Do Nixe

1. Data: 2006-09-26 07:35:39

Temat: Do Nixe
Od: "ptysiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe a jaki basen? Też jestem z Gdyni i też parę razy jechałam zamiast męża
z synkiem (5lat) na basen w zeszłym roku... Tylko u nas to w ogóle na
szkółce pływackiej był zakaz wstępu do szatni "nieuczestników" zajęć... ba
nawet nie miałam jak delikwenta podejrzec co robi i jak robi na basenie:( No
i jakoś po 3 m-cach samo się rozwiązało, bo mały mi zachorował, autko się
sprzedało, a że była zima to nie miałam przyjemności na 18stopniowy mróz
ciągnąć dzieciaka po basenie... do trajtka:( I teraz jestem w poszukiwaniu
basenu, który zapewni mi jakiś tam komfort i nie będzie na drugim końcu
Trójmiasta.
Pozdr.
Gosia, Mateo, Klaudia

2. Data: 2006-09-26 08:05:37

Temat: Re: Do Nixe
Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"ptysiek" <p...@o...pl> napisał

> [...]
> nawet nie miałam jak delikwenta podejrzec co robi i jak robi na basenie:(

Niech zgadnę - chodziłaś albo na Gospodarską (Chylonia) albo na Staffa
(Karwiny)? :)
Córa chodziła na Gospodarską do szkoły "Delfin" i też nie wolno było
wchodzić na halę pływalni.
Zrezygnowałam, bo nawet nie wiedziałam, co się tam dzieje. To był zresztą
ten basen z kierownikiem - furiatem ;-)
My zaczęliśmy chodzić na Tatrzańską (basen przy gimnazjum Jezuitów), bo tam
można być z dzieckiem, a trener uczy nie tylko na sucho stojąc z kijem na
brzegu basenu, ale wchodzi z dzieckiem do wody. Jeszcze żeby tylko ta
szatnia rodzinna była ;-)

N.

3. Data: 2006-09-26 08:23:11

Od: "ptysiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości >
> [...]
> można być z dzieckiem, a trener uczy nie tylko na sucho stojąc z kijem na
> brzegu basenu, ale wchodzi z dzieckiem do wody. Jeszcze żeby tylko ta

Strzał w "10" Gospodarska - mieszkam w Cisowej więc lokomocyjnie najblizej
ale szkółka Pływaczek - ta prowadzona przez małżeństwo...
Mały na szczęscie był na tyle kontaktowy i samodzielny ze dawał sobie rade
sam w szatni - nawet prysznic brał... a ja czekałam na korytarzu w
"ochraniaczach" na obuwie;) jednak brak możliwości zerkania na dziecko i
jego postępy - nawet będąc w sporym oddaleniu bardzo mi sie nie podobał...
Gosia

dzień nauczyciela - prezent
Leki przeciwbólowe, przeciwgorączkowe
(nieco OT) basen