Dlaczego warto zyc?

1. Data: 2000-01-16 21:55:28

Temat: Dlaczego warto zyc?
Od: "Kubuś Fatalista" <b...@p...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie to,
juz w tytule postawione tak smialo,
chocby z najwiekszym bolem
rozwiazac by nalezalo.........

No , odwrocmy problem.
Kto odwazny - do tablicy !
Co pieknego wydarzylo sie w waszym zyciu.........

Kubus Fatalista
Bozena
Ps.
Cytat z Galczynskiego "Dlaczego ogorek nie spiewa?" - jeden z moich
ulubionych wierszy.

1. Data: 2000-01-17 02:06:19

Temat: Re: Dlaczego warto zyc?
Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co pieknego wydarzylo sie w waszym zyciu.........
Hmm... ale jakie wydarzenie mozna uwazac za piekne?
Jakby sie zastanowic, to jedne wydarzenia sa piekniejsze od innych.
Wiele odpowiedzi pewnie bedzie dotyczyc milosci.
spider.

1. Data: 2000-01-17 11:14:28

Od: "Machalas" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kubuś Fatalista napisał(a) w wiadomości:

>Pytanie to,
>juz w tytule postawione tak smialo,
>chocby z najwiekszym bolem
>rozwiazac by nalezalo.........
>
>No , odwrocmy problem.
>Kto odwazny - do tablicy !
>Co pieknego wydarzylo sie w waszym zyciu.........

1. poznalem mnóstwo ciekawych, inspirujących ludzi
2. poznałem nagrania grupy Creedence Clearwater Revival, ktore totalnie
odmieniły moje życie - na plus oczywista !!
3. byłem na koncertach rockowych, które pozwoliły mi przekonać się o tym, że
życie może być jednym wielkim wspaniałym widowiskiem
4. byłem na obozie w Wetlinie, dzięki któremu nauczyłem się optymistycznie
patrzeć na świat
5. nauczyłem się grać i sluchać rock`n`rolla, dzięki któremu ukształtował
się mój charakter
6. po filmie "Hotel pod gwiazdami" zrozumiałem, że należy być odważnym,
śmiałym i nie przejmować się byle pierdółkami
7. po pobycie w Londynie zrozumiałem, ze warto żyć dla muzyki - dla
rock`n`rolla, bluesa, harmonijki ustnej, frotepianu, zadymionych klubów,
grubasów przy barze ubranych w stare, przetarte dżinsy, Harleyów, filmu
"Easy Rider", piwa i kobiet :)

Życie moze być piękne !!
(i olewać studia, egzaminy, zaliczenia, projekty, laboratoria, praktyki,
wyklady, ćwiczenia, konsultacje - strata nerwów i młodego życia)
He, he.......

Machalas
***
" Do tego, żeby żyć zwyczajnie, trzeba mieć wiele odwagi "
S.A. Kierkegaard

1. Data: 2000-01-17 16:32:59

Od: "Kubuś Fatalista" <b...@p...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Machalas napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]
>(i olewać studia, egzaminy, zaliczenia, projekty, laboratoria, praktyki,
>wyklady, ćwiczenia, konsultacje - strata nerwów i młodego życia)

Ladne!
Fascynacja muzyka. To zostaje na cale zycie.
Bogu dzieki to_ta _muzyka!
Bozena

1. Data: 2000-01-17 20:27:03

Od: "Machalas" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kubuś Fatalista napisał(a) w wiadomości:
<85vfsa$23a$1@helios.man.lublin.pl>...

>Machalas napisał(a) w wiadomości: ...
>>
>- dla

>Ladne!
>Fascynacja muzyka. To zostaje na cale zycie.

Dokładnie....

>Bogu dzieki to_ta _muzyka!
>Bozena

"ta" czyli jaka?

