Dlubanie w nosie i zjadanie- pytanie na serio

1. Data: 2005-11-21 23:07:25

Temat: Dlubanie w nosie i zjadanie- pytanie na serio
Od: "Adamski" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

mam w pracy kolege, lat 27, programista.

Dzisiaj zauwazylem, ze facet dlubie sobie w nosie (przy ludziach) i zjada to
co wydlubal- przy ludziach ale takim sprytnym gestem, ktory jak sadze daje
mu poczucie, ze tego nie widac- ale widac- nie tylko ja to zauwazylem.

Zastanawiam sie jakim cudem ktos moze robic takie rzeczy?
Jakis uraz w dziecinstwie?
Przeciez to jest na maxa obrzydliwe!
Czym sie kieruje, jakie sa jego pobudki, jaka potrzebe zaspokaja w ten
sposob?

W poprzedniej fimie tez mialem kolege programiste, lat jakies 40- tez dlubal
i zjadal.

Koszmar na maxa...

Adamski

2. Data: 2005-11-21 23:19:52

Temat: Re: Dlubanie w nosie i zjadanie- pytanie na serio
Od: Stefan Sraczyński <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adamski napisał:

> [...]
> co wydlubal- przy ludziach ale takim sprytnym gestem, ktory jak sadze daje
> mu poczucie, ze tego nie widac- ale widac- nie tylko ja to zauwazylem.

ja potrafię tak zamo zpożywać zarówno glutoplazme jak i sztolec

> Zastanawiam sie jakim cudem ktos moze robic takie rzeczy?
> Jakis uraz w dziecinstwie?
> Przeciez to jest na maxa obrzydliwe!

mylisz się jeśli nie masz pod rękom snikersa to musisz liczyć na to co
ci może zaoferować swój włąsny organizm w tym momęcie

> Czym sie kieruje, jakie sa jego pobudki, jaka potrzebe zaspokaja w ten
> sposob?

głud, jadłeś kiedyś gluta ?? som bardzo smaczne jednak niedoścignionym
rarytasem jest wciąż ....

> W poprzedniej fimie tez mialem kolege programiste, lat jakies 40- tez dlubal
> i zjadal.

miałem kumpla z pracy (Admin sieci informatycznej) i tajniacko
nagraliśmy go na kamere jak dłubał i zjadał, wszyscy mieli z niego
rotfla - poczym każdy tajniacko "niby to obryzał paznokietki niby się to
podrapał" . Skrytożercy są wśtud nas !!

> Koszmar na maxa...

pyyycha

> Adamski

sraczyński

--
A6X6I6D
GG:6656915

3. Data: 2005-11-22 15:07:58

Od: Szczesiu <szczesiu@_wytnijsetokurde_pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mu poczucie, ze tego nie widac- ale widac- nie tylko ja to zauwazylem.
>
> Zastanawiam sie jakim cudem ktos moze robic takie rzeczy?

Po pierwsze - Twoja ocena jest wzgledna. Dla mnie np. obrzydliwe jest
nabijanie sie z innych za ich plecami. Ale to tez moja wzgledna ocena,
jest to bowiem bardzo powszechna przypadlosc. Chyba nawet bardziej od
jedzenia wydlubkow z nosa.

Mysle, ze spozywanie glutow sprzyja koncentracji przed monitorem - taka
ekologiczna przekaska. Na pewno zdrowsza od chipsow. Nie zazdrosc
koledze braku zahamowan, bo dzieki temu jego zycie jest barwniejsze od
Twojego (przynajmniej pod tym wzgledem).

Najlepsze sa suszone gile z poprzedniego dnia.

4. Data: 2005-11-22 15:56:16

Od: "hemoroidzio" <m...@n...posladami.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adamski" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> co wydlubal- przy ludziach ale takim sprytnym gestem, ktory jak sadze daje
> mu poczucie, ze tego nie widac- ale widac- nie tylko ja to zauwazylem.

ciesz się że nie dłubie w dupie.

5. Data: 2005-11-22 15:58:51

Od: "Grupy onet" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "hemoroidzio" <m...@n...posladami.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Adamski" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> ciesz się że nie dłubie w dupie.

Moze dlubie tylko przed
i dzieki temu uzyskuje ten niepowtarzalny smak i aromat :)

6. Data: 2005-11-22 20:21:01

Od: Stefan Sraczyński <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik hemoroidzio napisał:

> Użytkownik "Adamski" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> ciesz się że nie dłubie w dupie.

Na pewno dłubie

7. Data: 2005-11-22 20:22:41

Od: Stefan Sraczyński <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Szczesiu napisał:

> [...]
>

> Mysle, ze spozywanie glutow sprzyja koncentracji przed monitorem - taka
> ekologiczna przekaska. Na pewno zdrowsza od chipsow. Nie zazdrosc

myśle że jedzenie kup sprzyja jedzeniu glutów

> koledze braku zahamowan, bo dzieki temu jego zycie jest barwniejsze od
> Twojego (przynajmniej pod tym wzgledem).
>
> Najlepsze sa suszone gile z poprzedniego dnia.
przyklejone i zwisające niczem sople pod biurkiem

8. Data: 2005-11-23 14:07:41

Od: "regi" <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sposob?
>
> W poprzedniej fimie tez mialem kolege programiste, lat jakies 40- tez

to sie nie patrz moze ci przejdzie

9. Data: 2005-11-23 22:18:45

Od: Szczesiu <szczesiu@_wytnijsetokurde_pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> myśle że jedzenie kup sprzyja jedzeniu glutów

zachanie bakow z pewnoscia tez

> przyklejone i zwisające niczem sople pod biurkiem

suszone i wedzone przez cala noc pod barowym stolikiem, na drugi dzien
do piwa jak znalazl

Nie mam przyjaciół
www.apd.fora.pl
Szkola