Długotrwałe zaparcie...nadal!!!

1. Data: 2003-09-16 22:13:21

Temat: Długotrwałe zaparcie...nadal!!!
Od: "magda" <m...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.....

Zastosowałam chyba wszystkie proonowane srodki. Przeczytałam również książkę
(Atkinsa). Zdobyłam niejaka babke płesznik.... i co i nic to juz 9
dzień....Może ta dieta jest poprostu nie dla mnie (choć pozatym swietnie sie
czuje). Doktor Atkins pisze o niewielkich zaparciach... tzn ile?
Proszę o Wasze zdanie co o tym myślicie i dlaczego tak sie dzieje...????

Pozdrawiam

Magda

2. Data: 2003-09-16 22:30:06

Temat: Re: Długotrwałe zaparcie...nadal!!!
Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda" <m...@f...pl> napisał w wiadomości
> Witam.....
>
> Zastosowałam chyba wszystkie proonowane srodki. Przeczytałam również
książkę
> (Atkinsa).

I nie przeczyściło Cię po przeczytaniu? ;) (żartuję, nie mam nic do
Atkinsa).
A teraz moje pytanie - łykasz jakieś witaminy?

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
"Piękność jest dla kobiety ważniejsza niż inteligencja,
bo mężczyźnie łatwiej przychodzi patrzenie niż myślenie"

3. Data: 2003-09-16 22:40:50

Od: "magda" <m...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A teraz moje pytanie - łykasz jakieś witaminy?
>

> Łykam, łykam... supradyn to taki zestaw 10 witamin i minerałow... :)

Pozdrawiam
Madga (SzcZecin)

4. Data: 2003-09-17 05:45:12

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda" <m...@f...pl> napisał w wiadomości
> Witam.....
>
> Zastosowałam chyba wszystkie proonowane srodki.

Pić, pić i pić....

Pozdrawiam
Leszek

5. Data: 2003-09-17 08:04:51

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Kup sobie siemię lniane i tym się wykuruj, farmaceuta na pewno podpowie jak
i w jakich ilościach go użyć. I bardzo dużo się ruszaj - przynajmniej
spaceruj.

Nie czekaj z tym zbyt długo, po takim czasie mogły się już uformować
kamienie kałowe niemożliwe do wydalenia w sposób naturalny.
Jeśli przez kolejne 2-3 dni nic się nie będzie działo, może trzeba będzie
jednak skorzystać z pomocy lekarza.

I jednak obstawiam że ta dieta nie jest dla Ciebie.
Takie zaparcia występujące częściej mogą spowodować masę komplikacji -
pęknięcia odbytu, hemoroidy a z czas nawet stany nowotworowe w dolnych
partiach układu pokarmowego. Że o zwykłym przytruciu i brzydkim zapachu
ciała i z ust nie wspomnę.

Tutaj masz link do niedużego artykułu, na dole są proponowane srodki na
zaparcia (homeopatyczne)
(o ile wierzysz w homeopatię rzecz jasna)
http://www.zielarnia.pl/art.php?tid=65

Sowa

6. Data: 2003-09-17 08:38:30

Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda" <m...@f...pl> napisał w wiadomości
> Witam.....
>
> Zastosowałam chyba wszystkie proonowane srodki.

Hmmm, a może doraźnie spróbuj czopków glicerynowych? Do kupienia w aptece.

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Kobieta chętnie odmawia mężowi spełnienia obowiązku małżeńskiego,
spełnia go jednak w stosunku do kochanka,

7. Data: 2003-09-17 12:33:57

Od: "perfidia" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Pić, pić i pić....

Zgadzam się. Ja mam wrecz odwrotny problem - gania mnie. Moze wiec rob jak
ja - zjedz salatke z salaty i ogorkow i popijaj duza iloscia wody. Powinno
pomoc.
Pozdrawiam serdecznie
Perfidia

Herbafile
Masaże lecznicze,odchudzające, relaksacyjne-Trójmiasto
wege.dzieciak.pl - Forum dla rodzin wegaƒskich i wegetariaƒskich
Atkins-sól
Trzy krotkie zdania nt. cukrzycy