Dlaczego niektóre kobiety są takie?

111. Data: 2006-12-29 13:41:53

Temat: Re: Dlaczego niektóre kobiety są takie?
Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki<s...@l...po>
news:en35oo$shd$1@news.onet.pl

> Vicky<b...@p...onet.pl>

> O nie, to jest tylko brak realizacji "duchowej" decyzji.

No i jeszcze to, o czym pisał PD.
To wk ma być "winny" rozkładu.

Paff

112. Data: 2006-12-29 13:43:07

Od: miszczur <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vicky:
> Przecież jej nie wzięło się to z powietrza. Urodziła mu dziecko i to będąc z
> nim jakiś czas w związku więc zakładam że było ok wcześniej.

tia, a _sobie_ urodziła kule u nogi. nie przewidziała tego, biedna...

> Coś musiało wydarzyć się takiego że ona nie chce z nim nawet gadać - tylko
> co?

za długo spała i sniła sen słodki? :-)

miszczur-
--
widzialem juz kota bez usmiechu, ale usmiech bez kota zobaczylem po raz
pierwszy w zyciu

113. Data: 2006-12-29 13:46:00

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Vicky<b...@p...onet.pl>

> No to już trochę trąca patologią, nie? Nie wiem, ale jakieś to
> wszystko dziwne...i smutne...
> Nie wyobrażam sobie trwania w takim małżeństwie latami. Biedny
> dzieciak...
>
> Trąca, ale dlaczego tak jest wiedzą naprawdę tylko oni.
> Przecież jej nie wzięło się to z powietrza. Urodziła mu dziecko i to
> będąc z nim jakiś czas w związku więc zakładam że było ok wcześniej.
> Coś musiało wydarzyć się takiego że ona nie chce z nim nawet gadać -
> tylko co?

Aha, mogło się też właśnie nic nie wydarzyć. I spojrzała w przyszłość i
zobaczyła, że nic się już nie wydarzy.

Paw.

114. Data: 2006-12-29 14:17:48

Temat: Re: Dlaczego niektóresą takie?
Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maja" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
s.com...

Vicky napisał(a):

> W kuwecie w domu ... :)
> A ich smrodek roznosi sie po wszystkich ścianach i meblach, własciciel
> przyzwyczaja się bo w tym żyje, ale inni wchodąc do niego do domu nie mogą
> wyrzymać ... :)))

> No właśnie. :) Cała prawda! :)))

Da się to wyeliminować.
Decydująca jest technologia sprzątania - zapewniam.
(Zainteresowanym mogę przesłać szczegółową instrukcję :)
Znam dwa domy z kotami, których nie czuć wcale.
Autentyczny problem jest tylko wtedy, gdy jakiś kot
załatwia się nie tylko do kuwety.

Natek

115. Data: 2006-12-29 14:22:19

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aha, mogło się też właśnie nic nie wydarzyć. I spojrzała w przyszłość i
> zobaczyła, że nic się już nie wydarzy.

Wtedy by odeszła po miesiącu czy dwóch a nie katowała siebie życiem z nim i
jego swoimi fochami :)
Chyba że aspekt wiary jej na to nie pozwala...
Może lubi się popastwić bo sprawia jej to radochę, a że dobrze trafiła to ma
na kim ( w sensie że inny by już dawno dał sobie spokój ) ...

Pozdrawiam
Vicky

116. Data: 2006-12-29 14:24:34

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Vicky<b...@p...onet.pl>

> Wtedy by odeszła po miesiącu czy dwóch a nie katowała siebie życiem z
> nim i jego swoimi fochami :)
[...]

Nie ma pieniędzy, a jeśli jakimś cudem rozwód zostanie orzeczony z jej winy,
to nie dostanie nawet alimentów.

Paff

117. Data: 2006-12-29 14:46:56

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ma pieniędzy, a jeśli jakimś cudem rozwód zostanie orzeczony z jej
> winy,
> to nie dostanie nawet alimentów.

Jeśli jest bardzo niekomfortowo to praca zawsze sie znajdzie.

Pozdrawiam
Vicky

118. Data: 2006-12-29 14:47:56

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vicky" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Kurcze myślałam że żartujesz .... :)
> Hmm .... faktycznie słyszałam właśnie że rocznie ma to byc kwota około 25 tyś
> euro na dzecko ....

Buhaje rozpłodowe będą w cenie :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

119. Data: 2006-12-29 14:51:15

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Buhaje rozpłodowe będą w cenie :)

Tak to jest jak baby do władzy dochodzą :)
Aż strach pomyśleć co będzie w Wa-wie :)

Pozdrawiam
Vicky

prosze o pomoc
SlOmIanY ZapAl
mail franka farrelly'ego - bezczelny forward, sorry
cenzurka?
alkoholik w rodzinie-poradzcie