Długi napletek

1. Data: 2003-04-13 16:16:59

Temat: Długi napletek
Od: "Xyan [ksajn]" <x...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
miałem kiedyś stulejke. Ustąpiła sama, ale zostało mi coś takiego, ze podczas
wzwodu napletek sam nie schodzi. Jak go sie zsunie, to żołądź sie da odsłonić
[bez bólu i problemów]. Czy powienienem z tym iść do lekarza?

2. Data: 2003-04-14 16:37:42

Temat: Re: Długi napletek
Od: "Marsiuu" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaki ten swiat jest dziwny...

Co to jest stulejka?

Ja nigdy nie bylem obrzezany, a zawsze mi sie wydawalo, ze mam za krotki
napletek - bo nawet w tej chwili sprawdzilem i przy pelnym skuleniu widac
zoledzia przez otwor gdzies tak 1cm srednicy.

http://www.gazeta.pl/usenet/

3. Data: 2003-04-15 18:49:20

Od: "XYZ ABC" <y...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Xyan [ksajn] <x...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> wzwodu napletek sam nie schodzi. Jak go sie zsunie, to żołądź sie da odsłonić
> [bez bólu i problemów]. Czy powienienem z tym iść do lekarza?

Myślę że nie ma koniecznośći iść do lekarza. Jeżeli udaje ci się współżycie, a
zsunięcie napletka nie sprawia bólu to nie ma takiej koniecznośći. A jest może
ktoś na forum kto wie wiecej na ten temat?

Troszkę o miodzie
prosze o wyjasnienie pojec
Roaccutane a...
Badanie w kier. ustal. ojcostwa