Re: Dlaczego tak???

From: "Pawel" <p...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Dlaczego tak???
Date: Sat, 8 Mar 2003 21:19:46 +0100
Sender: a...@p...onet.pl@pa190.tychy.sdi.tpnet.pl

Uzytkownik "Dorita" <d...@t...pl> napisal w wiadomosci
news:b4dh52$f8k$1@nemesis.news.tpi.pl...
> jak pisalem ja nie jestem jednym z tych WIELKICH
>
> a kogo uwzasz za wielkich?i dlaczego czuc ironie w tym co piszesz
> apropo "wielkich".

Zgadnij:)

>Czy uwazasz ze innych rady sa gorsze od twoich?

Absolutnie nie.

> Kazdy stara sie napisac cos od siebie, kazdy stara sie pomoc na swoj
> sposob, cos doradzic i wcale nie musi to byc fachowe-licza sie checi.
> Ja uwazam ze dobrze, ze sa tu ludzi, ktorzy maja rozne rady, kazdy ma
> inne pomysly, rozne doswiadczenia i to jest fajne, bo z posrod tych rad
> mozna wybrac cos dla siebie. Ja osobiscie nie uwazam nikogo tu za
> WIELKICH ani MALYCH. Poprostu ciesze, sie ze sa i ze proboja cos madrego
> napisac.

Oki, ale tak troszeczeke z boczku - po pierwsze jesli jestes w miare zdrowa
(a taka zapewne jestes)to wszystko ok - wybierzesz co chcesz i nie ma
sprawy - co natomiast z osobami chorymi, dla ktorych to miejsce czy mu
podobne sa ostatnimi formami wypowiedzi gdzie licza na jakakolwiek wlasnie
fachowosc co dalej? oni nie maja mozliwosci wyboru, a tak jak mniemam i
dobrze czytam to nie grupa pl.rec.psychologia, ani pl.soc.psycholgia tylko
pl.SCI.psychologia - nieprawdaz?

Pozdrowienia
Pawel