Dlaczego Amerykanie nie maja zebow osemek ?

1. Data: 2001-03-27 21:21:33

Temat: Dlaczego Amerykanie nie maja zebow osemek ?
Od: "OutsiDRE^" <e...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio gdzies w radio slyszalem ze wiekszosc Amerykanow nie ma osemek . Od
czego to zalezy czyzby w mlodym wieku profilaktycznie usuwano im zawiazki ze
szczek ? Nie podejrzewam tak daleko posunietej mutacji.

2. Data: 2001-03-28 00:31:24

Temat: Re: Dlaczego Amerykanie nie maja zebow osemek ?
Od: d...@a...comnect (Magdalena) szukaj wiadomości tego autora

"OutsiDRE^" e...@p...net.pl napisal:

>Ostatnio gdzies w radio slyszalem ze wiekszosc Amerykanow nie ma osemek . Od
>czego to zalezy czyzby w mlodym wieku profilaktycznie usuwano im zawiazki ze
>szczek ? Nie podejrzewam tak daleko posunietej mutacji.

:-) Nie, w Stanach jest "moda" (mniej czy wiecej podyktowana jakimis tam
medycznymi wzgledami) na wyrywanie osemek. Nie wiem w jak zawaansowanym stanie
sa te osemnki, ale raczej juz zdaza wyrosnac.

Magdalena

--
Frasier: God, I hate lawyers.
Niles: Me too, but they make great patients, they have excellent medical

3. Data: 2001-03-28 08:19:34

Od: <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> :-) Nie, w Stanach jest "moda" (mniej czy wiecej podyktowana jakimis tam
> medycznymi wzgledami) na wyrywanie osemek. Nie wiem w jak zawaansowanym stanie
> sa te osemnki, ale raczej juz zdaza wyrosnac.

Bo do żarcia haburgerów i chipsów są zbędne.

*p*

4. Data: 2001-03-28 15:32:01

Od: Pazurek <K...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena wrote:

> [...]
> medycznymi wzgledami) na wyrywanie osemek. Nie wiem w jak zawaansowanym stanie
> sa te osemnki, ale raczej juz zdaza wyrosnac.

a dlaczego moda ,jak rosna krzywo , pod katem , uwieraja w polik , nie sa w
zgryzie wiec i tak nie mozna nimi jesc to po co je trzymac ?jako atrapę?
ósemki to sa szczatkowe zeby ..Nalezy dbac o 6 i 7 to wazne zeby a 6 to zab
filarowy w protezowaniu pozniejszym bardzo wazna .W Polsce własnie wiekszosc
ludzi traci 7,6 a potem na gwałt ratuje sie 8 .
pozdrawiam pazurek

5. Data: 2001-03-28 18:48:56

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a dlaczego moda ,jak rosna krzywo , pod katem , uwieraja w polik , nie sa w
> zgryzie wiec i tak nie mozna nimi jesc to po co je trzymac ?jako atrap??

Widac ze Polacy w lot to zrozumieli i nawet poszli dalej.
Wielu stwierdzilo ze po co trzymac 6, 7, 2,3,1
najzdrowsza jest pusta bezzebna geba.

I nic nie uwiera w poliki.

Czekamy teraz na odpowiedz tych zza oceanu.
Co kolejnego sobie zaczna wyrywac ?
Pod koniec zawodow to pewnie zarobi przemysl oferujacy zarcie w tubach,
jak dla kosmonautow.

6. Data: 2001-03-28 20:17:50

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

>najzdrowsza jest pusta bezzebna geba.
>I nic nie uwiera w poliki.

Znow zwyciezyla ekonomia.. oszczednosc na pascie do zebow.. :)

7. Data: 2001-04-11 18:11:02

Od: "TWEEDY" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

OutsiDRE^ napisał(a) w wiadomości: <99r0f8$59b$4@okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
> [...]
ze
>szczek ? Nie podejrzewam tak daleko posunietej mutacji.

Słyszałem że "dodatkowe " zęby są nazywane zębami mądrości. A amerykanie to
najinteligentniejszych narodów nie należą. ( Chociaż są wyjątki)

TWEEDY

EMS (elektrostymulacja mięśni) - wrażenia, opinie...
Bioptron
Chirurgia - j.angielski
Straszny katar
Poronienia