadkiem nie podeptały nogami i obróciwszy
się nie rozszarpały was".
Pozdrawiam ewangelicznie Ja...cki

39. Data: 2006-01-06 14:54:42

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> po prostu niepoprawna.

> Dla mnie nie. Skrot "tyś." jest po prostu bledny.

> I w takim znaczeniu (ze zlymi konotacjami) byl uzyty.

Czy mógłbym nieśmiało spytać, co powyzsze ma wspólnego
z Dionisią i skałami wulkanicznymi i z tym że kropki brak?
Pozdrawiam.Mirzan

40. Data: 2006-01-06 17:04:41

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:

> Czy mógłbym nieśmiało spytać, co powyzsze ma wspólnego
> z Dionisią i skałami wulkanicznymi i z tym że kropki brak?

Bardzo proste. Dyskusje wybuchaja jak wulkany, a upajamy sie
nimi dionizyjsko. A jesli brak kropek, prosze bardzo,
nikomu nie zaluje: .........................................
:-)

A wracajac do tematu: wiele roslin naprawde rosnie w kamienistym
otoczeniu w naturze. Pare przykladow:
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/rmnp/rosliny/ach
illea_lanulosa.jpg
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/rmnp/rosliny/aqu
ilegia_coerulea.jpg
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/rmnp/rosliny/ore
ocarya_virgata.jpg
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/rmnp/rosliny/sam
bucus_racemosa.jpg
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/rmnp/rosliny/sen
ecio_atratus.jpg
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/rmnp/rosliny/sos
enka.jpg
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/rmnp/rosliny/ufo
2.jpg
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/rmnp/rosliny/ufo
3.jpg
Dlaczego wiec nie mielibysmy tego nasladowac w ogrodach?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure

nowa prosi o identyfikację roślinki
Szkodniki w natarciu
[SierraHome] LandDesigner v6.0
25 letni mężczyzna podejmie pracę na terenie Warszawy lub okolic
Małe conieco