Do Kota i jego trampek

1. Data: 2005-04-28 10:51:43

Temat: Do Kota i jego trampek
Od: Anngo <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oj Kocie!
Wlasnie siedze sobie nad takimi trampkami i troche improwizuje :)))
Na razie sa ok, ale bardzo chetnie zobaczylabym jakis schemacik lub fotke.
Och proszeeeee!!! Juz jedne buciki spsulam na samym koncu.
Pozdruffki,
Mama Blazeja
Anngo i Blazej (06/09/2004) z Katowic
**************************************
Obsesja? - Sesja nad rzeka Ob!

2. Data: 2005-04-28 16:08:55

Temat: Re: Do Kota i jego trampek
Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Anngo wrote:

> [...]
>Na razie sa ok, ale bardzo chetnie zobaczylabym jakis schemacik lub fotke.
>Och proszeeeee!!! Juz jedne buciki spsulam na samym koncu.

O rany, ale sie narobilo ;) A ja ani schematu, ani fotki, ale to jest do
obejscia, ani stalego lacza, zeby to gdzies za rozsadna cene powiesic ;)
Na razie modelka spi, jak sie obudzi, to pstrykne i pokombinuje z tym
wieszaniem.

Kot

--
Czytaj "Cztery Kąty" przez 4 miesiące za darmo. Zamów najpopularniejszy magazyn o
wnętrzach

3. Data: 2005-04-29 07:22:58

Temat: Re[2]: Do Kota i jego trampek
Od: k...@g...pl (Kuleczka) szukaj wiadomości tego autora

Kot napisał(a):

> [...]
> obejscia, ani stalego lacza, zeby to gdzies za rozsadna cene powiesic ;)
> Na razie modelka spi, jak sie obudzi, to pstrykne i pokombinuje z tym

Jesli potrzebujesz miejsca, moge to wrzucic do siebie. Tylko mam
nadzieje, ze zdaze, bo moja Dzidzia najprawdopodobniej w tym tygodniu
pojawi sie wsrod nas :)
--
Pozdrowienia,
Magda (Kuleczka) - Katowice

4. Data: 2005-04-29 18:44:36

Od: Anngo <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki dziewczyny :)

Kuleczko, 3-mamy z Blazejkiem kciuki, zeby to byla lekka, latwa i przyjemna
"robotka ".

Kocie, po cichu liczymy, ze zdjecie bedzie z modelka :) i z trampeczkami
hihi

Mama Blazeja :)

PS Dzidzia jest slodkim, pogodnym bobaskiem, a potem... wychodza ZEBY!
BUUUU...

5. Data: 2005-04-29 20:54:08

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Kuleczka wrote:

>Jesli potrzebujesz miejsca, moge to wrzucic do siebie. Tylko mam
>nadzieje, ze zdaze, bo moja Dzidzia najprawdopodobniej w tym tygodniu
>pojawi sie wsrod nas :)

Nono, to ja zycze, zeby bylo szybko, rachciachciach i gotowe ;)
Stalke wlasnie dzis odzyskalam, wiec jutro costam gdzies w sprawie
trampek wrzuce, teraz za bardzo chce misie spac ;)

Kot przypieczony tu i owdzie, slonce piekne dzis bylo

6. Data: 2005-05-01 19:33:59

Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kot" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> Na razie modelka spi, jak sie obudzi, to pstrykne i pokombinuje Kot

To co bedzie z tym schemacikiem to trampeczek, rozrysujesz i gdzies
podeslesz bo ja tez czekam i moj 6 miesieczny synek tez nie moze sie juz ich
doczekac poniewaz buciki kupine w sklepie (lekkie i miekkie) zdejmuje nie
lubi ich, bo je na nogach czuje, moze wiec takie szydelkowe beda w koncu
O.K. ???

Czekam na schemacik i fotke.

