Do Jeffa raz i nigdy wiecej

1. Data: 2006-11-07 08:03:23

Temat: Do Jeffa raz i nigdy wiecej
Od: Valski <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spróbuj spuszczać szum z twojej głowy gdzie indziej, tu jak widać
nie odniesiesz sukcesu.Ta cała twoja korespondencja na tej grupie
w niczym nie nawiązuje do diet, jest przejawem , jak sądzę, chorej
wyobraźni ktora za cel stawia sobie sciganie wyimaginowanych wrogów.
Zyjesz w jakimś swiecie rownoleglym o którym zdrowi nie mają pojęcia.
Twoje istnienie bez wroga nie ma sensu, istotą twego bytu jest tropienie
spisków i wrogów. To jest, a raczej była, grupa o dietach , a nie twoj
prywatny zsyp, gdzie lokujesz wytwory swojej chorej wyobraźni.
WRACAJ DO śWIATA NORMALNYCH!!!!
Valski

2. Data: 2006-11-07 13:53:39

Temat: Re: Do Jeffa raz i nigdy wiecej
Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> spisków i wrogów. To jest, a raczej była, grupa o dietach , a nie twoj
> prywatny zsyp, gdzie lokujesz wytwory swojej chorej wyobraźni.

loj... moj boszsze .....chory umyslowo Golo przepoczarzyl sie i znowu zaczyna
wypuszczac swoja rzyginy intelektualne pod zmienionym nickiem.

Ta grupa byla i jest tak samo normalna jak i ty nieudany sanitariuszu z Perelu:)))

*******
Jeff

3. Data: 2006-11-07 14:25:22

Temat: Re: Do Golo aka Valski raz i nigdy wiecej
Od: j...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

Coz za niesamowicie "zdrowa " i bujna wyobraznia...To dzieki tym ketonom ktore
buzuja w twojej mozgownicy taki anormalny belkot z otworu gebowego i
zainfekowanej wirusem wiedzy merytorycznej klawiatury, ci wyplywa"?

Piszesz, jak widac nadal merytorycznie i zgodnie z tematem tej normalnej grupy
oraz ciagle, zreszta tak jak dawniej, przestrzegasz Kodeksu Karnego ....a la
mafia sycylijska:)

..A ponizej masz dowod na to, jaki ty jestes "normalny" .

...niestety niektore twoje "normalne" wypowiedzi rownie normalny Lepionko
wykasowal z archiwum grupy, wiec sadzisz, ze mozesz znowu od nowa pisac
posty a la Polska Ludowa:)

From: Valski <v...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Do Jeffa raz i nigdy wiecej
Date: Tue, 07 Nov 2006 09:03:23 +0100

From: Golo <k...@t...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: czy ktos zna diete dla osoby chorej na raka watroby?
Date: Sat, 13 May 2006 11:48:01 +0200

... i na http://www.ripe.net/ mozna reszte sprawdzic "sanitariusz":))

4. Data: 2006-11-08 10:36:52

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Valski" <v...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> spisków i wrogów. To jest, a raczej była, grupa o dietach , a nie twoj
> prywatny zsyp, gdzie lokujesz wytwory swojej chorej wyobraźni.

Podpisuję się obadwami ręcami...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

5. Data: 2006-11-08 13:07:37

Od: j...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Valski" <v...@g...pl> napisał w wiadomości
> >
> Podpisuję się obadwami ręcami...:)))
> Pozdrawiam Jurek M.

Ciekawe ile niewinnych ludzi zakapowales w czasach komuny bo ci sie ich
krytyczne poglady nie podobaly do spolki z takim lajdakami jak
Golo, Lepionka i Krystyna T ?

6. Data: 2006-11-09 14:44:13

Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam wrazenie ze to monolog ;)

--
Niedzwiedz
www.fotoblog.cba.pl

7. Data: 2006-11-09 15:14:18

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam wrazenie ze to monolog ;)

a ja nie mam pojeciaq co mam sadzic o takim kims jak ty, ktory bardzo chetnie
dolacza sie do nagonki tylko dlatego, ze mu staralem sie mu dobrze i zyczliwie
doradzic na tym forum:

http://tinyurl.com/ujmlk

******
Jeff

8. Data: 2006-11-09 15:31:17

Temat: Re: Do Niedzwiedzia raz jeszcze
Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam wrazenie ze to monolog ;)

> --
> Niedzwiedz

... i tutaj poswiecilem ci troche czasu na wyjasnianie zagadnien dietetycznych:

http://tinyurl.com/yc9agx

No i ile schudles na diecie grup krwi?
Ile lat czytasz to forum i czego sie tutaj nauczyles, poza tym co teraz
pokazales w tym watku?

Ile "schudles" naprawde na diecie Atkinsa, tzn. ile utraciles tkanki
tluszczowej, bo te 20 kg (czy cos kolo tego) o ktorych pisales, to jest
najprawdopodobniej tylko woda, a nie sam tluszcz.
Pochwal sie grupowiczom, Niedzwiedz ile TLUSZCZU utraciles na Atkinsie.

Dalej bedziesz szukal kogo by tu jeszcze obciazyc swoimi problemami z nadaga,
byle tylko nie siebie?

******
Jeff

Kogo sprowokowal a n stepnie zlozym donos Janusz Lepionko
prośba o opinie grupowiczów
Post dotyczy dzwonienia za darmo na stacjonarne po polsce i nie tylko za 15 zl tygodniowo
do zelzonych przez Jeffa
Do Krystyny Tomczak