Dlaczego nie ma dalszych badań nad DO...

41. Data: 2003-10-17 13:42:01

Temat: Re: Dlaczego nie ma dalszych badań nad DO...
Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1...@4...net,
Krzysztof (Suzuki Nakai) <k...@p...onet.pl>:
> Nie, ale doradzam zatrudnienie technika deratyzacji biologicznej. A
> raczej techniczki, bo z reguły mniej śpiące.

:)

Problem w tym, ze oni tam na stale nie mieszkaja i kotek bylby bez nadzoru.
No ale moze dzieki temu skuteczniejsze.
Ale jeszcze jest jeden problem - oni kotow nie cierpia bardziej jeszcze niz
nornic ;)

--
Robert

42. Data: 2003-10-17 13:51:56

Od: "Krzysztof (Suzuki Nakai)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale jeszcze jest jeden problem - oni kotow nie cierpia bardziej jeszcze niz
> nornic ;)
Nic nie sugeruję, ale dawni Słowianie trzymali w tym celu węże ;-) Tchórze
są też podobno niezłe...

--
Krzysiek, EBP
- Nie sądziłam, że on jest taki ... ludzki.

43. Data: 2003-10-17 14:01:52

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

gkqg3dve4l2b$....@4...net,
> Nic nie sugeruję, ale dawni Słowianie trzymali w tym celu węże ;-)
> Tchórze są też podobno niezłe...

No, te zwierzatka brzmia zdecydowanie sympatyczniej ;)
Bardzo dziekuje, na pewno polece węze tesciom ;))
(A moze sprezentuje? ;P)

--
Robert

44. Data: 2003-10-17 14:33:57

Temat: Re: Dlaczego nie ma dalszych badan nad DO...
Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Nakai)" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bx0mm2shwnqo$.13kxweyp1nyxp$.dlg@40tude.net...
> Jeśli PT optymalna Krysia tak się domaga informacji dających do myślenia,
> to mogę opowiedzieć, jak kilka (;-)) lat temu, na stażu z interny
spotkałem
> się z pacjentem ściśle trzymającym się diety optymalnej. Spotkaliśmy się
> potwórnie - na sali sekcyjnej. Tak zaawansowanej miażdżycy nie widziałem
> ani wcześniej, ani później.

I co? Nie doniosłeś do prokuratury??? Albo przynajmniej do NIL ?
A gdzież Twoja lekarska etyka? Nie wolno tolerować takich nieprawidłowości
w służbie zdrowia, nie wyciszać ich, a wręcz przeciwnie.
Zmarnowałeś szansę, żeby stać się tym, który pierwszy przyczyniłby się do
ukrócenia
optymalnego procederu... polska medycyna byłaby Ci wdzięczna, a ile byś
uratował następnych opty-ofiar... ;)))
Nieładnie Krzysiu, czas podjąć bardzo dobry pomysł Marka Bieńka. Zawszeć to
dla Ciebie szansa się wykazać... ;)))
--
Krystyna*Opty* [DO] od 06.1998 r.

Nie ma chorób nieuleczalnych, niedostateczną
jest tylko nasza wiedza. Julian Aleksandrowicz

45. Data: 2003-10-17 14:54:46

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Bandurski" <b...@d...this.wp.pl> napisał w> Voila
aktualne Wprost z dnia 19.X.2003.
> http://www.wprost.pl/ar/?O=50791

Co Ty mi takie g.... podsyłasz.
Miałem na mysli tak modne ostatnio sledztwo dziennikarskie.
Czyli dziennikarz w przebraniu żebraka zakrada sie do domu bylego pacjeta
"Arkadii"
i czai czy pacjentowi sie polepszylo czy to tylko reklama Kwasniewskiego.

46. Data: 2003-10-17 14:58:17

Temat: Re: Re[2]: Dlaczego nie ma dalszych badań nad DO...
Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anka Łazowska" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:1346112876.20031017144818@poczta.onet.pl...

> Nie wyleczyl, tylko zaproponowal metode alternatywna.
> Cukrzycy sie nie da "wyleczyc".

