Mieso mielone

41. Data: 2008-10-16 18:39:42

Temat: Do Magdaleny
Od: "Ewa" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisał w
wiadomości >>

> Ja pieke w keksowce. Mielone mieso wymieszac z namoczonym, wycisnietym
> chlebem, dodac jajko, sol, pieprz, majeranek, troche mleka czy smietanki,
> posiekana kapuste, lub chinska kapuste, albo inne zielone warzywo, np.
> szparagi, wymieszac, przelozyc do keksowki, wyrownac wierzch.

Magdo, a mogłabyś powiedzieć, ile dajesz kapusty i ile chleba na
przykład na 1 kg mięsa? Z góry dziekuję za odpowiedź.

42. Data: 2008-10-16 21:25:55

Temat: Re: Do Magdaleny
Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Ewa wrote:

> Użytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisał w
> wiadomości >>

> Magdo, a mogłabyś powiedzieć, ile dajesz kapusty i ile chleba na
> przykład na 1 kg mięsa? Z góry dziekuję za odpowiedź.

Zwykle mieszam wolowine z wieprzowina, lub mielonym miesem z indyka.

1 kg miesa
dwie kromki chleba wielkosci dloni, grubosci 1.5 - 2 cm
mleko do namoczenia chleba
1 jajko
1 szklanka (250 ml) posiekanej kapusty (dosc ubita, nie luzna w tej
szklance), moze tez byc posiekana czerwona papryka, albo zielone
szparagi, tylko nie czerwona (modra) kapusta, bo okropny kolor sie robi
1 lyzeczka soli
1 lyzka pieprzu
1 lyzka majeranku
2 lyzki sosu sojowego
1 lyzka maggi
3-4 namoczone, posiekane grzyby suszone

Namoczyc i odcisnac chleb, gdy bedzie calkiem miekki i rozpadsajacy sie.
Wymieszac wszystkie skladniki, wyrobic, przelozyc do keksowki, piec w
niskiej temperaturze pod przykryciem.

MB

43. Data: 2008-10-16 21:48:24

Od: "Ewa" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisał w
wiadomości
dcommunicationinc...
> [...]
> szklance), moze tez byc posiekana czerwona papryka, albo zielone szparagi,
> tylko nie czerwona (modra) kapusta, bo okropny kolor sie robi

Dzięki za dokładny przepis. W sobotę upiekę taki klops. Zdziwiłam się
tylko, że nie dajesz cebuli ani czosnku. Ja przyzwyczaiłam sie do mielonego
mięsa zawsze je dodawać. Czy sos sojowy zawiera glutaminian sodu? Mój mąz
zawsze choruje po potrawach zawierających glutaminian.

44. Data: 2008-10-17 08:51:36

Temat: Re: Mieso mielone
Od: "Kajetana Kinga" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości

> Robisz z tego przepisu, który podawałaś (chyba go kiedyś sama też
> wykopałam)? Nadają się do przechowywania (np. 1 dzień)?

Tortille w sensie placków przyznam niecnie w obliczu decyzji czy iść na
basen czy produkować, zakupiłam w sklepie.
Uczyniłam za to do nich farsz.
Farsz nadaje się do przechowywania bez wątpienia (w warunkach chłodniczych).

Tortille pamiętam że przekłada się papierem śniadaniowym albo pergaminowym i
można mrozić tylko nie pamiętam czy surowe czy usmażone (upieczone).

Kaja

45. Data: 2008-10-17 15:27:47

Od: "fuksa" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "morghul"

> A ja jeszcze mam smakowity patent na mieso mielone i ziemniaki. Robisz
> ciasto jak na kopytka a mięso doprawiasz do smaku

wypróbowane i zaakceptowane :)

46. Data: 2008-10-17 15:29:02

Od: "! JÓSIEFF ! PIŁSÓCKI !" <""PIASÓCKI\"@ , , ,WKÓRVVIAJ.PL"> szukaj wiadomości tego autora

fuksa pisze:

> wypróbowane i zaakceptowane :)

te słowa ósłyszałaś po rozmowie kfalifikacyjnej w agencji towarzyskiej
"Balladyna"

47. Data: 2008-10-17 15:29:12

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Ewa wrote:
> [...]
> mielonego mięsa zawsze je dodawać. Czy sos sojowy zawiera glutaminian
> sodu? Mój mąz zawsze choruje po potrawach zawierających glutaminian.

Nie daje cebuli ani czosnku. Sos sojowy zawiera glutaminian.

MB

48. Data: 2008-10-17 15:29:43

Od: "! JÓSIEFF ! PIŁSÓCKI !" <""PIASÓCKI\"@ , , ,WKÓRVVIAJ.PL"> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett pisze:

> Nie daje cebuli ani czosnku.

nie mósisz i tak ci z gemby jebie

49. Data: 2008-10-17 16:36:04

Od: Woytas GolfR32 <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN pisze:

> Każdy?

nie pszygłupie, tylko ten zmodyfikowany genetycznie jak tfój stary po
czarnobylu

50. Data: 2008-10-17 16:40:09

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
pozdr. Jerzy

[gdzie] w warszawie tabasco w ilosciach przemyslowych
Robaczywe maślaki
Jaka mikrofalowke wybrac?
dobry przepisa
Mikrofale Panasonic Inverter