Do Slaska :)

1. Data: 2005-02-02 11:18:17

Temat: Do Slaska :)
Od: Anngo <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbliza sie wielkie spotkanie robotkowe :) i w zwiazku z tym mam
pytanie/propozycje. Czy slaska grupa robotkowa ma jakas nazwe?
Jesli nie, to rozpisuje konkurs (troche bez nagrody:) na nazwe grupy i
proponuje "Silesianki"

Pozdrawiam

PS Pomyslalam sobie, ze gdyby to bylo lato, to moznaby urzadzic wielki
piknik robotkowy na 3-Stawach lub w Parku Chorzowskim :) mmmm... to by bylo
cos!
Anngo i Blazej (06/09/2004) z Katowic
**************************************
Obsesja? - Sesja nad rzeka Ob!

1. Data: 2005-02-02 11:44:07

Temat: Re: Do Slaska :)
Od: "Carmen" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pytanie/propozycje. Czy slaska grupa robotkowa ma jakas nazwe?
> Jesli nie, to rozpisuje konkurs (troche bez nagrody:) na nazwe grupy i

Slaskie Igielki - tylko nie wiem czy juz jakas inna grupa nie ma podobnej
nazwy, no i czy drutowiczki i szydelkowiczni nie beda mialy nic przeciwko...
:)

Ania

1. Data: 2005-02-02 16:10:20

Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pasjonatki Plątania Nitek:-))))
Pasuje do wiekszosci poruszanych tematów:-)

Agatek

1. Data: 2005-02-02 16:22:26

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A mnie sie podoba propozycja Anngo czyli "Silesianki" i na ta nazwe oddaje
swój glos :)

Aga, dzis po ostatnim egzaminie na studiach!!!

Uzytkownik "Anngo" <a...@g...pl> napisal w wiadomosci

1. Data: 2005-02-02 21:26:39

Od: Anngo <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga z Tychów napisał/a, a Anngo ochoczo odpisuje

> Aga, dzis po ostatnim egzaminie na studiach!!!

Gratulacje, czyli na sobote wolna i frywolna :)))

1. Data: 2005-02-03 05:23:39

Od: "Barbara Lach" <l...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anngo <a...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> piknik robotkowy na 3-Stawach lub w Parku Chorzowskim :) mmmm... to by bylo
Mnie się też podoba nazwa a jeszcze bardziej pomysł pikniku latem
Pozdrawiam do zobaczenia w sobotę
Basia z Czchowic-Dziedzic

1. Data: 2005-02-04 06:59:17

Od: "Gocha" <gocha.sa@_wytnij_to_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przypomnicie dokladny termin i namiary lokalu?
Gocha

1. Data: 2005-02-04 07:18:50

Od: aniai <aniai_usun_to@i_to_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gocha napisał(a):
> Przypomnicie dokladny termin i namiary lokalu?
> Gocha
> cytuję:Złoty Osioł".
Zlokalizowany jest w samym centrum Katowic przy ul. Mariackiej 1
(właściwie na rogu Mariackiej i Dworcowej ) - jakieś 3 rzuty beretem od
Dworca PKP, PKS i WPK.
godz. 10

Do zobaczenia
Ania I.

1. Data: 2005-02-04 09:11:05

Od: "Gocha" <gocha.sa@_wytnij_to_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

A jak długo tam planujecie być? Bo ja pewnie dopiero na jakąś póżniejszą
godzinke będę mogła. tak Około 12-stej to jeszcze ktos wogóle bedzie? Jak to
zwykle bywa kiedy chcę sobie czas zaplanowac ze znacznym wyprzedzeniem - coś
mi wypadło.
Gocha

1. Data: 2005-02-04 13:21:28

Od: aniai <aniai_usun_to@i_to_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gocha napisał(a):
> [...]
> zwykle bywa kiedy chcę sobie czas zaplanowac ze znacznym wyprzedzeniem - coś

Ha- tego to już nie wiem :( Zwłaszcza, że to będzie mój debiut
spotkaniowy i nie mam pojęcia jak drzewiej bywało. Ale mam propozycję-
może się wymienimy prywatnie nr. komórek i jakby co to dam znać jak się
spotkanie rozwija... Albo Ty przedzwonisz- to już jak Ci będzie
wygodniej. To proszę o jakiś sygnał na priv czy może być...
Najlepiej na a...@p...pl

Pozdrawiam
Ania I.

[OT] czy jest tu ktos z...
[szydełko] Bluzka - jaka nitka?
wzorek z tukanem(ptakiem takim:)))))-poszukiwany
druty z koralikam - ksiazka
czapeczka