Do Briana

1. Data: 2000-11-13 21:09:04

Temat: Do Briana
Od: Berenika S <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć Brian,
czytam od jakiegoś miesiąca twoje posty i chcę zapytać, czy jesteś z jakąś kobietą ?
Jeżeli nie to może miałbyś ochotę poznać mnie bliżej.

Pozdrowienia

Berenika

1. Data: 2000-11-13 21:23:37

Temat: Re: Do Briana
Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeżeli nie to może miałbyś ochotę poznać mnie bliżej.

no no ;))))
Brian+Berenika= ...
Jakie jeszcze typujecie pary na liscie ? ;))))
A w ogole to moglo to isc na priva, dlaczego to poszlo na grupe? :)
--
spider
s...@c...pl

1. Data: 2000-11-14 17:47:29

Od: "r@v" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie jeszcze typujecie pary na liscie ? ;))))

to nie przystań dla samotnych drogi kolego ;)

> A w ogole to moglo to isc na priva, dlaczego to poszlo na grupe? :)

.. a co??? ukrywać się ma??? to modne tylko wśród homo... ;)

r@v
r...@k...pl

--
Nowy Program Partnerski Serwisu RUBIKON - http://partnerzy.rubikon.pl

1. Data: 2000-11-14 19:52:27

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to nie przystań dla samotnych drogi kolego ;)

Wiem, ale cos tu duzo ludzi sie ze soba sympatyzuje, nie wiem czy to
zauwazacie.
Wplywa to na wypowiedzi, ktore nie sa OBIEKTYWNE.

> .. a co??? ukrywać się ma??? to modne tylko wśród homo... ;)
A skad ten poglad???? ;)))

--
spider
s...@c...pl

1. Data: 2000-11-15 00:10:26

Od: "Mateusz Szczap" <m...@s...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Berenika S" <b...@w...pl> wrote in message

> Cześć Brian,
> czytam od jakiegoś miesiąca twoje posty i chcę zapytać, czy jesteś z jakąś
kobietą ?

Jezeli piszesz takie slodkie slowa to wypadaloby napisac Twoje z duzej
litery.

pozdrofka
mati
m...@s...home.pl

1. Data: 2000-11-23 16:23:33

Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"r@v" <r...@k...pl> wrote in message

> to nie przystań dla samotnych drogi kolego ;)

hie hie hie hie ROTFL :) niedlugo zaloza klub samotnych sercow i uciekna nam
wszyscy z psychologi :)

> .. a co??? ukrywać się ma??? to modne tylko wśród homo... ;)

i tu sie mylisz ja w parysim metrze iwdzialem 2uch calujaych sie homosex...
pfuuju

1. Data: 2000-11-23 20:10:56

Od: <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

niedlugo zaloza klub samotnych sercow >
Jeżeli już to klub samotnych serc, a nie serców ( skończyłeś podstawówkę? )
jak ktoś szuka samotnych porąbańców to w wyszukiwarce trzeba dać hasło "
przyjaciele" . Tam jest cała masa samotnych "serców".
Pa Ewka tez samotny serc.

1. Data: 2000-11-26 13:48:38

Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

<e...@p...onet.pl> wrote in message

> niedlugo zaloza klub samotnych sercow >
> Jeżeli już to klub samotnych serc, a nie serców ( skończyłeś
podstawówkę? )

tak :) i to podejrzewam ze lepiej od ciebie :)
pochwale ci sie ze w szkole sredniej mialem jedne z najwyzszych wynikow z
przedmotow scislych a na studiach mialem stype :)
a teraz pracuje w jednej znajlepszych firm w polsce na takim a nie innym
stanowisku :)))

jezeli czepiasz sie juz do mojej osoby to zauwaz ze piszac jednoczesnie na
klawiatorze, czesto gadam przez telefon, pije herbatke, i jednoczesnie
przegladam logi na konsli obok - w takim zapierniczu chyba mam prawo do
bledow ?
jezeli uwazasze ze nie mam to sproboj zrobic to co ja robie naraz...
powodzenia

> jak ktoś szuka samotnych porąbańców to w wyszukiwarce trzeba dać hasło "
> przyjaciele" . Tam jest cała masa samotnych "serców".

widze ze i u ciebie kiepsko z poczuciem humoru i wyczuciem ironi

> Pa Ewka tez samotny serc.

pa sos3n - niesamotny serc

Pozegnanie
Piosenka - "Anyłan is inwajted"