Dlaczego lekarze chorują?...

1. Data: 2007-09-25 08:22:23

Temat: Dlaczego lekarze chorują?...
Od: Mariusz <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego lekarze chorują?...
By bylo dosadniej to znam przypadki gdzie lekarze zachorowali na chorobe
gdzie byli specjalistami w leczeniu danej choroby.

2. Data: 2007-09-25 09:59:08

Temat: Re: Dlaczego lekarze chorują?...
Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz pisze:
> Dlaczego lekarze chorują?...
> By bylo dosadniej to znam przypadki gdzie lekarze zachorowali na chorobe
> gdzie byli specjalistami w leczeniu danej choroby.
Dlaczego taksówkarze miewają wypadki? Dlaczego niektórzy policjanci
biorą łapówki? Dlaczego nie wszyscy księża idą do nieba? I dlaczego
politycy czasem mówią prawdę?
Bo świat nie jest doskonały, mój drogi.

--
Krzysiek
Kto Polakiem jest Prawdziwym wiernym Wierze Katolickiej

3. Data: 2007-09-25 10:09:49

Od: Mariusz <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No ale daje duzo do myslenia czy lekarz specjalista alergolog ktory sam
nie potrafi siebie wyleczyc z alergii to czy jest sens by taki ktos
przyjmowal pacjentow nie bedac w stanie ich wyleczyc i jeszcze biorac za
to pieniadze. czy to brzmi jak naciąganie?

4. Data: 2007-09-25 11:27:12

Od: Mirosław Aleksander Moczyróg <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz wrote:
> [...]
> przyjmowal pacjentow nie bedac w stanie ich wyleczyc i jeszcze biorac za
> to pieniadze. czy to brzmi jak naciąganie?

Phi, alergolog. Chirurg proktolog, który nie jest w stanie zoperować
sobie hemoroidów, to jest dopiero prawdziwy dramat.

pozdrawiam,

mirek

5. Data: 2007-09-25 12:10:54

Od: "batory" <b...@p...beztego.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> Dlaczego lekarze chorują?...

Ee, niech zgadnę, bo są ludźmi?

6. Data: 2007-09-25 15:31:02

Od: "regen" <r...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mirosław Aleksander Moczyróg" <> napisał w wiadomości

> Phi, alergolog. Chirurg proktolog, który nie jest w stanie zoperować sobie
> hemoroidów, to jest dopiero prawdziwy dramat.

Co tam proktolog . Podejrzewam ,że jeśli u mnie dojdzie do zatrzymania akcji
serca to nie będę w stanie się wyreanimować ! I to bez względu na
mechanizm NZK . Koszmar po prostu ...Będą mówić ,że niby specjalista a nawet
siebie nie potrafi wyleczyć .

Pozdrawiam
regen

7. Data: 2007-09-25 17:10:09

Od: Mariusz <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

hehe, za dużą macie Państwo fantazję. Mówimy o rzeczach które jażdy jest
w stanie wykonac sam.
Nie pisalem o tym że ktos ni emoze sam sie wylkeczyc przez zrobienie
operacji/zabiegu.
Podalem prosty przyklad alergologa za podstawe tematu do rozmow.
Alergolog chyba zabiegow sam sobie robic nie musi, prawda?

8. Data: 2007-09-25 17:24:31

Od: kffiatek <k...@s...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz pisze:
> [...]
> Podalem prosty przyklad alergologa za podstawe tematu do rozmow.
> Alergolog chyba zabiegow sam sobie robic nie musi, prawda?

Może dlatego, że każdy człowiek choruje inaczej. Choroba może mieć u
każdego inne przebieg. Czasem nawet banalne schorzenia mają przebieg
bardzo ciężki i współczesna medycyna nie umie sobie poradzić. Czasami z
pozoru ciężkie choroby mogą przebiegać łagodnie, a nawet same się wycofywać.

To, że lekarz nie umie wyleczyć jednego pacjenta, nawet jeśli jest nim
on sam, nie znaczy, że jest złym lekarzem.
Ocena skuteczności w medycynie opiera się na statystyce, a nie przypadkach.

Wszystko wydaje się proste, jeśli się nie ma zielonego pojęcia, o czym
się mówi. Medycyna w tym wypadku nie należy do wyjątków.
Życie jest jednak nieco bardziej skomplikowane niż Ci się wydaje.

Kffiatek

9. Data: 2007-09-25 17:41:38

Od: Mariusz <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuje, bardzo piekna odpowiedz.

10. Data: 2007-09-25 18:18:32

Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przyjmowal pacjentow nie bedac w stanie ich wyleczyc i jeszcze biorac za
> to pieniadze. czy to brzmi jak naciąganie?

A jak reagujecie na stomatologa, który ma zęby w beznadziejnym stanie?!? Ja
nie twierdzę, że trzeba mieć paszczę jakby wyjętą z Hollywood (albo
Photoshopa), ale np. ewidentnie rozpadające się szóstki?!?

A.

Jak rzucic palenie
Zmiana koloru koncowek zebow. Odwapnienie?
Ręce, skóra, grudki, zmywanie alergia?
Oddanie krwi
Re: niemoc