Dlaczego mężczyni się żenią?

61. Data: 2004-05-17 21:40:15

Temat: Re: Dlaczego mężczyni się żenią?
Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 17 May 2004 21:52:49 +0200 I had a dream that c...@o...pl <c...@o...pl> wrote:
> Hmm... Często czytam, że ktoś ma "oczywistą potrzebę przedłużania gatunku". Mam
> troje dzieci, ale przy ich planowaniu ANI RAZU powodem nie była oczywista
> uświadomiona potrzeba przedłużania gatunku - nawet "między innymi" potrzebami.
> Chyba jestem jakaś inna, że sobie tego nie uświadamiam ? Czy wszyscy pozostali
> sobie to uświadamiają ? To ja chyba jestem straszna egoistka!

Może mało sobie uświadamiasz swoją podświadomość i swoje instynkty, a z
egoizmem to raczej niewiele ma wspólnego.

62. Data: 2004-05-18 06:26:36

Od: "M" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
pozostali
> sobie to uświadamiają ? To ja chyba jestem straszna egoistka!

Nie jesteś egoistką. Egoistką to jestem ja, bo jestem za leniwa, żeby mieć
dzieci. Po prostu nie chce mi się. Do tego wolę zarobione pieniądze wydawać
na siebie. Pracuję od niedawna i dopiero teraz mam stałą pensję. Na studiach
różnie to bywało. Dochodzi jeszcze problem tego typu, że za swoją pensję nie
utrzymam dziecka a nie chciałabym być zależna od nikogo.
Pozdrawiam
Mary

63. Data: 2004-05-18 10:59:50

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Ressel wrote:

> Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> za
>
> Eee, a ten wniosek to skąd?

Jak to skąd? Skoro ślub kodsztuje 50 zł, to chyba można go wziąć, jak ktoś
się uprze? Bez kupowania specjalnie na tę okazję sukienki, garnituru,
szmpana - idę sobie do USC, składam "świadom praw i obowiązków" i wychodzę
jako osoba poślubiona.

> Zatem - praktyka, nie teoria.

Nie wykluczająca wyżej podanego przypadku. Tyle tylko, że zazwyczaj ludziom
jednak zależy na całej tej oprawie.

Justyna
"Lepiej grzeszyć, i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło"

64. Data: 2004-05-18 21:24:30

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 18 May 2004 12:59:50 +0200 I had a dream that krys <k...@p...onet.pl>
wrote:
> [...]
> się uprze? Bez kupowania specjalnie na tę okazję sukienki, garnituru,
> szmpana - idę sobie do USC, składam "świadom praw i obowiązków" i wychodzę

Toż tłumaczę, że ślub kosztuje nie 50, a 81 zł.

65. Data: 2004-05-19 11:54:06

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka wrote:

> Toż tłumaczę, że ślub kosztuje nie 50, a 81 zł.

Jak ja brałam, kosztował chyba 40, ale to nie chodzi o kwotę, tylko o to,
czy można ten ślub wziąć tak po prostu - idę do USC, biorę cennik,
dowiaduję się, że za udzielenie ślubu płaci się 40/50/81 zł, więc decyduję
się i biorę. I jest to jedyny koszt, jaki ponoszę w związku ze zmianą stanu
cywilnego.
Bo Ewa twierdzi, że se ne da;-). A ja, że jak się ktoś uprze, to i owszem;-)

66. Data: 2004-05-19 13:36:09

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

krys wrote:

> [...]
> czy można ten ślub wziąć tak po prostu - idę do USC, biorę cennik,
> dowiaduję się, że za udzielenie ślubu płaci się 40/50/81 zł, więc decyduję

Nie tak od razu - chyba trzeba urzedowo odczekac :)
Ale owszem - mozna i, jak juz pisalam, znam ludzi, ktorzy tak zrobili.

Dunia
--
Once sex was fun and diving was dangerous.
Today sex is dangerous and diving is fun.

67. Data: 2004-05-19 16:26:21

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 19 May 2004 13:54:06 +0200 I had a dream that krys <k...@p...onet.pl>
wrote:
> [...]
> cywilnego.
> Bo Ewa twierdzi, że se ne da;-). A ja, że jak się ktoś uprze, to i owszem;-)

Oczywiście, że można. Szkoda, że w USC nie ma żadnych promocji, bo
byłoby tak, że np. ślub w październiku tylko za złotówkę! Ilość ślubów
ograniczona itd ;)

68. Data: 2004-05-19 16:30:08

Od: "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<G...@S...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
edu.pl...
> Oczywiście, że można. Szkoda, że w USC nie ma żadnych promocji, bo
> byłoby tak, że np. ślub w październiku tylko za złotówkę! Ilość ślubów
> ograniczona itd ;)

E tam, byłoby jak w Las Vegas i cała magia związana z podejmowaniem decyzji
na CAŁE ŻYCIE (a i związana z tym odpowiedzialność) rozwiałyby się jak złoty
dym.
Wolę, że jest jak jest, ba, myślę, że oczekiwanie na ślub powyżej pół roku
od zgłoszenia byłoby jeszcze nie od rzeczy....

Margola

69. Data: 2004-05-19 16:47:15

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Margola Sularczyk wrote:

> E tam, byłoby jak w Las Vegas i cała magia związana z podejmowaniem decyzji
> na CAŁE ŻYCIE (a i związana z tym odpowiedzialność) rozwiałyby się jak złoty
> dym.

Ja bralam slub w Vegas i wierz mi, to wcale takie tanie nie jest, zeby
sie czlowiek wcale nie zastanowil ;)
A brak biurokracji - i owszem - bardzo sobie chwale :)

BTW, to jest tylko mit, ze tam slub ludzie biora 'z marszu', wiekszosc
ma odpowiednie stroje, kaplice i tlum ludzi ze soba :)))

Dunia

70. Data: 2004-05-19 17:53:00

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 19 May 2004 18:30:08 +0200 I had a dream that Margola Sularczyk
<margola@won_spamie.ruczaj.pl> wrote:
> Wolę, że jest jak jest, ba, myślę, że oczekiwanie na ślub powyżej pół roku
> od zgłoszenia byłoby jeszcze nie od rzeczy....

Jeszcze kiedyś to byłoby pewnie gdzieniegdzie możliwe, ale teraz, gdy
większość ślubów jest konkordatowa, to w USC są pustki i ślub się
dostaje praktycznie od ręki.

Dalsze istnienie
Chora osoba z rodziny
[Wawa] spam - sprzedam suknie slubna...