Monika z Rybnika + Mateuszek (ur. 25.10.2004 r.)
m.m.markowska malpka poczta.fm
( ' ""()
("( 'o', )
(")(")(,,)

http://m.m.markowska.fm.interia.pl/index.html
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=70832&o
b=0
*****************
ciekawy link
http://tinylink.com/?yFbJStMZoH
FAQ pl.rec.robotki-reczne
Archiwum z wyszukiwarka tematow
http://glinki.com/?l=g0wzwz

7. Data: 2005-05-01 22:14:14

Od: "Aga" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Na razie sa ok, ale bardzo chetnie zobaczylabym jakis schemacik lub fotke.
> Och proszeeeee!!! Juz jedne buciki spsulam na samym koncu.

Kiedys znalazlam tramki/adidaski na szyselku i wrzucilam na forum moze Wam sie
przyda:
http://groups.google.pl/groups?
q=umiecie+robic+buty&hl=pl&lr=&c2coff=1&selm=6525.00
0017fe.42223d0d%
40newsgate.onet.pl&rnum=1

Pozdrawiam
Aga(Londyn)

8. Data: 2005-05-02 06:51:03

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Monika z Rybnika wrote:

> [...]
>lubi ich, bo je na nogach czuje, moze wiec takie szydelkowe beda w koncu

Hmmm, poprzednie zdjecie nie wyszlo WOGLE, bo Zochna machala kopytkami
;) Tu: http://kot.strefa.pl/big_zosia/p3280056.jpg jest jedno, na ktorym
ma je na sobie, ale z daleka widac, musze pstryknac cos z bliska tez...
Zochnie czasem spadaja te butki z nog, szczegolnie jak duzo wierzga, w
zwiazku z czym kupilam czerwona nitke elastyczna (taka do szycia, do
drutowania tez mam, ale jest bialawo - przeswitujaca i za bardzo ja
widac przy czerwonej wloczce) i w kostce wrobie od srodka paseczek
elastyczny, mam nadzieje, ze pomoze. Ogolnie jej te butkinie
przeszkadzaja. Niestety, zrobilo sie nagle TAK goraco, ze przestaly byc
potrzebne ;) Ale dzieki temu bylam zmuszona ;) uszyc jej nowy spiwor,
poprzednio uszylam polarowy, ale teraz ponad 20 stopni w nocy, wiec nowy
jest bez rekawow i bawelniany. Kawalek polarowego mozna zobaczyc tu:
http://kot.strefa.pl/big_zosia/p3280024.jpg , a tak wogle, to modelke
mozna popodziwiac tu: http://kot.strefa.pl/zochna.html , piekna, nie? ;))

Na rozrysowanie schematu cos mi brakuje czasu... ale postaram sie w
najblizszych dniach.

Kot

9. Data: 2005-05-02 07:08:51

Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mozna popodziwiac tu: http://kot.strefa.pl/zochna.html , piekna, nie? ;))
>
> Na rozrysowanie schematu cos mi brakuje czasu... ale postaram sie w

Slicznosci i butki i Zochna podobna do mamy i taty bardzo, czekam na
foteczke z bliska i schemacik.
A tu fotki mojego urwiska ktory wiecznie zdejmuje buciki:
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=70836

10. Data: 2005-05-02 07:27:32

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Monika z Rybnika wrote:

>Slicznosci i butki i Zochna podobna do mamy i taty bardzo, czekam na
>foteczke z bliska i schemacik.

A nienienie, ja to jestem ta blondyna w kucyku i Zochna wogle do mnie
nie podobna, ta laska, do ktorej jest podobna, to Sekutnica ;PP

>A tu fotki mojego urwiska ktory wiecznie zdejmuje buciki:
>http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=70836

Widac, ze Pradziwy Menzczyzna, nonono ;) Przystojniacha. Powiedzcie, czy
ja jestem dziwna, ze tak misie chce smiac, jak widze buczace dziecko ?
One takie ucieszne miny robia ;PP

Kot, wyrodna matka, drutujaca sukienke dla dzidzi, juz dochodze do pach
(po dwoch tygodniach roboty...)

--
Czytaj "Cztery Kąty" przez 4 miesiące za darmo. Zamów najpopularniejszy magazyn o
wnętrzach
http://dom.gazeta.pl/czterykaty/0,63869,2600493.html

xxx szukam gemini :)
M. Powell seria handmade archway