Dla szukajacych pomyslow, na codzienna nude.

1. Data: 2006-10-17 23:02:42

Temat: Dla szukajacych pomyslow, na codzienna nude.
Od: "Inwalida" <i...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Wpadło mi w oko. Fotografia i modelarstwo, są mi bliskie.
Takie połączenie, to dodatkowa frajda :-)
http://video.google.pl/videoplay?docid=-223794735345
3839215&q=bromont

2. Data: 2006-10-18 00:00:18

Temat: Re: Dla szukajacych pomyslow, na codzienna nude.
Od: "Piotr \"Gerard\" Machej" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Inwalida napisał(a):
> Wpadło mi w oko. Fotografia i modelarstwo, są mi bliskie.
> Takie połączenie, to dodatkowa frajda :-)
> http://video.google.pl/videoplay?docid=-223794735345
3839215&q=bromont

Niesamowite :) Dzięki za linka. Ciekawe, ile by taki
zestaw wyszedł cenowo ;P Jak ostatnio patrzyłem, to
modele zdalnie sterowane są poza moim zasięgiem cenowym.
Tym bardziej, że najbardziej mnie interesują śmigłowce,
a te są dosyć drogie. Poza tym wolę inwestować w jeździectwo
i łucznictwo ;) Co zresztą też wszystkim polecam - kontakt
ze zwierzętami na pewno nikomu nie zaszkodzi :D

Pozdrawiam,
Gerard

3. Data: 2006-10-21 20:18:50

Od: "Lemeridien" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

aleeeee czaad!!! ile cos takiego mogloby kosztować??? , najaralem sie;)

Tetrus też może zbierać grzyby i jaka frajda.
Przeczulica!!!
Parkowanie
Jak się bronić w sądzie pracy.
poszukiwany grafik