Dlaczego mnie wszystko nudzi?

1. Data: 2006-05-17 23:21:36

Temat: Dlaczego mnie wszystko nudzi?
Od: " Himera" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystko mnie kurwa nudzi. Wybaczcie za "kurwa" ale po prostu fakt ze mnie
wszystko nudzi jest niezwykle frustrujacy.
Nudzi mnie telewizja, internet, gry, znajomi, rodzina, moje dotychczasowe
hobby juz mnie nie pociaga, a nowe zainteresowania nie wydaja sie
wystarczajaco pociagajace i tez mnie nudza.
No nuda i chuj.
nawet ta grupa juz mnie zaczyna nudzic, jak zreszta zauwazyliscie nie pisze
tu tak czesto jak kiedys, nie czytam tak czesto jak kiedys i wogole.

Ten post ma charakter wylacznie informatywny wiec nie odpowiadajcie.

Pozdrowienia z "kurwa co z ta pogoda?"Chicago

2. Data: 2006-05-18 07:15:44

Temat: Re: Dlaczego mnie wszystko nudzi?
Od: "Paula" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Himera" <h...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pisze
> tu tak czesto jak kiedys, nie czytam tak czesto jak kiedys i wogole.

wiesz... gdybym miała chwilkę czasu, żeby sie ponudzić, to chętnie bym to
porobiła :) a może jesteś zbyt wybredna? pomysl o takim robotniku
budowlanym, mającym na utrzymaniu żonę i trójkę dzieci, zapieprzającym w
pracy po 12 godzin dziennie - on pewnie chętnie by sie tak "ponudził"
Nietoperek

3. Data: 2006-05-18 08:19:31

Od: "tomla" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wszystko nudzi jest niezwykle frustrujacy.
> Nudzi mnie telewizja, internet, gry, znajomi, rodzina, moje dotychczasowe

ja to jakims katolem specjalnie nie jestem, ale zauwazylem, ze jednak grzech
zawsze generuje frustracje, prawdopodobnie wszystko Cie nudzi bo jestes
potwornie leniwy, osiagnales stadium zblazowania wynikajace z faktu ze nie
masz obowiazkow i nic nie musisz robic.
Lenistwo i Pycha to 2 najczesciej prowadzace grzechy do frustracji, to tak
z wlasnych spostrzerzen ;) Ja sie nie nudze, robie dyplom :-P

4. Data: 2006-05-18 08:26:27

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomla" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> potwornie leniwy, osiagnales stadium zblazowania wynikajace z faktu ze nie

Może i jest leniwy, ale mimo wszystko poczciwy chłop z niego :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

5. Data: 2006-05-18 08:46:26

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Himera<h...@N...gazeta.pl>

> Wszystko mnie kurwa nudzi.
[...]

Zaciagnij sie...
...do marines.

Paff
--
Podstawowa rzecza, jesli chcesz aby ludzie zgodzili sie z toba, jest zgodzic
sie najpierw z nimi. jesli dasz sie przekonac danej osobie jest duze

6. Data: 2006-05-18 12:33:20

Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Himera" <h...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Wszystko mnie kurwa nudzi.

Inteligentni ludzie się nie nudzą :)

e.

7. Data: 2006-05-18 13:25:38

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:e4hp3r$l9j$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik " Himera" <h...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomo?ci
>
> Inteligentni ludzie się nie nudz? :)

Ale tylko średnio-inteligentni ;)

8. Data: 2006-05-18 14:44:01

Od: " Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski <p...@g...pl> napisał(a):

> Użytkownik "tomla" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> Może i jest leniwy, ale mimo wszystko poczciwy chłop z niego :)

Buahehehehehe

Muah Przemus!

9. Data: 2006-05-18 14:44:54

Od: " Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomla <t...@w...pl> napisał(a):

> Użytkownik " Himera" <h...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
>

> Lenistwo i Pycha to 2 najczesciej prowadzace grzechy do frustracji, to tak
> z wlasnych spostrzerzen ;) Ja sie nie nudze, robie dyplom :-P

Dyplom powiadasz, a mozna wiedziec z czego?

10. Data: 2006-05-18 14:56:53

Od: " Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki <s...@l...po> napisał(a):

> Himera<h...@N...gazeta.pl>