Dla miłosników wierszyków związanych z tematyką grupy

11. Data: 2003-08-21 08:25:33

Temat: Re: Dla miłosników wierszyków związanych z tematyką grupy
Od: Bischoop <B...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

Latem Halina_Sympatico poezja milo czas nam zabija, jednak ja nigdy nie
zapomne:

Wiersza autorstwa wielkiej osoby Sokratesa wspaniale znanej nam
grupowiczom psr.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)o2.pl | GG:1705424 |ICQ:159794827 %

12. Data: 2003-08-24 02:13:03

Od: "h...@s...ca" <"halinab"@ sympatico.ca> szukaj wiadomości tego autora

=sveana= wrote:

> Czytam Twoje posty i bardzo Ci wspolczuje. To trudne, tak zyc w
> tesknocie....
> Ale moze jakims wyjsciem byloby "zababciowanie" jakiemus obcemu dziecku lub
> dzieciom? Zaangazowanie sie w jakiejs organizacji zajmujacej sie malymi
> dziecmi? Nie wiem, glosno mysle....

Kochana, ja mam tyle "dzieci" na swiecie, które mnie traktują jak
największego przyjaciela i przezywam z nimi ich macierzyństwa itd. A i
tu mam 6 letnia dziewczynkę z która sie przyjaznie(już od 3 lat). Jak
chcę ciepła dziecka, to mam ją. Urocza, ciepła, nadzwyczajna. Córeczka
moich przyjaciół.
A tak już sobie wmówiłam, ze mi dobrze bez powaznych obowiązków, ze
chyba juz nie chciałabym innego życia. Nawet babciowania. Myslę, ze już
na to nie miałabym nawet siły.
Mam czas na tyle przyjemnosci , na co _nigdy_ nie mogłam sobie w zyciu
pozwolić.
Szczerze jeszcze raz podkreslam, ze tak bezproblemowego okresu w zyciu
jeszcze nie miałam.
A że mój syn odzwyczaił sie ode mnie...to moze dla niego dobrze, bo
mężczyzni-maminsynki podobno nie zdają egzaminu w rodzinie.
Myslę, ze moja "synowa" ma z niego pociechę i oby im wszystkim razem ( z
3 jej dzieci) dobrze było.
Może nie jeden raz bedzie mi jeszcze ckniło się za nim, ale...do kazdej
sytuacji człek sie przyzwyczaja i ...szuka jej plusów. Przynajmniej ja
tak robię.
Pozdrawiam Halina

13. Data: 2003-08-24 02:25:07

Od: "h...@s...ca" <"halinab"@ sympatico.ca> szukaj wiadomości tego autora

mirek wrote:

> Bo to co piekne jest zwykle smutne (niestety) i refleksyjne ("stety")
> Pisz dalej Halino_Sympatico. :)

Tak sie rozpedziłam nagle z tymi wierszami, zeby nie mysleć o różnych
"nieodwracalnosciach", ze aż wystąpiłam z nimi na pl.hum.poezja.
Ja informatyk z wykształcenia a od liceum bez poezji.;-(
Oczywiscie oberwałam niemiłosiernie ale pokornie przyjęłam to. A i mam
swoje zdanie na ten temat .
A jak na razie bardzo dużo od nich się uczę, jesli chodzi o odczyt
poezji. No i zaczęłam czytać poezje wybitnych (Szymborska, Miłosz...)
Pisac, to każdy pisze jakos tam i trudno komus narzucić ramki. Ale
mozna cos trochę ulepszac.
Zapraszam piszące osoby (Kameliandę!) na tamtą grupę ale na początek
niech się tylko
wczytają a dopiero wystartują ze swoimi, to nie oberwą tak, jak mi sie
dostało.
Pozdrawiam Halina

pękające pięty - pomocy
Ciekawy artykuł
relacja dziecko - byly konkubent matki
Niewłaściwe zachowanie 11 letniego dziecka wobec rodziny
Gdy masz syna...pół żartem, pół serio