Dmucha z wentylacji grawitacyjnej

11. Data: 2010-12-17 15:59:48

Temat: Re: Dmucha z wentylacji grawitacyjnej
Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10-12-17 16:57, Przesmiewca pisze:
> Masz ciag wsteczny. Zeby wialo w dobrym kierunku, musi byc doplyw swiezego
powietrza
> w mieszkaniu (rozczelnione okna lub - zdecydowanie lepiej - nawiewniki cisnieniowe
w oknach.
> NIe radze zatykac kratek w kuchni/lazience.

Ja mam nawiewniki higrosterowane aereco i tak z nich wieje w zimie, ze
musze zamykac. Jak sa otwarte, to caly czas jest odglos jakbym mial
tornado w mieszkaniu. Bardzo glosny szum i lodowate powietrze.

12. Data: 2010-12-17 18:02:09

Od: "eMonika" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

> Ja mam nawiewniki higrosterowane aereco i tak z nich wieje w zimie, ze
> musze zamykac. Jak sa otwarte, to caly czas jest odglos jakbym mial
> tornado w mieszkaniu. Bardzo glosny szum i lodowate powietrze.

U mnie zimą mocno wieje z okapu/wyciagu nad kuchnią.
Niektórych rzeczy nie musze nawet na noc do lodówki chowac, tylko zostawiam
na kuchence :-)

Monika

13. Data: 2010-12-17 19:15:26

Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

neoniusz <n...@j...org> napisał(a):

>Ja mam nawiewniki higrosterowane aereco i tak z nich wieje w zimie, ze
>musze zamykac. Jak sa otwarte, to caly czas jest odglos jakbym mial
>tornado w mieszkaniu. Bardzo glosny szum i lodowate powietrze.

Od poczatku tak miales?

14. Data: 2010-12-17 19:16:14

Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"eMonika" <m...@n...pl> napisał(a):

>U mnie zimą mocno wieje z okapu/wyciagu nad kuchnią.
>Niektórych rzeczy nie musze nawet na noc do lodówki chowac, tylko zostawiam
>na kuchence :-)

To bardzo niedobrze. Masz nawiwe swiezego powietrza? Takie historie czesto zaczynaja
sie dziac
np. po wymianie okien.

15. Data: 2010-12-17 21:03:21

Od: "eMonika" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przesmiewca" <p...@v...com.pl> napisał w wiadomości

> To bardzo niedobrze. Masz nawiwe swiezego powietrza? Takie historie czesto
> zaczynaja sie dziac
> np. po wymianie okien.

Trudno powiedzieć czy mam nawiew świezego powietrza, bo okap wystarczająco
zimnem nawiewa, żeby jeszcze cokolwiek dodatkowo zaciągać. Okna sa owszem
plastikowe, ale mają już kilkanaście lat i nie są megaszczelne.

Tak naprawdę nie jest tak zimno jak w lodówce (tylko pod samym okapem), ale
wieje nieźle i jest chłodno.

M.

16. Data: 2010-12-17 21:24:00

Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"eMonika" <m...@n...pl> napisał(a):

>Trudno powiedzieć czy mam nawiew świezego powietrza, bo okap wystarczająco
>zimnem nawiewa, żeby jeszcze cokolwiek dodatkowo zaciągać. Okna sa owszem
>plastikowe, ale mają już kilkanaście lat i nie są megaszczelne.

Okap podlaczony do komina powinien wyciagac a nie nawiewac.

17. Data: 2010-12-17 21:41:22

Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10-12-17 20:15, Przesmiewca pisze:

> Od poczatku tak miales?

Tak... Blok nowy, oddany 2 lata temu. Wentylacja mechaniczna.
Mieszkanie typu studio - pokoj z kuchnia. W czesci kuchennej jest
anemostat, ciagnie dobrze. W okapie nie ma cofek, jest dobrze dzialacy
zawor zwrotny. Sa 2 nawiewniki - jeden w czesci kuchennej, drugi w
pokoju. Oba pchaja masakrycznie duzo powietrza. I to niezaleznie od tego
jak dlugo sa otwarte na maxa.
Drugi anemostat jest w lazience.
A powietrze ciagnie niezle zewszad. Pod drzwiami wejsciowymi tez hula
wiatr - szumi, bo jest mala szpara.
Teraz byla kontrola wentylacji i gosc po prostu powiedzial, ze projekt
jest do d#$%. No coz... "Apartamenty".

18. Data: 2010-12-18 10:34:39

Od: Sierp <s...@n...netgrr> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-17 22:41, neoniusz pisze:
> Teraz byla kontrola wentylacji i gosc po prostu powiedzial, ze projekt
> jest do d#$%. No coz... "Apartamenty".

ano... ja wlasnie bede remontowal mieszkanie takze nowe, i u mnie
wentylacja (mechaniczna) jest cholernie glosna - moze to na razie efekt
pustych scian i echa, ale glosna jest jak diabli... nie wiem, czy na
etapie przebudowy mozna zrobic cos, aby byla cichsza? (jakos wytlumic,
ale nie zatykac ;-) )
Developer ma potem to wyregulowac, ale domyslam sie, ze po prostu ustawi
mniejsza czulosc tego elementu wykrywajacego wilgoc w pomieszczeniu i
mniejszy bedzie ciąg, ale czy to cos da - nie wiem

Sierp

19. Data: 2010-12-18 10:49:08

Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10-12-18 11:34, Sierp pisze:
> [...]
> mniejsza czulosc tego elementu wykrywajacego wilgoc w pomieszczeniu i
> mniejszy bedzie ciąg, ale czy to cos da - nie wiem

Ja tu juz mieszkam 2 lata i nic sie nie dzieje. Inni tez narzekaja, ze
im halasuje. Developer nie ma zamiaru nic zrobic, administracja rozklada
rece. I taka to robota.
A elementu wykrywajacego wilgoc nie da sie ustawic - bylaby konieczna
wymiana calego nawiewnika...

Mam tez drugie mieszkanie, tez nowe. Tam glosny jest tylko anemostat w
lazience. Ale tak na maksa glosny. Tylko tam czesciej sa otwierane okna,
moze to ma cos do rzeczy.

Metalizowany ABS - renowacja
Kablówka & TV SAT , co wybrać
Cheap Wholesale UGG boots UGG shoes Timberland shoes<http://www.24hour- buy.com/> <free shipping paypal payment>