Re: "Dla państwa najtańsza jest rodzina bez dzieci."

From: "olo" <o...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: "Dla państwa najtańsza jest rodzina bez dzieci."
Date: Thu, 26 Jul 2012 15:51:32 +0200

Użytkownik "Ed"

>Faktycznie opina zestawiająca ze sobą sram i przyjaźń warta jest
>przytoczenia w tej sytuacji, tym bardziej, że ktoś ją chciał zapamiętać
>wraz z nazwiskiem autora.
Widzisz, pojęcia nie masz o kontekście, okolicznościach i wydajesz
niepochlebne ocenki. Chyba że jesteś silnie związany z atrybutami
państwowości i popierasz działalność SB z okresu Gomułki, to przepraszam że
uraziłem patriotyczne uczucia.

>Poza tym nie spotkałem się jeszcze, aby wśród jakiegoś przeciętnego ogółu
>odstęp cywilizacyjny decydował o wartościach emocjonalnych dnia
>codziennego.
Bo nigdzie nie decyduje. Niektórym tylko lepiej się żyje na emigracji z
uciążliwościami nostalgii a niektórych nic do tej emigracji nie zmusi.
Akurat w okresie PRL ludzi masowo do tej emigracji zmuszano i o tym jest
"Źródło" Jacka Kleyffa.
Ale nie o tym było, tylko o postrzeganiu rzeczywistości którą oglądamy.

>Raczej nie wielu tak naprawdę zdaje sobie z tego sprawę, a ci co zdają to i
>tak znajdą sposób aby pokonać ten odstęp.

Rozwiń bo chyba nie powątpiewasz w to że normalna osoba, o zdrowej percepcji
nie dostrzeże naszego zapóźnienia cywilizacyjnego wobec rozwiniętych krajów
jak i tego że znacznie wyprzedzamy większość afrykańskich krajów.

pzdr
olo