Dlugie włosy a szkoła

171. Data: 2007-04-04 12:14:00

Temat: Re: Dlugie włosy a szkoła
Od: "Old Rena " <o...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> napisał(a):
> Myślę, że dwunastolatek jednak dość mocno różni się od czternastolatka.

Rozumiem, że myślisz tak na podstawie obserwacji jednego przypadku.
W jakimś gimnazjum ostatnio byłaś, na przerwie chociażby? A może masz
porównanie, bo byłaś na wycieczce zarówno z dwunastolatkami, jak i
czternastolatkami?

--
Old Rena (myślę, że filozof nie jest w stanie zdać egzaminu na prawo jazdy)
[Renata Gierbisz]

172. Data: 2007-04-04 14:04:03

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Old Rena wrote:

> Rozumiem, że myślisz tak na podstawie obserwacji jednego przypadku.

Nie. Myślę tak na podstawie własnego życia. W wieku 12 lat nie miałam
jeszcze piersi, a w wieku 14 lat ....;)
Pozdrawiam
Teli.

173. Data: 2007-04-04 15:06:51

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...pl> napisał w
wiadomości news:ev0bgl$su9$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Nie. Myślę tak na podstawie własnego życia. W wieku 12 lat nie miałam
> jeszcze piersi, a w wieku 14 lat ....;)

O w mordę... mam nadzieję, że mój 12-latek jednak za 2 lata nie będzie miał
piersi... ;-)

Agnieszka (mam też nadzieję, że nadal będzie dobrze ułożony, no co, pomarzyć
można)

174. Data: 2007-04-04 15:11:15

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka napisał(a):

> O w mordę... mam nadzieję, że mój 12-latek jednak za 2 lata nie będzie
> miał piersi... ;-)

A moja 14 latka 2 lata temu miała piersi i ma nadal;-)

> Agnieszka (mam też nadzieję, że nadal będzie dobrze ułożony, no co,
> pomarzyć można)

Będzie, będzie, tylko inaczej dobrze;-) ( nie wiem, jak u chłopaków, ale
wole 14 latkę niż 12 latkę)
Justyna
GG 6756000

175. Data: 2007-04-04 16:05:18

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka wrote:

> O w mordę... mam nadzieję, że mój 12-latek jednak za 2 lata nie
> będzie miał piersi... ;-)

Wiesz jakie oni teraz mają możliwości:)? Piersi to jest pikuś.
Teli.

176. Data: 2007-04-04 16:06:13

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys wrote:

> Będzie, będzie, tylko inaczej dobrze;-) ( nie wiem, jak u chłopaków,
> ale wole 14 latkę niż 12 latkę)

Czyli jednak widać różnicę.
Teli.

177. Data: 2007-04-04 16:23:07

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Księżniczka Telimena (gsk) napisał(a):

> Czyli jednak widać różnicę.

W każdym wieku widać różnicę. Różnice widać nawet pomiędzy płciami - 12
latka i 14 latek mają mniej więcej podobne kiełbie we łbie ;-)
Justyna
GG 6756000

178. Data: 2007-04-05 11:06:21

Od: "Basia Z." <bjz@_(prosze_usun_to)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena (gsk)" :

> Myślę, że dwunastolatek jednak dość mocno różni się od czternastolatka.

Owszem.
14-latek (a teraz już15-latek) ma na absolutnie każdy temat własne zdanie,
całkowicie odrębne od mojego.
Jako 12-latek znacznie bardziej dbał o porządek itd.

Pozdrowienia

Basia

Kwestionariusz dla rodzicow - wypelnij i pomoz!
[crosspost] topienie Marzanny
Gimnazjum w szczecinie
pomocy-religia-rysunek
Społeczna bestia bez kagańca