Do Elzbiety Tomaszewskiej i innych...

1. Data: 2002-01-09 13:18:33

Temat: Do Elzbiety Tomaszewskiej i innych...
Od: nann <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Twoja strona jest pikna, a jusz sweterki dzieciowe przecudne.
Znalazlam tam biala, robiona na drutach sukienke, haftowana w rozyczki (z Anny). Moja
Zulenka ma juz dwa egzemplarze
tej sukuenki, w wiekszej w zeszlym roku jako najmniejszy szkrab sypala kwiatki na
Boze Cialo....
I tu pytanko. Poszukuje czegos takiego, ale wiekszego (wiem, ze moznaby powiekszyc,
ale robienie trzeci rok z rzedu
identycznej sukienki na lato troszku, juz nudne, nie prawdaz ?). Licze na to , ze cos
wyszperacie w swoich wieeelgasnych
zasobach.

pozdr.nann, znowu, po 4 miesiacach krzyzykowania i pol roku szydelkowania,
zasiadajaca do drutow
i Zuza 3,5 roczku 100cm wzrostu ...

1. Data: 2002-01-09 15:07:54

Temat: Re: Do Elzbiety Tomaszewskiej i innych...
Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> identycznej sukienki na lato troszku, juz nudne, nie prawdaz ?). Licze na
to , ze cos wyszperacie w swoich wieeelgasnych
> zasobach.
Zatytulowalas tak oficjalnie, ze zdazylam sie przestraszyc, zanim
przeczytalam posta :))
Zdenerwowalam sie dopiero na koniec: 3,5 roku i 100 cm?
Wlasnie skonczylam sweterek na 5,5 roku (dziecka nie widzialam z rok -
kiedys bylo male) i zrobilam go na 110-116 cm, to na ile lat to moze byc?
I skad ja nagle wezme dziecko pasujace? Ot klopot.
Co do sukienki dla dziewczynki - to poszukam, w ciemno nie kojarze, cos mi
swita, ale musze poszperac. Sukienka biala jest tak piekna, ze smialo mozesz
zrobic trzeci egzemplarz :))

Elzbieta

1. Data: 2002-01-09 15:38:01

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nann, czy masz Sandre 12/2001? Tam cos wypatrzylam, jesli nie
masz -wskanuje. Po malej modernizacji nada sie na procesje :), ale modele sa
na 122cm :( Szukam dalej.
Elzbieta

1. Data: 2002-01-09 16:27:00

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nann, czy masz Sandre 12/2001? Tam cos wypatrzylam, jesli nie
> masz -wskanuje.

Poddaje sie, nic innego mi nie wpadlo w oko. Mam kilka dla doroslych
(wszystkie wciete w pasie). Jesli nic nie znajdziesz, to moze zrobmy burze
mozgow, kazda rzuci pomysl, cos wybierzesz. Na poczatek kilka propozycji:
1. karczek w warkocze, dol gladki (moja corka taka miala, dobrze wygladala)
2. karczek w delikatny azur, takie same krotkie rekawki, dol gladki
3. calosc gladka, stojka w warkocze pzredzielane azurem (byla taka bluzka w
annie - b. ladna)
Moja dorosla corka ma sukienke obcisla, na lewa strone, stojka i dol rekawow
zrolowane - robilam na drucie z zylka, zeby nie bylo bocznych szwow.
Jesli natkne sie na jakas sukienke, dam znac.
Elzbieta

1. Data: 2002-01-09 16:34:50

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze cos mi sie nasunelo :) Sukienka biala z karczkiem azurowym, do tego
biala azurowa czapeczka i powali procesje na kolana :))
Elzbieta

1. Data: 2002-01-09 16:53:12

Od: "skrzacik" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elzbieta" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> Jeszcze cos mi sie nasunelo :) Sukienka biala z karczkiem azurowym, do
tego
> biala azurowa czapeczka i powali procesje na kolana :))
> Elzbieta

sorki, ale nie moge sie powstrzymac:

to wtedy nie bedzie procesja tylko adoracja!

skrzacik skojarzeniowy

1. Data: 2002-01-09 17:03:27

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> sorki, ale nie moge sie powstrzymac:
>
> to wtedy nie bedzie procesja tylko adoracja!
>
> skrzacik skojarzeniowy

Masz racje, bystry Skrzaciku :))
Elzbieta

1. Data: 2002-01-09 17:10:58

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Elzbieta <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a1hrnb$ftl$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2002-01-09 17:13:43

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeszcze cos mi sie nasunelo :) Na chlodny dzien na wierzch krotka biala
pelerynka - ponczo, sa takie rowniez w Annie.
Dol sukienki moze po skosie - z lewej (lub prawej) krotszy, wtedy gora
prosta.
E.

1. Data: 2002-01-09 18:07:23

Od: nann <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elzbieta (t...@w...pl) napisał(a):

Dziemkujem, jesteś Wieeelka !!!

Do lata jeszcze trochę czasu ...na pewno coś znajdę.....
Lecę zerknąć do tej Anny (mam wszystkie z dwóch ostatnich lat i pojedyncze
egzemplarze wcześniejsze).
A propos Anny. Numer10/2000 w środku czad serwety świąteczne (ten z wieńcem jodłowym
napoczęłam w Świętam, mam
1/4 i reszta chyba poczeka na przyszły rok)
pozdr.nann

Tygrys - prośba
Wzor renifer
pliki z rozszeniem pes