Dlaczego NIE DAJĘ NA WOŚP.

41. Data: 2015-05-09 21:58:33

Temat: Re: Dlaczego NIE DAJĘ
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości
news:554e5575$0$2199$65785112@news.neostrada.pl...

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

.net...

> noihuj

Piszemy: osobno i przez "ch"

--

Chiron

42. Data: 2015-05-09 21:59:09

Temat: Re: Dlaczego NIE DAJĘ NA WOŚP.
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <c...@o...eu> wrote in message

> Problem w tym, że żadne z nas nie dostanie wojska, policji, straży
> pożarnej, czasu antenowego w TV, etc- za_darmo. Taki pech. A Owsiak dla
> swojej prywatnej firmy- dostaje.

I to dla Ciebie uzasadnienie aby mu zaglądać kogo zatrudnia ?
Przecież ten czas antenowy to promocja telewizji - nie dają
go za darmo - podnoszą sobie oglądalność i nadają reklamy.
A co do wojska, policji czy straży pożarnej to nie słyszałem.

43. Data: 2015-05-09 22:07:31

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stefik" <d...@t...pl> napisał w wiadomości

> W ogóle nie dajesz ?

Potem znowu za lat kilka
Przyszła na nią taka chwilka.

I myślała, czy to warto
Było być taką upartą.

Lecz tymczasem mu wychłódło,
Bo już była stare pudło.

Tak to ludzie trwonią lata,
Że nie są jak brat dla brata.

Z tym najgorszy jest ambaras,
Żeby dwoje chciało na raz.

44. Data: 2015-05-09 22:09:02

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <j...@w...pl> wrote in message

> Potem znowu za lat kilka
> Przyszła na nią taka chwilka.
>
> I myślała, czy to warto
> Było być taką upartą.
>
> Lecz tymczasem mu wychłódło,
> Bo już była stare pudło.
>
> Tak to ludzie trwonią lata,
> Że nie są jak brat dla brata.
>
> Z tym najgorszy jest ambaras,
> Żeby dwoje chciało na raz.

I jeszcze autora, dla porządku, powinieneś dodać...

45. Data: 2015-05-09 22:16:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 9 May 2015 21:50:15 +0200, Chiron napisał(a):

> Problem w tym, że żadne z nas nie dostanie wojska, policji, straży pożarnej,
> czasu antenowego w TV, etc- za_darmo. Taki pech. A Owsiak dla swojej
> prywatnej firmy- dostaje.

Mało tego - żadne z nas nie dostanie forsy wprost od ministra zdrowia, a on
tak. Taki żarcik pana ministra? Pytanie z kogo. Bo coś mi się wydaje, ze z
tych ludzi, co się nie doczekali leczenia. Diabelski śmiech w tym słyszę.
:-/

--

Ikselka
pewni siebie."

46. Data: 2015-05-09 22:17:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 9 May 2015 21:50:46 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup
>
> Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

> Pffff...

Jakoś tak zaniemówiłeś naraz. Elokwencja siadła?
--

Ikselka
pewni siebie."

47. Data: 2015-05-09 22:18:25

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup
>

> Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

> Pffff...

A teraz jeszcze raz to samo ale buzią.

Dębska

48. Data: 2015-05-09 22:37:01

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> żadne z nas nie dostanie forsy wprost od ministra zdrowia, a on tak

Że niby jaką forsę dostał od ministra?

49. Data: 2015-05-09 23:00:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 9 May 2015 21:58:33 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

.net...

.net...

> Piszemy: osobno i przez "ch"

A w ogóle to - NIE piszemy :-)
--

Ikselka
pewni siebie."

50. Data: 2015-05-09 23:01:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 9 May 2015 22:07:31 +0200, Dirko napisał(a):

> Użytkownik "Stefik" <d...@t...pl> napisał w wiadomości

> Potem znowu za lat kilka
> Przyszła na nią taka chwilka.
>
> I myślała, czy to warto
> Było być taką upartą.
>
> Lecz tymczasem mu wychłódło,
> Bo już była stare pudło.
>
> Tak to ludzie trwonią lata,
> Że nie są jak brat dla brata.
>
> Z tym najgorszy jest ambaras,
> Żeby dwoje chciało na raz.

Zwierzenia? TUTAJ?
--

Ikselka
pewni siebie."

DLACZEGO warto głosować nawet NIEWAŻNIE. (was: Ile będzie głosów nieważnych?)
Bycie bogatym...
Internauci o "cyckach Ogórek"
Pacyfista
Jedyny prezydent