Dlaczego wszyscy chca dokopac chrzescijanom?

1. Data: 2015-04-26 11:58:54

Temat: Dlaczego wszyscy chca dokopac chrzescijanom?
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

"Pewien niedawno nawrócony młodzieniec pyta starca: -Abba, to teraz całkiem będę
musiał się wyrzec świata? - Nie bój się - odparł starzec. - Jeśli twoje życie będzie
naprawdę chrześcijańskie, to świat natychmiast wyrzeknie się ciebie."

"Nasila się globalny dramat chrześcijan. Eksperci apelują: musimy zareagować, nim
będzie za późno"
http://m.onet.pl/wiadomosci/religia,qlfe4m

Zgodnie z powyzszym tekstem z "Humoru Ojcow pustyni" ja obstawiam mentalnie
uwarunkowana nienawisc zwierzatek (mieniacych sie ludzmi) do tych istot ludzkich
ktore (poprzez autentyczne przyjecie Ewangelii) Ludzmi sie juz staly. Ot chec
udowodnienia ze "wy jednak lepsi od nas nie jestescie" a jesli bedziecie probowac zyc
inaczej niz my to wam dokopiemy albo i gorzej..." To widac nawet w naszych domach i
rodzinach -kiedy ktos probuje autentycznie zyc po chrzescijansku -chocby najpokorniej
i najciszej, dostaje od domownikow niezle w kosc bo przeciez "jakim prawem sie
wywyzsza!?" Autentyczna bezinteresowna milosc kluje egotykow w oczy, jest jak
przypalanie rozpalonym zelazem"

2. Data: 2015-04-26 12:44:54

Temat: Re: Dlaczego wszyscy chca dokopac chrzescijanom?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 26 Apr 2015 02:58:54 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> [...]
wywyzsza!?" Autentyczna bezinteresowna milosc kluje egotykow w oczy, jest jak

Pomimo całej miłości zaczyna się wreszcie (!) nagłaśniać takie wydarzenia
na całym świecie - chrześcijanie się jednak czegoś uczą od Żydów.
--
XL
Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!

3. Data: 2015-04-26 19:02:46

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W koncu mlodsi bracia powinni nasladowac starszych -byle w dobrych rzeczach... ;)

4. Data: 2015-04-26 19:11:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 26 Apr 2015 10:02:46 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> W koncu mlodsi bracia powinni nasladowac starszych -byle w dobrych rzeczach... ;)

Może ich kiedyś prześcigniemy w tym piszczeniu na cały świat - jak widać
się to opłaca.

5. Data: 2015-04-26 19:27:24

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-26 o 11:58, m...@g...com pisze:
> [...]
wywyzsza!?" Autentyczna bezinteresowna milosc kluje egotykow w oczy, jest jak

"prawdziwych" chrzescijan juz nie ma, moze zostalo pare mniszek a moze
juz wymarly

--
gazebo

6. Data: 2015-04-26 20:22:58

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Ale po co ich wyprzedzac? Niezdrowa konkurencja. Wystarczy zyczyc im uznania Mesjasza
w Jezusie...choc to ponoc stanie dopiero na samym Koncu choc poczatek tego konca mial
sie juz zaczac: http://www.bibula.com/?p=1023 ;)

7. Data: 2015-04-26 20:28:29

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Skoro tak oceniasz stan rzeczy musisz wiedziec na czym to chrzescijanstwo polega. Ja
chetnie poczytam co wg ciebie znaczy byc Chrzescijaninem.

8. Data: 2015-04-26 20:33:09

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

m...@g...com
[...]

Ideologia rasy lepszej już była bezmózgi buraczku. Ale to prawda katoli się nie lubi,
bo to bydło które szczeka do wszystkich z nienawiści, więc kto normalny lubi fanatyzm
i tępych debili wierzgające na normalnych ludzi, z próżnej zadartej dupy, na dodatek
masowo pierdolące dzieci. ?

9. Data: 2015-04-26 21:05:46

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-26 o 20:28, m...@g...com pisze:
> Skoro tak oceniasz stan rzeczy musisz wiedziec na czym to chrzescijanstwo polega.
Ja chetnie poczytam co wg ciebie znaczy byc Chrzescijaninem.

i wzajemnie, mnie glownie interesuje ta czesc odnoszaca sie do relacji
miedzyludzkich i narzucania wlasnego swiatopogladu, a jesli faktycznie
tak jest w waszych rodzinach, ze macie przechlapane z tytulu bycia
chrzescijaninem to ja mam zupelnie odwrotne obserwacje

--
gazebo

10. Data: 2015-04-26 21:06:26

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Penetrator" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> [...]
>normalny lubi >fanatyzm i tępych debili wierzgające na normalnych ludzi, z
>próżnej zadartej dupy, na dodatek masowo pierdolące dzieci. ?

Była? Jest cały czas.

--

Chiron

Czy...
Zawód; Surogatka seksualna
Granica gdzie kończy się wolność słowa a zaczyna bandytyzm
szczepienia- czy ktoś to lepiej ujął?
Konsekwencje celibatu