Dlaczego kobiety są głupie?

21. Data: 2008-04-03 20:57:28

Temat: Re: Dlaczego kobiety są głupie?
Od: "kornik" <g...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
news:ft3fpa$753$1@news.interia.pl...

> Nosz całe szczęście, ze celowe to było zamierzenie...
> Kornik, któraż to Ci tak za skórę zalazła i do czegóż Ci stwierdzenie, żeś
> mądrzejszy? :-)

jeżeli chodzi o "że facet jest mądrzejszy" to doprawdy nie miałem siebie na
myśli, ale miło mi, że kilka osób tak podejrzewa. Chodziło o jakiegokolwiek
mężczyznę, który jest oczko wyżej intelektualnie - nie konkretnie mnie w tym
przypadku. Nazwijmy go przypadkowym przechodniem lub przypadkowym
forumowiczem.

22. Data: 2008-04-03 21:03:25

Od: "kornik" <g...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o polemikę z moją tezą a nie atakiem personalnym.

Zostawiam Was z tematem, jest już 23, jestem zmęczony i idę spać. Mam
nadzieję, że jutro przeczytam coś wnoszącego do tematu np. przekonacie mnie
rzeczową dyskusją/przykładami, że się mylę. Tak, będę się potrafił przyznać
do błędu.

Pozdrawiam i życzę spokojnej nocy bez napaści na swoich mężczyzn.

23. Data: 2008-04-03 21:12:12

Od: Paulinka <paulinka503@przecz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

kornik pisze:

> Aby jeszcze bardziej poprawić Ci humor to powiem, że było to celowe
> zamierzenie, ale zamień sobie Lokalnego Lemura z poprzedniego postu na
> np. Św. Mikołaja. Jeżeli to Ci pomoże w skupieniu - to cieszę, się, że
> mogłem pomóc. Zawsze pomagam.
>
> Jak widzisz złapałaś się na prosty chwyt - nie potrafisz odnieść się do
> meritum sprawy tylko do pobocznego tematu, który rzeczowo nie ma wpływu
> na zasadniczy temat. Ale jesteś kobietą typową, Twoje musi być na wierzchu.
>
> Jeżeli potrzeba więcej przykładów to jak zwykle mogę pomóc.

I ponoć to kobiety są głupie...

--

Paulinka

24. Data: 2008-04-03 21:12:27

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

kornik pisze:
> [...]
> nadzieję, że jutro przeczytam coś wnoszącego do tematu np. przekonacie
> mnie rzeczową dyskusją/przykładami, że się mylę. Tak, będę się potrafił

Przeczytaj sobie "Vademecum ojca" Janusza Korwin-Mikke, znajdziesz
sojusznika :-)

Ale jeśli nie chcesz iść na skróty, to najpierw klasyka tematu:

"Płeć mózgu" - Anne Moir i David Jessel
"Mężczyźni są z Marsa, a kobiety z Wenus" - John Gray

Pojęcia nie mam co Ci to da, ale zajmiesz sie czymś chociaż :-)

> Pozdrawiam i życzę spokojnej nocy bez napaści na swoich mężczyzn.

Nie, no czemu tak źle życzysz innym mężczyznom? :-)

Stalker

--
Hania 2004-03-08, Antek 2006-07-07
http://picasaweb.google.pl/AgaTomAlbum

25. Data: 2008-04-03 22:17:11

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Thu, 3 Apr 2008 23:03:25 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <g...@d...pl> i powiedziała:

> Proszę o polemikę z moją tezą a nie atakiem personalnym.

Ale z czym tu polemizować? Jestem od Ciebie, kimkolwiek jesteś,
inteligentniejsza. QED.

Zuzanka
*:.
We Are a Non Prophet Organization

26. Data: 2008-04-04 05:24:45

Od: "kornik" <g...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org> napisał w
wiadomości news:slrnfvalr7.dem.zuzanka@zuzanka.kofeina.net...
> [...]
> wiadomość z adresu <g...@d...pl> i powiedziała:

> Ale z czym tu polemizować? Jestem od Ciebie, kimkolwiek jesteś,

Przynajmniej masz dobry humor, bo w tej chwili nic więcej powiedzieć nie
można na podstawie twojego posta. Rzuć okiem na mój pierwszy post i później
na swój. Pasujesz do mojej tezy jak Ameryka Pd. do Afryki w dryfie
kontynentów.
Niestety nie można przyjąć Twojego ładnie brzmiącego "Quod erat
demonstrandum". Wg Ciebie dyskusja w tym przypadku to brak dyskusji,
ciekawe, NA KTÓREJ UCZELNI się tego nauczyłaś. Pochwal się Nam wszystkim.
Pozdrawiam, ale próbuj dalej.

