Do Darii {i nie tylko}

1. Data: 2005-03-17 15:10:29

Temat: Do Darii {i nie tylko}
Od: e...@w...net szukaj wiadomości tego autora

Swiety Patryk jest patronem Irlandczykow.
Dzis wlasnie [17 marzec] wielka gala i defilada.
Mieszkasz w Nowym Yorku,nie watpie,ze bedziesz uczestniczyc w tym
pochodzie.
Prym wioda homoseksualisci.
Mezczyzni o twarzach wymalowanych,
do ostatecznych granic.
Ubrani w kolorowe szmatki, strzepki, pociete paski,ktore raczej
odslaniaja,niz zakrywaja nagosc.
Transparenty gloszace Glorie wolnosci
wszystkiego,co umysl ludzki wymyslec zdola.
W obrebie slawnej
Bazyliki Swietego Patryka,
od wczenych godzin rannych stoja przewnicy "mocnej grupy" -
strzegac,zeby
pochod nie zblizyl sie do skrzydel
"swietego miejsca".
Dla pokrzepienia popijaja nie male ilosci
piwa.
Ale tamci,wyznawcy wolnosci bez granic,
nafaszerowani narkotykami,natretnie pchaja sie przed wrota Swiatyni.
W tej sytuacji nie unikniona jest interwencja policji.
Ta barwna scena powtarza sie juz od wielu lat.
Ciekawy,kolorowy obrazek -prawda Dariu(?) - miasta,o ktorym piszesz,"ze
nigdy nie spi".
Dlaczego nie spi -temat rzeka - "opowiesci dziwnej trsci"...

Liliana

1. Data: 2005-03-18 01:19:45

Temat: Re: Do Darii {i nie tylko}
Od: " Daria" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

e...@w...net napisał(a):

> [...]
> nigdy nie spi".
> Dlaczego nie spi -temat rzeka - "opowiesci dziwnej trsci"...

Nie uwierzysz ale nigdy na tej paradzie nie bylam Podobnie na Hallowenowej
zbyt wielki tlum, nie dopchasz sie i tak. Byl juz zakaz uczestnictwa
homoseksualistow w paradzie St Patric Day i nie wiem jak to wyglada bo oni
sie wpychaja a w TV wszystkiego nie pokazuja. Podobnie na powitanie Nowego
Roku tylko raz bylam jak przylecialam do USA`i dopchalismy sie na Time Squere
tylko dlatego ze byl z nami czlowiek ktory pracowal w hotelu w obrebie poza
kordonami policji pokazal legitymacje i nas wprowadzil. Raz nawet
rozpedzilismy sie w 2000 roku na powitanie O BOY! Policja nie wpuszczala juz
od 8:00 wieczor nawet w poblize nawet z daleka o piec ulic bylismy w takim
tlumie ze ludziska mdleli. Ledwo sie z tamtad wyluskalismy. Wszystko szlag
trafil nie widzielismy nic ale za to poszlismy na Greenwich Village to
dzielnica droga i snobistyczna mieszkaja tam i bogaci ludzie ale i
homoseksualisci lesbijki chodza w parach bez skrepowania jest pelno klubow i
sklepow dla nich czynnych cala dobe. polezlismy do klubu dla homoseksualistow
bylismy ciekawi> A oni poprzebierani, wymalowani jakos nas nie przepedzili.
Wracajac do tych tlumow Amerykanie niechetnie chodza w tlum, sa swiadomi
zagrozenia terrorystycznego. Na takie dziesiatki tysiecy ludzi zawsze moze
sie znalezc jakis wariat. Chodza glownie turysci. Mam nadzieje ze kiedys to
wszystko zobaczysz. Oj jest na co popatrzec. Pozdrawiam Daria.

1. Data: 2005-03-18 01:38:48

Od: "eTaTa" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Daria" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> e...@w...net napisał(a):
> Na takie dziesiatki tysiecy ludzi zawsze moze
> sie znalezc jakis wariat. Chodza glownie turysci. Mam nadzieje ze kiedys
> wszystko zobaczysz. Oj jest na co popatrzec. Pozdrawiam Daria.

bez komentarza :-)

ett

Za to...

Biorę dziesięć tysięcy jednostek homo sapiens, i otrzymuję
około 40.000 kart chorobowych.

1. Data: 2005-03-18 16:24:31

Od: " Daria" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

e...@w...net napisał(a):

> [...]
> nigdy nie spi".
> Dlaczego nie spi -temat rzeka - "opowiesci dziwnej trsci"...

Nadmienie slowko na temat policji na paradach. Boy, ja zycze takiej policji
Polsce. Sa doskonale wyszkoleni, uzbrojeni, wyposazeni, bardzo odwazni i
zdeterminowani a jednoczesnie jak sa imprezy trzymaja sie cichutko z boku.
Nie psuja zabawy troszke sie nawet wlaczaja robia sobie zdjecia z ludzmi
smieja sie rozmawiaja ale sa w kazdej chwili gotowi do akcji. A do tego sa
tak cholernie przystojni, wszyscy jak dobierani i w roznych kolorach :)

studia psychologia zaoczne?
róznica wieku
zwiazek
O wyższości Świąt Wielkiej Nocy nad Świętami Bożego Narodzenia - słowo o mniemanologii stosowanej
Czy są tu na tej grupie cfaniaki ?