Do Asi (asiek500) - Re: nowe ciasto

1. Data: 2001-11-03 20:59:17

Temat: Do Asi (asiek500) - Re: nowe ciasto
Od: "Monika Bacińska-Wojewódka" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

25 lipca pisalas o ciescie, ktore jadlas w lesniczowce. Robilo sie je z 3
budyniami na soku wisniowym.

I tu moje pytanie: czy ma to byc taki rzadki sok, jak w kartoniku czy gesty
sok (jak w prawdziwej konfiturze albo jak robi moja Babcia, czyli taki
zageszczony b. slodki koncentrat)???

:-) Monika

1. Data: 2001-11-05 07:45:28

Temat: Re: Do Asi (asiek500) - Re: nowe ciasto
Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika Bacińska-Wojewódka <m...@p...pl> wrote in message
> [...]
gesty
> sok (jak w prawdziwej konfiturze albo jak robi moja Babcia, czyli taki

Ha! Ale mi zabilas klina, nie robilam tego ciasta, tylko je jadlam i
wypytalam kuzynke co do przepisu. Z tego co pamietam, to na pewno nie byl to
gesty, słodki koncentrat. Raczej taki gestszy kompot, ale nie bardzo slodki.

Pozdrawiam
Asia

szukam przepisu na soujouko (souzouko)
najlepsze strony kulinarne
topielec
co to jest paleczka cytrynowa?/kuchnia chinska?/
cykoria z szynka i serem-holenderskie