27. Data: 2008-04-04 05:26:09

Od: "kornik" <g...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

I końcu jakiś głos rozsądku, choć z nutką złośliwości. Na szczęście tylko
nutką.
POZDRWIAM.

28. Data: 2008-04-04 05:39:59

Od: "Idiom" <i...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zupełnie nie potrzebnie się denerwujesz, tymsamym potwierdzasz moją teorię.
> Musisz trochę uważniej obserwować życie, aby wyciągać PRAWIDŁOWE wnioski.
> Nie opieraj obserwacji na rozmowach z koleżankami, to Cię co prawda upewni w
> przekonaniu, ale niestety błędnym.

A kto Ci powiedział, że się denerwuję ? I kto Ci powiedział, że masz monopol
na prawidłowe wnioski ? :D Czy łudzisz się, że wynika on z tego, co nosisz w
slipkach?

Dla Twojej informacji - koleżanek mam mało, najczęściej rozmawiam z
mężczyznami (m.in. z racji branży, w której pracuję).

> Twoja wypowiedź z ostatniego akapitu jest poniżej poziomu dyskusji jaki
> preferuję, ale może to wynika z Twojej natury. Nie istotne na chwilę obecną.

A skąd wiesz, jaka jest moja natura ? :D "Naprawdę jaka jesteś nie wie
nikt...". A już na pewno nie jakiś przypadkowy gość z niusów - odrobinę pokory
wobec świata i logiki.

I chciałeś chyba napisać "powyżej poziomu" - przypominam, że to Ty przyszedłeś
tutaj z hasłem, że kobiety są głupie. Naprawdę, musiałabym się bardzo
postarać, żeby zlecieć poniżej tego poziomu :)

> Podejrzewam, mogę się oczywiście mylić, ale wydaje mi się, że dokładnie
> pasujesz pod zaproponowany opis. Złośliwie odpowiadasz i nie dopuszczasz do
> siebie myśli, że facet jest mądrzejszy. Możesz tak robić, ale kogo chcesz
> oszukać mnie, Lokalnego Lemura, swojego mężczyznę czy własne sumienie?

Mądrość to pojęcie trudnodefiniowalne i trudno mierzalne. Jeden gość nawet
śpiewał "ty masz w sobie taką mądrość głupią"... A na pewno nie jest mądrością
wiara w to, że na podstawie 1 postu na niusach i wiedzy na temat posiadania
przeze mnie dwóch chromosomów X ma się jakiekolwiek pojęcie o
mojej "mądrości", osobowości czy jakiejś innej, szerszej cesze.

A jeżeli chodzi o inne, bardziej mierzalne cechy związane z umysłem - jestem
inteligentniejsza niż jakieś 90% tego społeczeństwa, zatem, sądząc po Twoim
wątku - również od Ciebie, więc nie pusz się i nie myśl, że posiadanie jąder z
góry predysponuje Cię do jakiejś wyjątkowej grupy.

Monika

P.s. Lokalny czy Lolalny Lemur to kobieta :D I nabija się z Ciebie aż miło
poczytać :) I to własnie dowód na to, że swoją teorię opierasz nie na
konkretnych słowach człowieka tylko na uprzedzeniu względem płci. Gdybym ja
nie napisała, że jestem Monika, też piałbyś, jaki to Idiom mądry :D

29. Data: 2008-04-04 05:47:18

Temat: Do Stalkera
Od: "Idiom" <i...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I końcu jakiś głos rozsądku, choć z nutką złośliwości. Na szczęście tylko
> nutką.
> POZDRWIAM.

Bu ha ha!

Stalker, popatrz, fakt, że jesteś mężczyzną, tak przysłonił mu to co
napisałeś, że nie zrozumiał sensu.

Jak na tym ma polegać ta jego męska mądrość, to fakt - wolę pozostawać ;)

Monika

30. Data: 2008-04-04 05:47:26

Od: "Idiom" <i...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

napisałeś, że nie zrozumiał sensu.

Jak na tym ma polegać ta jego męska mądrość, to fakt - wolę pozostawać
głupią ;)

Monika

Swietny dokument o religii i astrologii dla rodzicow i starszych dzieci.
Kobieta nie jest mężczyzn?.
kiedy stosunki małżeńskie w małżeństwie nie s? stosunkami małżeńskimi.
Jak? pami?tkę wynosicie z Mszy ?więtej?
Kryzys w małżeństwie i dziwne propozycje żony.