Re: Dlaczgo?

From: Marek Panek <m...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Dlaczgo?
Date: Mon, 19 Mar 2018 20:54:48 +0100

On 19.03.2018 19:34, Stokrotka wrote:

> Użytkownik "Marek Panek" <m...@g...com> napisał w wiadomości

> NIe jestem inżynierem, ale jakieś pojęcie o tehnice mam.
> W dobie bezgłośnego dźwigu budujacego dom,
> nie wydaje mi się możliwe, by nie dało się tego jakoś prosto wyciszyć.

Sister "Stokrotko" - obecnie praw fizyko/techniki nie przeskoczysz: wez
cewkę na rdzeniu magnetycznym (a to właśnie są elementy wkonawcze MRI) i
wpuść prąd zmienny o natężeniu rzędu kA. Musi BUCZEĆ! -
https://pl.wikipedia.org/wiki/Magnetostrykcja). Nawet bez rdzeni,
koncentrujących pole magn. wszystkie przewodzące materiały (nawet
diamagnetyki w mikroskali) pod wpływem pola B będą zmieniać wymiary,
czyli "BUCZEĆ"!
Podyskutuj na grupieb "fizyka" - będą mieli ubaw.
Mimo wszystko pzdrw i gratuluję zacięcia medyczno-gramatyczno-prawnego
M.P