Dlaczego nie będzie spotkania uczestników pl.rec.kuchnia

1. Data: 2003-07-28 20:10:32

Temat: Dlaczego nie będzie spotkania uczestników pl.rec.kuchnia
Od: "minervax" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Powód jest prosty, poprzednie wyczerpały formułę, a "ekipa" nie wykształciła
ŚRODOWISKA kreatywnego zasklepiając się w sosiku własnym. Jednym słowem
próżnia pod beszamelem. Kto nie wie co to beszamel odsyłam do google.
minervax

1. Data: 2003-07-28 21:19:25

Od: maruda - Ryszard <maruda_smurf@#usun#gdynia.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-07-28 22:10, osoba przedstawiająca się jako 'minervax'
zechciała zauważyć:

> Powód jest prosty, poprzednie wyczerpały formułę, a "ekipa" nie wykształciła
> ŚRODOWISKA kreatywnego zasklepiając się w sosiku własnym. Jednym słowem
> próżnia pod beszamelem. Kto nie wie co to beszamel odsyłam do google.

Suflet siadł.

R.

1. Data: 2003-07-28 21:23:37

Od: "minervax" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maruda - Ryszard" <maruda_smurf@#usun#gdynia.mm.pl> napisał w
wiadomości news:bg43vu$57h$2@nemesis.news.tpi.pl...
> Dnia 2003-07-28 22:10, osoba przedstawiająca się jako 'minervax'
> zechciała zauważyć:

> Suflet siadł.
Tak, tak ręce i majtki opadają
minervax