"Dla państwa najtańsza jest rodzina bez dzieci."

101. Data: 2012-07-26 13:49:20

Temat: Re: "Dla państwa najtańsza jest rodzina bez dzieci."
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:12nudwuji8gf.dzi17s6ebegq.dlg@40tude.net...
> [...]
twa-najtansza-jest-rodzina-bez-dzieci,wid,14355125,w
iadomosc.html

> Ty naprawdę myślisz, że jak mieszkam w Polsce i w USIech nie byłam, to nie
> wiem?
> Żałosne.

zalosne jest to, ze myslisz iz to jedyne zrodlo wiedzy. To co odpowiesz na
pytanie
odslaniajac klapy myslowe?

> I zarobkach.
>
> Chcesz w jednym zdaniu?

nie ma znaczenia. Odpowiedz na pytania.

i.

102. Data: 2012-07-26 13:51:32

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ed"

>Faktycznie opina zestawiająca ze sobą sram i przyjaźń warta jest
>przytoczenia w tej sytuacji, tym bardziej, że ktoś ją chciał zapamiętać
>wraz z nazwiskiem autora.
Widzisz, pojęcia nie masz o kontekście, okolicznościach i wydajesz
niepochlebne ocenki. Chyba że jesteś silnie związany z atrybutami
państwowości i popierasz działalność SB z okresu Gomułki, to przepraszam że
uraziłem patriotyczne uczucia.

>Poza tym nie spotkałem się jeszcze, aby wśród jakiegoś przeciętnego ogółu
>odstęp cywilizacyjny decydował o wartościach emocjonalnych dnia
>codziennego.
Bo nigdzie nie decyduje. Niektórym tylko lepiej się żyje na emigracji z
uciążliwościami nostalgii a niektórych nic do tej emigracji nie zmusi.
Akurat w okresie PRL ludzi masowo do tej emigracji zmuszano i o tym jest
"Źródło" Jacka Kleyffa.
Ale nie o tym było, tylko o postrzeganiu rzeczywistości którą oglądamy.

>Raczej nie wielu tak naprawdę zdaje sobie z tego sprawę, a ci co zdają to i
>tak znajdą sposób aby pokonać ten odstęp.

Rozwiń bo chyba nie powątpiewasz w to że normalna osoba, o zdrowej percepcji
nie dostrzeże naszego zapóźnienia cywilizacyjnego wobec rozwiniętych krajów
jak i tego że znacznie wyprzedzamy większość afrykańskich krajów.

pzdr
olo

103. Data: 2012-07-26 13:57:10

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-26 15:34, Ikselka pisze:
> Ale Ty naprawdę jesteś głupiutka i naiwna - w pewnych sprawach.

Och, nie bądź taka delikatna.
Na pewno jesteś mądrzejsza, pisząc o spisku, nie zwracając kompletnie
uwagi na tendencje utrzymujące się od ponad 20 lat (nie tylko w Polsce).
Każdy racjonalnie myślący człowiek wie, że do kogoś takiego nie trafiają
żadne argumenty poza emocjonalnymi. :)

Ewa

104. Data: 2012-07-26 13:59:15

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z tym "nie ma w ogóle" to nieco pojechałaś - a te wszystkie zasiłki
> (głownie dla czarnych, a jakże, spróbowaliby nie dać), preferencje itp?
> Mnożą się na potęgę, bo się im daje.

zasilki dla bezrobotnych, i inne formy pomocy spolecznej w Polsce tez
istnieja.
Znaczy to uwazasz, za polityke prorodzinna?

i.

105. Data: 2012-07-26 14:00:03

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-26 15:21, Ikselka pisze:

> Powinna być za darmo i w ilosciach hurtowych na kilometry kwadratowe...

No, z takimi wymaganiami to rzeczywiście możemy nigdy się nie doczekać
warunków do godnego rozmnażania się. ;>

Ewa

106. Data: 2012-07-26 14:01:54

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-26 15:30, Ikselka pisze:

> Dzięki.
> :-)

Proszę bardzo. :)

> Jak już zachodnią część Europy dokumentnie zje kryzys, to nas tym bardziej
> - a jesli nawet jakimś cudem nie, to cała ta "zachodnia część" do nas
> przyjedzie, więc nie wiem, po co mieliby jeszcze i "nasi" wracać.
> Kiedykolwiek.
> I nie wrócą. Chyba że z zagraniczną emeryturą, aby tutaj umrzeć.

Już nie raz wracali, więc czemu nie tym razem. Poza tym - to chyba już w
jakimś stopniu następuje, o ile mnie dobrze słuchy dochodzą.

Ewa

107. Data: 2012-07-26 14:02:35

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-26 15:24, Ikselka pisze:
> Ja KRYTYKUJĘ. i TO NIE W INTERESIE WŁASNYM.

No popatrz! To tak jak ja.

Ewa

108. Data: 2012-07-26 14:04:39

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-26 15:19, Ikselka pisze:
> Też się zastanawiam.

A zastanawiasz się, co Ciebie trzyma też? A, już chyba sobie wyjaśniłyśmy.

> zapewne ewa oczekuje od każdego właściciela knajpy *(czyt.
> przedsiębiorcy), żeby utrzymywał specjalną ofertę na wszelki wypadek,
> gdyby ona zechciała przyjść.

Ja tylko krytykuję, wolno mi. W dodatku jest to mały pikuś przy krytyce
rządu, któremu się zarzuca spisek. :)

> No i te bezpłatne place zabaw niech też on utrzymuje... NO bo kto, jak
> nie prywaciarz? :-]

Wystarczy zmyślne planowanie przestrzeni miejskiej.

Ewa

109. Data: 2012-07-26 14:11:28

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-26 15:19, Ikselka pisze:
> zapewne ewa oczekuje od każdego właściciela knajpy *(czyt.
> przedsiębiorcy), żeby utrzymywał specjalną ofertę na wszelki wypadek,
> gdyby ona zechciała przyjść.

Niemieckiemu przedsiębiorcy jakoś się opłaca specjalnie na mnie czekać,
więc nie wiem, czemu naszemu miałoby się nie opłacać.

Ten Twój sposób myślenia podobny do tego, który kiedyś usłyszałam od
jednego człowieka: "Po co budować specjalne podjazdy i inne udogodnienia
dla niepełnosprawnych? Przecież i tak ich nigdzie nie widać!". ;>

Ewa

110. Data: 2012-07-26 14:22:36

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, z takimi wymaganiami to rzeczywiście możemy nigdy się nie doczekać
> warunków do godnego rozmnażania się. ;>

Nie zdziwił bym się, gdyby przed następnymi wyborami w programie którejś
parti zaistniał postulat wprowadzenia refundacji kiełbasy w ramach polityki
prorodzinnej :)

Dębska

"Antykoncepcja dla mezczyzn"
latamy latamy