Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
From: "Second" <s...@k...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Dlaczego pisma kobiece są tak popularne?
Date: Thu, 24 Apr 2003 23:22:23 +0200
Organization: http://news.icm.edu.pl/
Lines: 49
Message-ID: <b89kig$1e3$1@SunSITE.icm.edu.pl>
References: <b85qkd$edv$1@nemesis.news.tpi.pl> <b86q6c$jlh$1@SunSITE.icm.edu.pl>
<b87v31$pi6$1@atlantis.news.tpi.pl>
Reply-To: "Second" <s...@k...pl>
NNTP-Posting-Host: as2-208.poleczki.dialup.inetia.pl
X-Trace: SunSITE.icm.edu.pl 1051219345 1475 195.114.163.208 (24 Apr 2003 21:22:25
GMT)
X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 24 Apr 2003 21:22:25 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.psychologia:199242
Ukryj nagłówki
> (przyznaję, że nie znam nakładów, ale nie wydaje mi się, żeby były zbyt
> duże), to dlaczego nie ma "całościowych" pism dla mężczyzn, w tym z
działami
> piłkarskim, wędkarskim, modelarskim, etykietkarskim itp.?
>
> można na to spojrzeć z nieco innej strony jeszcze tak: czy kobiety nie
> funkcjonują ciągle trochę jako swego rodzaju mniejszość (z "gettową"
prasą,
> z "gettowym" własnym światem) - co oczywiście trąci absurdem zważywszy na
> aspekt ilościowy, ale czy czegoś tu nie ma na rzeczy, jeśli chodzi o
aspekt
> jakościowy?
>
> to takie luźne strzały z rana
> może ktoś to pociągnie
>
A co tu ciągnąć Paweł ?.
Chcesz dojść do niewesolych wnioskow że prasa kobieca oprócz mody ; makijażu
;
plotek o sławnych ludziach ma niewiele do zproponowania ?, czy do tego
kultura, felietony tudzież wywiady czy artykuly o slawach czyli wniosek -
ma równie dużo
jak nie więcej do zaproponowania co prasa męska ; tyle że w wydaniu
samochody,
d... , samochody, d.... + parę "glamorous" męskich dodatków.
Jak czytam "Twój Styl" pewnie nie ja jeden ; to dochodzę do wniosków że
żaden
magazyn dla facetów tego stylu nie ma ; jak czytam CKM czy inny Maxim to
szlag
mnie trafia że spece od marketingu tak precyzyjnie i żałośnie jednocześnie
zdiagnozowali
co facet potrzebuje. Czyli chwała kobietom za różnorodność ; wniosek rozni
jestesmy
ale z przewagą na prase kobiecą jednak za poziom. Stąd może nakłady większe
?.
Z drugiej strony ; przecież my czytamy co One kupują prawda ? :). Tu
tajemnica nakładów ?.
Ale może ktoś pociągnie bo coś zawikłanie to wyszło ...
Pozdrawiam.
Sec.
|