Test na spostrzegawczosc (???)

1. Data: 2000-12-12 11:27:06

Temat: Test na spostrzegawczosc (???)
Od: Inga 2000 <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poniewaz widze, ze podobal sie Wam test z literka "F", moze spodoba sie Wam i ten:

Ten rachunek przeprowadz w pamieci (szybko) bez uzywania kalkulatora
ani papieru i dlugopisu (czy olowka). Obiecuje, ze nie bedzie ulamkow
:-)
Nie boj sie, nie oszukuj !!!!

Do 1000 dodaj 40. Dodaj 1000.
Dodaj jeszcze 30 i znowu 1000.
Dodaj 20. Nastepnie 1000, potem 10.

Jaki jest wynik????

1. Data: 2000-12-12 11:46:03

Temat: Re: Test na spostrzegawczosc (???)
Od: "Marlena Lipinska" <l...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnegop dnia "matematyczka" Inga 2000 na pl.sci.psychologia napisala:

>Do 1000 dodaj 40. Dodaj 1000.
>Dodaj jeszcze 30 i znowu 1000.
>Dodaj 20. Nastepnie 1000, potem 10.
>
>Jaki jest wynik????

Czekaj... ja blondynka jestem... mmmm... licze... palcow u rak mi brakuje...
kolej na stopy... tjaaa... wychodzi 5000... ale czy ja wiem... czy ja pewna
jestem... ech ;))

Pozdrawiam rozesmiana,
Marlena

Gadu-Gadu #148122
m...@p...com
l...@p...promail.pl
m...@p...wp.pl

1. Data: 2000-12-12 12:32:45

Od: "PEPE" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Do 1000 dodaj 40. Dodaj 1000.
> Dodaj jeszcze 30 i znowu 1000.
> Dodaj 20. Nastepnie 1000, potem 10.
>
> Jaki jest wynik????
....kurcze...wyszlo mi 5000...a czuje, ze gdzies tu cos nie tak-oczywiscie
nie anlizuje dalej...i czekam na odpowiedz..poadrawiam.pepe

1. Data: 2000-12-12 12:41:30

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

PEPE wrote:
> ....kurcze...wyszlo mi 5000...a czuje, ze gdzies tu cos nie tak-oczywiscie
> nie anlizuje dalej...i czekam na odpowiedz..poadrawiam.pepe

Zabawne, mi wyszło 4100 i też zastanawiałem się gdzie tu pułapka - teraz
już ją widzę ;)
Dodając ostatnią dychę przeskoczyłeś na tysiące.

pozdrawiam
Arek

--
500 złotych nagrody na http://www.eteria.net
Wpisz szukane słowo i popatrz na liczbę znalezionych stron -jeśli

1. Data: 2000-12-12 12:43:10

Od: "Marlena Lipinska" <l...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzis liczac promyki Sloneczko na pl.sci.pscychologia napisala:

>mnie tez wyszło 5000

badz pewna... to dobry wynik bo... Twoj :))

Marlena Lipińska

Gadu-Gadu #148122
m...@p...com
l...@p...promail.pl
m...@p...wp.pl

1. Data: 2000-12-12 12:48:40

Od: "Sloneczko" <t...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

mnie tez wyszło 5000
Słonko

1. Data: 2000-12-12 12:58:15

Od: "PEPE" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Astec SA <b...@a...pl> w wiadomości do grup > Zabawne, mi
> [...]
> Dodając ostatnią dychę przeskoczyłeś na tysiące.
> ....fakt!...no to ratuluje spostrzegawczosci...na swoje usprawiedliwienie
mam tylko niekorzystny biomet...pozdrawiam.pepe

1. Data: 2000-12-12 13:58:59

Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

4100

1. Data: 2000-12-12 14:07:13

Od: <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fajowy tescik - 4100, ale fakt, ze przy ostatnim dodawaniu zawahalam sie
zdeczko...
i.

Poszukuje....
ADLER ALFRED - pilne