Dlaczego ludzie lubia podgladac?

1. Data: 2000-09-22 14:17:57

Temat: Dlaczego ludzie lubia podgladac?
Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego ludzie lubia podgladac?
Pytanie bardzo ogolne.
spider.

2. Data: 2000-09-22 16:34:22

Temat: Re: Dlaczego ludzie lubia podgladac?
Od: Beata <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Bo to lezy w ich naturze. Zawsze mozna wtedy porownac zachowanie kogos ze swoim,
stwierdzic czy sie bardzo rozni czy nie;))) Zwlaszcza jak nasze zycie wydaje sie
nam nudne - zycie innych ludzi dostarcza okazji do oceniania, tematow do rozmowy,
itd. Stad tez prawdopodobnie biora sie wscibscy sasiedzi.
A tak powaznie to rzeczywiscie potrzeba tego jest dosyc silna - ostatnio zaczeto
na "podgladactwie" robic niezle interesy min. za pomoca internetu (Big Brother
itd...). Temat dosyc szeroki. Ale chyba nie wszyscy tak maja - z tym
podgladaniem;)

Pozdrawiam - BB:)

--
Darmowe konta pocztowe i strony BEZ LIMITU
wielkosci http://www.eteria.net

3. Data: 2000-09-23 14:12:21

Od: "Monka" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "spider" <s...@c...pl> napisał w wiadomości
> Dlaczego ludzie lubia podgladac?
> Pytanie bardzo ogolne.

Rzeczywiście bardzo ogólne :-)))
Całe życie człowieka, to nic innego jak nieustanne podglądanie.
A to podglądanie, które jak sadzę masz na myśli, to nic innego
jak konfrontowanie, czy to co 'podglądają oficjalnie, rzeczywiście jest
prawdą.
A wiec krótko mówiąc: podglądają ze strachu. :-)
(i znowu wracamy do tego, że strach jest motorem wszelkiej aktywności
;-))

M-A

4. Data: 2000-09-23 19:32:31

Od: t...@p...onet.pl (Alii) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 22 Sep 2000 16:17:57 +0200, "spider" <s...@c...pl> wrote:
>Dlaczego ludzie lubia podgladac?
>Pytanie bardzo ogolne.
>spider.

Jak ja bym sie zdobyla (a fe!) na podgladanie to na pewno dlatego, ze
lubie sie wzruszac. Rzecz jasna, podgladalabym sytuacje, ktore moga
wzruszyc. Ostatnio wzruszaja mnie staruszkowie trymajacy sie za reke.
mam ochote isc za nimi i chlonac, uczyc sie ich...jacy sa, ze tak sie
lubia, jakie cechy, postawy, poglady a moze umiejetnosci posiadaja?

pozdrawiam
Alii
t...@p...onet.pl

5. Data: 2000-09-24 13:27:48

Od: k...@g...pl (Wojtek Kasperski) szukaj wiadomości tego autora

Fri, 22 Sep 2000 16:17:57 +0200, "spider" <s...@c...pl> wrote:

>Dlaczego ludzie lubia podgladac?

ludzie slabi potrzebuja identyfikacji z grupa, podgladajac stajesz sie
uczestnikiem sytulacji podgladanej, a to podgladacza zaspokaja.

prosty lud podglada prosty lud w telenowelach
w kinie mozna podgladac gl. bochaterow
w TRUMAN SHOW mozna podgladac podgladaczy

dla kazdego cos milego - kazdy ma momenty zwatpienia w siebie i wtedy
ratuje sie tym co widzi w innych (przewaznie go to mobilizuje /
uspokaja) ludziach.

ale wiekszosc plebsu po prostu jest slaba i glupia i chce patrzec na
lepszych i uczestniczyc w ich wspanialyvh przygodach, lub potwierdzac
ze takich jak oni sa miliony - w telenowelach o idiotach dla idiotow.

zryj gowno, miliony much nie moga sie mylic :)

Wojtek Kasperski
k...@g...pl

6. Data: 2000-09-24 22:19:05

Od: "Ewa" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek Kasperski" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> ale wiekszosc plebsu po prostu jest slaba i glupia i chce patrzec na
> lepszych i uczestniczyc w ich wspanialych przygodach, lub potwierdzac
> ze takich jak oni sa miliony - w telenowelach o idiotach dla idiotow.
========== skad w Tobie tyle pogardy dla ludzi ? dlaczego ?
czy naprawde fakt, ze ktos jest fanem telenowel -
pozwala na nazywanie go 'plebsem''?
a nieplebs co oglada - Saure, Felliniego ?.

p.s. bohater pisze sie przez h nie ch - to juz zlosliwosc, ale wkurzyles
mnie ta pogarda i patrzeniem z gory .

> zryj gowno, miliony much nie moga sie mylic :) - polecasz swoje ulubione
papu ?

> Wojtek Kasperski
> k...@g...pl

co sie dzieje z ta grupa???
Re: znudziliscie mnie !
Freebies of Poland! Darmowe CD,DVD i inne rzeczy z internetu!
Służba Ojczyźnie???
Choroba?