To się nazywa - WIARA. Wiara w teorię, że "cukrzyca jest nieuleczalna" ;)
I JUŻ! I żaden przykład wyleczonego dziecka, albo samego lekarza też Cię
nie przekona?
Niedawno było spotkanie optymalnych w Sali Kongresowej w W-wie.
Relacji z Sali Kongresowej tego lekarza możesz posłuchać tutaj:
http://www.optymalni.pl/article.php?id=446
Na owym spotkaniu był też (nieoficjalnie minister zdrowia z zastepcą).
Media przemilczały, podobno zakazano podawania o tym jakichkolwiek
wiadomości w TVP1 i TVP2.
Zjawisko diety optymalnej to jedno wielkie publiczne TABU.
A czy wiesz, że również w sejmie poruszano temat cukrzycy i szansy jej
skutecznego leczenia dietą optymalną? I też przeszło BEZ ECHA...

--
Krystyna*Opty* [DO] od 06.1998 r.

Wspólczesna medycyna zajmuje się jedynie wycieraniem mokrej podłogi
pod cieknącym kranem zamiast zreperować uszczelkę. Julian Aleksandrowicz

47. Data: 2003-10-17 15:05:58

Temat: Re[4]: Dlaczego nie ma dalszych badań nad DO...
Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaczynam miec wrazenie, ze "wyznawanie" diety optymalnej zakrawa na
sekciarstwo...
Dieta NA PEWNO nie wyleczysz cukrzycy (i wiara tu wiele do gadania nie
ma), gdyz nie leczy ona przyczyny.
Z mojej strony EOT, gdyz szczerze mowiac to dieta ta ani mi sie nie
podoba, ani nie wyobrazam sobie siebie przestrzegajacej jej, nawet w
przypadku cukrzycy (odpukac).
Po prostu taki styl zycia mi nie lezy.

Pzdr.
Anka

48. Data: 2003-10-17 19:07:38

Od: "Tomasz Bandurski" <b...@d...this.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Miałem na mysli tak modne ostatnio sledztwo dziennikarskie.
> Czyli dziennikarz w przebraniu żebraka zakrada sie do domu bylego pacjeta

Dlaczego zebraka? Bardziej trendy byloby jako pracownik firmy
pogrzebowej....
T.

49. Data: 2003-10-17 19:30:20

Od: "Rukasu" <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> wyleczenie oznacza brak objawów bez konieczności przyjmowania lekarstw ,
> przyjmowanie lekarstw oznacza kontrolowanie choroby ;))

Czyli chory na celiakię stosując dietę bezglutenową jest zdrowy? :-ooo

Za to moja mama jest ciągle chora, bo łyka codziennie witaminę C? :-ooooooo

A głuchy z aparatem albo ślepy z psem przewodnikiem jest zdrowy bo żadnych
farmaceutyków nie bierze? :-ooooooooooooo

Wiesz, już chyba gdzieś o tym pisałem: wszystko zależy od definicji
"lakarstwa"! :-|

> ilu diabetyków wyleczono insuliną ?????

Trzeba było dokładniej przeczytać: z całą pewnością więcej niż za pomocą DO!
:-/

(podpowiedź: żaden ze sposobów NIE LECZY)

> leczenie cukrzycy insulina masz dokładnie opisane , łącznie z ryzykiem
> tego leczenia i późniejszymi konsekwencjami :( diecezja należy do
> leczonego ;)))))

Decyzja pomiędzy czymś co jest opisane i co można kontrolować, a czymś co
jest nieopisane i niepewne? Wbrew pozorom wybór nie jest łatwy. :-(

Ale proponuję wrócić na wątek w którym toczy się w tej chwili dyskusja na
ten temat. Padło pytanie, padła odpowiedź - nie wydaje mi się, aby było to
najlepsze miejsce na powtarzanie całego ciągu rozumowania i na kolejną
polemikę.

Rukasu

50. Data: 2003-10-18 10:15:30

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rukasu" <r...@a...net> napisał w wiadomości
> Użytkownik "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Czyli chory na celiakię stosując dietę bezglutenową jest zdrowy? :-ooo

Zacytuję tutaj wypowiedź jednej osoby która problem wyleczenia cukrzycy
zna z autopsji

" Pretensje co do interpretacji ,,wyleczenia cukrzycy'' sa tak chybione,
jakby ktos oczekiwal, ze na diecie dr Kwasniewskiego odrosnie mu
amputowana noga. To mniej wiecej tak, jakby miec mozliwosc pokonania trasy
10.000 km samolotem ponaddzwiekowym zamiast dralowania na piechote, a
uskarzac sie, ze swiatlo jest jednak szybsze. "

Slawek

stabilizacja kregoslupa szyjnego
Szczepienie - grypa
Dermatolog [Wrocław]