Dlaczego portale medyczne są dostępne tylko dla lekarzy?

81. Data: 2005-05-14 21:22:31

Temat: Re: Dlaczego portale medyczne są dostępne tylko dla lekarzy?
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 14 May 2005, Marek Bieniek wrote:

> Jakiś konkretny przykład? Bo jak widzę ludzi wypisujących takie bzdury
> to mnie cholera bierze.

chyba nie ma sensu w ogole na takie posty odpowiadac ...

Pozdrowienia

P.>
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

82. Data: 2005-05-14 21:24:56

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 14 May 2005, Akulka wrote:

> Legalizacja tych narkotyków przez pewne kraje, to nic innego jak próba
> ogłupienia ludzi, niech piją, ćpają, a nie bulwersują się tym co dzieje się
> w rządzie. To narzędzie kontroli wolnej woli człowieka, a co za tym idzie
> jego człowieczeństwa. A tak swoją drogą, to chyba każdy z nas czytał w
> lekturach o czasach takiego masowego zażywania narkotyków, które były cool i
> trendy. Czasy palenia opium, czasy morfiny, eteru i co tam jeszcze chcesz. I
> to nawet też na początku naszego wieku. Czy wtedy wyszło to na dobre
> zażywającym?

musze przyznac, ze moze nie ze wszystkim ale generalnie sie z Toba
zgadzam

P.

83. Data: 2005-05-14 22:09:28

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 14 May 2005 23:22:31 +0200, Piotr Kasztelowicz wrote:

> chyba nie ma sensu w ogole na takie posty odpowiadac ...

W sumie niechby i napisał. Ciekawe co by mu wyszło:)

Też pozdrawiam:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

84. Data: 2005-05-15 08:00:44

Od: "stokrotka" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek :
> Jakiś konkretny przykład? Bo jak widzę ludzi wypisujących takie bzdury
> to mnie cholera bierze.
Telewizji nie oglądasz? Bardzo duża część reportarzy , na różnych kanałach
dotyczy błędów lekarskich.

stokrotka

85. Data: 2005-05-15 08:04:40

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to sobota, 14 maja 2005 20:49 użytkownik
medevacs, sącząc kawkę, wyklepał:

> to dlaczego usprawiedliwiasz ten przepis? Wypowiadasz sie tak jakbys go
> bronila.

Zwracam uwagę na odpowiedzialne korzystanie z wiedzy. Jeśli Ty to traktujesz
jak obronę przepisów, to Twój problem.

> Bo uwazam ten przepis za idiotyczny i nie rozumiem jak mozna go bronic.

No ale ja go nie wprowadzałam, więc nie rozumiem, dlaczego na mnie właśnie
postanowiłeś wylać swoje zdenerwowanie.

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

86. Data: 2005-05-15 08:07:38

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to sobota, 14 maja 2005 21:29 użytkownik
medevacs, sącząc kawkę, wyklepał:

> ja nadal nie uslyszalem sensownego wyjasnienia faktu, dlaczego serwisy
> medyczne sa niedostepne dla osob nie zwiazanych zawodowo z medycyna

Ja Ci go nie podam. Wystarczająco dużo zostało powiedziane.

> Rozumiem pobieranie oplat za dostep do artykulow, plikow itp ale
> segregowanie ludzi po rodzaju ich wyksztalcenia to prostactwo.

Moim zdaniem nie chodzi o segregowanie. No, ale EOT.

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

87. Data: 2005-05-15 08:11:33

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to sobota, 14 maja 2005 20:25 użytkownik
medevacs, sącząc kawkę, wyklepał:

> Nie rozumiem o co Ci chodzi z tym ryzykowanie.
Decyzja o zalegalizowaniu narkotyków to w pewnym sensie ryzykowanie, prawda?
Wszak nie wiemy, co się będzie działo.

> Ja nie pochwalam uzywania
> narkotykow, tylko chce pokazac, ze legalnosc niektorych narkotykow nie
> musi sie zaraz rownac wzrostowi liczby narkomanow itp.

Nie musi się również równać spadkowi ich liczby.
Ale tu już jest mocno nie na temat wątku.

> Nie mam teraz czasu na przegladanie wszystkich pozostalych postow, ktore
> napisalas, ale mam wrazenie, ze gdzies wczesniej pisalas (moze nie
> wprost), ze wlasnie ten przepis istnieje po to zeby wnusio za duzo nie
> wiedzial, bo potem babcie zasugeruje olanie lekarzy.

Umiejętność czytania ze zrozumieniem to bardzo fajna sprawa.

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

88. Data: 2005-05-15 08:13:51

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 15 May 2005 10:00:44 +0200, stokrotka wrote:

> Telewizji nie oglądasz?

Nie. Mam inne rzeczy na głowie i szkoda mi czasu. A powinienem oglądać?

> Bardzo duża część reportarzy , na różnych kanałach
> dotyczy błędów lekarskich.

A co ma piernik do wiatraka?

Czym innym jest błąd lekarski, a czym innym "decydowanie o życiu
pacjenta w zależności od humoru". To pierwsze wynika z niewiedzy czy
zaniedbania, a drugie jest morderstwem.

Chyba że masz na myśli tzw "aferę skórzaną" - ale tutaj decyzje miały
raczej podłoże finansowe, niż "nastrojowe".

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
Tylko uogólnienia mogą tworzyć naukę, nie pojedyńcze fakty.
/Claude Bernard/

89. Data: 2005-05-15 09:05:39

Od: "stokrotka" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie. Mam inne rzeczy na głowie i szkoda mi czasu. A powinienem oglądać?
Najpierw trzeba mieć ogólne rozeznanie "co się na świecie dzieje", a potem
zabierać głos. Telewizja nie jest zła, tylko trzeba jej dobrze używać.

> M. Bieniek :
> A co ma piernik do wiatraka?
> Czym innym jest błąd lekarski, a czym innym  "decydowanie o życiu
> pacjenta w zależności od humoru".
Telewizja, w tej tematyce, zauważa prawie tylko przypadki dotyczące życia.

stokrotka

90. Data: 2005-05-15 10:54:57

Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <i...@a...coca.cola>
tako rzecze Marek Bieniek :

> Jakiś konkretny przykład? Bo jak widzę ludzi wypisujących takie bzdury
> to mnie cholera bierze.

Może macie gdzieś tam poprzedzone głębokim namysłem narady, ale jako
pacjent sam widziałem, jak lekarz prowadzący zastanawia się nad rodzajem
terapii, zleca dodatkowe badania, a w dniu obchodu "profesorskiego" szef
zerka na pacjenta, na RTG i po 15 sek. wyrokuje.
Być może profesor wcześniej wnikliwie studiuje ten przypadek w zaciszu
gabinetu, ale pacjent który go widzi pierwszy raz odnosi właśnie takie
wrażenie. 'Wpadł jak burza, rzucił coś po łacinie i poszedł" bywa, że o
"Dzień dobry" zapomniał.

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

Poziom CA-125
{NTG/ SPAM} Jeśli ukradną Tobie komórkę....
chyba ntg - szybkie pyt. dotyczace wody i czlowieka :)
poparzona" skóra
antykoncepcja logest i harmonet