Machalas
***

1. Data: 2000-01-17 22:13:38

Od: "Kubuś Fatalista" <b...@p...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

>"ta" czyli jaka?
>
>Machalas

Dobra!
Uklony od Kubusia Fatalisty
Bozena

1. Data: 2000-01-19 12:23:22

Od: Kenneth McCoy <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kubuś Fatalista" wrote:
> No , odwrocmy problem.
> Kto odwazny - do tablicy !
> Co pieknego wydarzylo sie w waszym zyciu.........

W moim zyciu zaczelo sie bardzo zle...
Nie wiem co dokladnie poszlo nie tak, ale od urodzenia mialem problemy z
komunikacja glosowa. Znaczy oni mowili a ja nie. Potem oczywiscie
lekarze, poradnie i wreszcie jako tako nauczylem sie porozumiewac z
innymi...
Dzieki czemu moglem skonczyc szkolke podstawowa, teraz koncze wieczorowo
srednia (po zasadniczej)...
Jednak od zawsze krylem sie ze swoim porozumiewaniem sie ze wzgledu na
cztery piekne zgloski wymagajace uzycia w duzym stopniu jezyka:
s,c,dz,z. Tak wiec wreszcie, podczas ataku ospoy na wakacjach dotarlo do
mnie czym jest ksiazka. Pod koniec mej nauki w szkole dziennej
przerabialem 80 ksiazek/10 miesiecy... Czytane wszedzie i jak sie dalo.
Zarowno w autobusie, tramwaju, domu czy tez na nudnych lekcjach
matematyki... (pozdrawiam pania Woj...) w miedzyczasie na mojej drodze
stanelo ZX81, poterm z zachodu poczta przyszlo Atari i dlatego teraz
list ten pisze na PC'ecie...
zycie mi dalo oprocz tego kilkanascie znajomosci przyjacielskich,
kilkadziesiat znajomosci wrogich... Wieczne zmartwienia dniem
nastepnym... Pelna absorbacje kompem i muzyka, zarowno ta bleeee jak i
ta extra... Milosci nie spotkalem jeszcze na swej drodze. To chyba przez
to ze bardzo lubie cieply pokoj z kompem jako grzejnikiem w srodku... Co
zobaczylem w swoim zyciu:
- piekne zachody i wschody slonca nad morzem i w gorach,
- przyjaznie - kwitnace i wiednace z roznych przyczyn...
- rodzinne klotnie i awantury...
- biedaka na Centralnym i na Srodmiesciu.
- wielkie oszustwa i male naciaganie...
I wiele innych rzeczy.
Rezultatem wielkich przekretow jest goraca szklanka po nalaniu ajaxa,
cifa, ludwika i mr. muscle. Niestety zabraklo 5 minut... A potem bylo
troche lepiej...
Wszystko bylo juz przygotowane... Zarowno music, jak i ostatnie slowo...

Wg. GAS'a mialbym z roznych punktow widzenia pewnie miedzy 31 a 60
pkt...
Internet to swietna rzecz...

A dlaczego warto zyc ?
A dlaczego NIE warto zyc ?

Moze zdaze jeszcze kiedys przeczytac...

Boski wiatr ? Nie to tylko Kenneth M.
--
Kenneth McCoy (ZOP) stdkmc+1 advkmc+1
< Tekst tygodnia >

1. Data: 2000-01-20 12:38:28

Od: Dofik <m...@a...pol.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie ciut bez sesnu (pzrepraszam) zaraz sie nasuwa inne dlaczego zyje
dlaczego jestem taki/ taka a nie inna.
s a to pytanie na ktore uwazam ze nie ma odpowiedzi - po co sie wiec nad
nimia zastanaiwac ?

Zastanawiajace jest pytanie jak zyc ?
Ja odpowiem czyimis slowami ktore uwazam za swoje motto zyciowe -

"Zyj tak by w chwili smierci nie zalowac zycia"

BTW Moze i jest to dzienne niedorosle (motta zyciowe itp) ale jak w
jednym z wczesniejszych postow napisal imc Trabul maja one swoj urok:)

Dofik

test
P Y T A N I E
ehh.. Znowu ta milosc..