Dlaczego rano dlugo zle sie czuje a wieczorem OK

11. Data: 2005-12-07 15:24:44

Temat: Re: Dlaczego rano dlugo zle sie czuje a wieczorem OK
Od: "cancer" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko jak ja ten miesiąc przeżyję :(.

Witaj

Po prostu idź do innego psychiatry.

Te wszystkie objawy, które podałeś mocno wskazują na kłopoty psychiczne.

Jak widać ten lekarz, u którego byłeś dopatrzył się u Ciebie depresji,
dlatego przepisał Ci Trittico.

Te leki zaczynają działać po paru tygodniach a nawet po miesiącu.

Doraźnie powinieneś dostać lek powiedzmy typu xanax do czasu jak lek
antydepresyjny zacznie już działać.

Nie jestem lekarzem, ale chorym na takie same objawy już od pól roku.

Jak przeżyć? Tez się nad tym kiedyś zastanawiałem tak jak ty dzisiaj uwierz
ze można mało powiem ze nawet trzeba-)).

Ale oczywiście o tym wszystkim powinien zadecydować lekarz nie grupa
dyskusyjna.

Pozdrawiam serdecznie

Zdrowia życzę

Cancer

12. Data: 2005-12-07 15:40:24

Od: Leonid <L...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

cancer napisał(a):

Ciach:

> Ale oczywiście o tym wszystkim powinien zadecydować lekarz nie grupa
> dyskusyjna.
>

> Pozdrawiam serdecznie
>
> Zdrowia życzę
>
> Cancer

Chociaz sam nick wywolal u mnie dreszcze to jednak widać że inni też
mają czasami takie problemy dzieki za informacje.

13. Data: 2005-12-07 15:57:57

Od: Leonid <L...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

ika napisał(a):
> Dnia 07.12.05, około 14:39, Leonid bulgocze

> Normalnie, jak chory człowiek, tak jak do tej pory ;/ Niestety.
> Niezależnie od tego czy przyczyna jest somatyczna czy psychiczna, leczenie
> nie trwa dwa dni, a na efekty trzeba czekać.
> Myślę, że teraz ważne dla Ciebie są informacje i to powinieneś
> wyegzekwować od lekarza - czy jest coś na co masz zwracać uwagę, czy
> jakies objawy mają Cię szczególnie niepokoić i z czym masz wracać do niego
> szybciej niż na wizytę kontrolną itp
> Czas to też lekarstwo.
> No to wytrwałości życzę... :)

Bardzo wielkie dzieki za życzliwość.

14. Data: 2005-12-07 16:11:18

Od: "cancer" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chociaz sam nick wywolal u mnie dreszcze to jednak widać że inni też mają
> czasami takie problemy dzieki za informacje.

Niestety coraz więcej ludzi ma problemy tego typu, stres kłopoty z praca i
normalne trudne życie.
Masz tutaj parę linków do stron traktujących o tym problemie.
Zdziwisz się ile jest ludzi z takimi problemami jak twój.

http://www.forum.nerwica.com/
http://users.nethit.pl/forum/forum/logos/page=7/
http://www.synapsis.pl/sps/dex?id=325

Pozdrawiam
Cancer

15. Data: 2005-12-07 16:34:08

Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2005-12-07, Leonid <L...@p...com> wrote:
> Tylko jak ja ten miesiąc przeżyję :(.

Regularne (np cotygodniowe) wizyty u psychologa powinny pomoc.

16. Data: 2005-12-07 20:23:43

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Wed, 07 Dec 2005 12:44:46 +0100 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Leonid, a następnie
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> Poradzcie co robic gdzie sie udac ?.

A czy wsrod tych badan bylo oznaczenie poziomu hormonow tarczycy?

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

17. Data: 2005-12-07 20:45:06

Od: "Guzik" <...@i...blabla.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leonid" <L...@p...com> napisał w wiadomości
> Tylko jak ja ten miesiąc przeżyję :(.

moja mama po trzech tygodniach właśnie ZACZYNA odczuwać lekką poprawę... jak
widzę jak ona cierpi to naprawdę szczerze ci współczuję...niegdy nawet nie
przypuszczałem jak strszną chrobą jest depresja... pozdrawiam Paweł

18. Data: 2005-12-08 09:57:33

Od: Leonid <L...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

La Luna napisał(a):
> [...]
> wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> A czy wsrod tych badan bylo oznaczenie poziomu hormonow tarczycy?

Tak, oznaczalem TSH oraz poziomy T3 i T4 wszystko wyszlo w normie, bo
oczywiscie tez podejrzewalem tarczycę.

19. Data: 2005-12-08 09:58:26

Od: Leonid <L...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Guzik napisał(a):
> [...]
> widzę jak ona cierpi to naprawdę szczerze ci współczuję...niegdy nawet nie
> przypuszczałem jak strszną chrobą jest depresja... pozdrawiam Paweł

No wlasnie, ja tez do tej pory nie potrafilem zrozumiec zagadnien typu
nerwica, depresja i chyba nadal jest mi sie ciezko z tym uporać.

20. Data: 2005-12-08 09:59:23

Od: Leonid <L...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

cancer napisał(a):

> [...]
> Masz tutaj parę linków do stron traktujących o tym problemie.
> Zdziwisz się ile jest ludzi z takimi problemami jak twój.

Dzieki za linki, logosa juz sam odnalazlem i sie niezdrowo naczytalem :).

ból kręgosłupa
Badanie
Stany zapalne mięśni głowy
szybkie pytanie