Dlaczego wierzysz

71. Data: 2016-12-27 14:03:19

Temat: Re: Dlaczego wierzsz
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...pl> wrote:
> Co to "punkt widzenia świni"?

To tępy, bezrefleksyjny pragmatyzm na poziomie chleba i igrzysk.

> Czym różni się od "punktu widzenia orła"?

Tym, że ze swej istoty nie jest w stanie zrozumieć tej różnicy, bo nie jest
orłem - czyli nie zrozumie orła, bo nigdy nie latała, więc nie zna tak
ogromnej perspektywy, jaką on posiadł i z samego tego względu zrozumieć go
nie może.
I nawet jeśli jakieś świńskie GMO doda jej skrzydeł, to nie doda rozumu.
Czyli wracamy do punktu wyjścia.

> Skoro poruszczamy się w oparach absurdu.

Orły nazywają to filozofią - świnie absurdem. To jest właśnie ta różnica.

--
XL

72. Data: 2016-12-27 14:45:16

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-27 o 14:03, Ikselka pisze:

> [...]
> orłem - czyli nie zrozumie orła, bo nigdy nie latała, więc nie zna tak
> ogromnej perspektywy, jaką on posiadł i z samego tego względu zrozumieć go

Orzeł ze swej istoty nie jest w stanie zrozumieć tej różnicy, bo nie
jest świnią - czyli nie zrozumie świni.

> I nawet jeśli jakieś świńskie GMO doda jej skrzydeł, to nie doda rozumu.
> Czyli wracamy do punktu wyjścia.

Orle gmo nie doda mu rozumu. Czyli wracamy do punktu wyjścia.

> Orły nazywają to filozofią - świnie absurdem. To jest właśnie ta różnica.

Religianci dzielą ludzi na lepszych i gorszych, a świnie, orły i żubry
tylko na tym tracą. To jest właśnie ta różnica.

http://www.tvn24.pl/pomorze,42/borki-zubry-do-odstrz
alu-jest-wniosek,702660.html

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

73. Data: 2016-12-27 14:46:39

Temat: Re: Dlaczego wierzysz
Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> Do czasu twojego wyzdrowienia powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Kviat kiedy nie dostał dowodu na istnienie konstruktora pisze:
powrotu do zdrowia życzę.

Kviat poproszony o dowód na istnienie własnej prapraprababki
pokazuje zamiast dowodu, metodę i pisze:
powrotu do zdrowia życzę.

I pamiętaj: https://pl.wikipedia.org/wiki/Dedukcja_naturalna

74. Data: 2016-12-27 14:52:14

Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> http://www.tvn24.pl/pomorze,42/borki-zubry-do-odstrz
alu-jest-wniosek,702660.html

Zwykłe żydoskie niepokoje i szczucie głupich gojców.

30.11.2011
http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/490047,Rusza-
odstrzal-zubrow-Zaplac-33-tys-i-jest-twoj

"Król puszczy" do odstrzału. Zginie 25 żubrów!
http://www.nowiny24.pl/bieszczady/reportaze/art/6164
213,krol-puszczy-do-odstrzalu-zginie-25-zubrow,id,t.
html

Ale teraz Panie to pis, łoni Armagedony nam szykujo!!!
Tylko z przejęcia w majty się nie spompuj.

75. Data: 2016-12-27 14:53:26

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Etam!
Problem w tym że próbujesz zobiektywizować to co nie jest obiektywne ze swej natury.
Usiłujesz wmówić swoje odczówanie i przeżycia religijne komuś kto nie ma takich
odczuć.
W kategoriach pojmowanego racjonalizmu pojęcie Boga jest niedefiniowalne.
Można jedynie subiektywnie doznawać lub nawet odczówać nimaterialną i niedefiniowalną
boskość.
Ponieważ rzeczona boskość nijako zaklęta jest jedynie w umysłach osób wierzących,
to wiara i obcowanie z Bogiem dla każdego ma inne znaczenie i inny wymiar.
A że rzesze nimałe uczestniczą takim lub podobnym odczówaniu,
to zagadnienie dla psychologii społecznej.
Jedna powabna pani powiedziała "że nawąchali się ziółek".
To cała wiara. Parę elementów socjotechniki i tłum pada na kolana!

76. Data: 2016-12-27 14:55:18

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-27 o 14:46, v...@g...com pisze:

> Kviat kiedy nie dostał dowodu na istnienie konstruktora pisze:
> powrotu do zdrowia życzę.
>
> Kviat poproszony o dowód na istnienie własnej prapraprababki
> pokazuje zamiast dowodu,

Ty jakbyś nawet dowodem w dupę dostał, to byś twierdził, że się nic nie
stało :)
Całe szczęście dla ludzi, że nie ty decydujesz co dowodem jest, a co nie
jest.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

77. Data: 2016-12-27 14:57:50

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-24 o 09:19, Kviat pisze:
> (...) dlaczego brać poważnie
> wymagane dowodu na nieistnienie boga?

Ponieważ dowodzi się zarówno istnienia
jak i nieistnienia. Albo istnieje
albo nieistnieje. Skoro twierdzisz,
że Bóg nie istnieje, udowodnij.

Mówi głupi w swoim sercu:
<<Nie ma Boga>> (Ps 14,1)

--
Nemrod Vargardsson

Pwt 32,41 Gdy miecz błyszczący wyostrzę
i wyrok wykona ma ręka,
na swoich wrogach się pomszczę,
odpłacę tym, którzy Mnie nienawidzą.
42 Upoję krwią moje strzały,
mój miecz napasie się mięsem,
krwią poległych i uprowadzonych,
głowami dowódców nieprzyjacielskich.

78. Data: 2016-12-27 15:01:09

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-27 o 14:52, v...@g...com pisze:

> [...]
213,krol-puszczy-do-odstrzalu-zginie-25-zubrow,id,t.
html

> Ale teraz Panie to pis, łoni Armagedony nam szykujo!!!

A gdzieś ty wyczytał, że tamte odstrzały mi się podobały? :):)
Podobno miało być lepiej...

> Tylko z przejęcia w majty się nie spompuj.

Nie bój się. Nie jesteś dla mnie autorytetem i nie będę naśladował
twoich zwyczajów.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

79. Data: 2016-12-27 15:07:30

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-27 o 14:57, Nemrod pisze:

> Ponieważ dowodzi się zarówno istnienia
> jak i nieistnienia. Albo istnieje
> albo nieistnieje. Skoro twierdzisz,
> że Bóg nie istnieje, udowodnij.

Nie istnieje.
Teraz twoja kolej.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

80. Data: 2016-12-27 15:09:42

Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 27 grudnia 2016 15:01:31 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

> [...]
html

> A gdzieś ty wyczytał, że tamte odstrzały mi się podobały? :):)

Wtedy też darłeś mordę tak samo głośno jak teraz, czy może miałeś
złote plastry na oczach i uszach? A może wtedy tefaueny nie podawali
tak głęboko niepokojących niusów? Aj, aj, aj wtedy był socjal
dla tefauenów, to po chj mieli się wydzierać?:)
Swojaki też ładnie kroili ciemnego luda na kamienicach, swojaki
przejęli trochę majątku, co ich wtedy interesowały jakieś żubry?:)

Ale teraz, paczajta, paczajta koniec świata!!!

Dożywocie dla Dariusza P.
politykierstwo
zepsucie najlepszego jest najgorsze
Władza najsilniejszy instynkt