Do Tadeusza

11. Data: 2003-01-12 10:10:56

Temat: Re: Do Tadeusza
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "Dirko" <d...@w...pl>

> PS. Myślałem nawet o wyprawach dookoła świata. Oczywiście w celu poznania
> ogrodów i działek na innych kontynentach

gdyby mi sie poszczescilo w lottka (przy jakiejs kolejnej kumulacji)
to najprawdopodobnie zalozylbym sobie ogrodek w jakis cieplejszych stronach
swiata
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

12. Data: 2003-01-12 14:10:09

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Tadeusz Smal" <s...@s...pl> wrote in message

> gdyby mi sie poszczescilo w lottka (przy jakiejs kolejnej kumulacji)
> to najprawdopodobnie zalozylbym sobie ogrodek w jakis cieplejszych stronach
> swiata

Cieplejsze strony swiata maja swoje zalety, ale tez i wady.
Na przyklad wada jest, ze zima roznych szkodnikow (wliczajac
komary) nie niszczy. A poza tym wytrzymac temperatury powyzej
40C bywa trudno.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

13. Data: 2003-01-12 14:51:34

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Na przyklad wada jest, ze zima roznych szkodnikow (wliczajac
> komary) nie niszczy. A poza tym wytrzymac temperatury powyzej

:)
zeby byly tylko takie problezmy
oprocz uprawiania ogrodka holdowal bym dalej wedkowaniu
a na wodzie ma sie spokoj z robactwem i upaly niestraszne
:)))))))))
zreszta niekoniecznie musial by to byc tropik
juz takie wlochy czy grecja bylyby OK
:)

14. Data: 2003-01-12 18:58:32

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Tadeusz Smal

> nie wolno

> jest dokladnie tak
> jak pisze Jagoda
> :)
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

Posiadam zezwolenie wodno-prawne na ujęcie wody z rzeki Moszczenicy.
Pozdrawiam, Bogusław R.

15. Data: 2003-01-13 01:17:10

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

>    Hejka, myślę, że "wartałoby";-).
> Mógłby Tadeusz hehehe kajakiem lub motorówką popłynąć siecią rzek i kanałów
> (Kanał Dniepr-Bug i inne) na wczasy nad Morze Czarne albo zacząć sprowadzać
> towary barkami z Rotterdamu i Hamburga via Berlin.
>                    Pozdrawiam słonecznie i siarczyście Ja...cki

Przepraszam.Myslalem,ze sobie robisz jaja.To co piszesz jest
wykonalne.Wracam z gr.zwierzaki terrarium.Tam dopiero jest
kabaret chlopie.
Pozdrawiam Lucjan

16. Data: 2003-01-13 13:10:53

Od: "Jlanta Cembrzyńska" <G...@i...sosnowiec.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na tej grupie kazda rozmowa moze sie stac niepowazna :-)
>
> Pozdrowienia,
> Michal

I za to ją lubię.
Lucjanie,
proszę, daj się powygłupiać. Zawsze możesz zacząć nowy wątek i opatrzyć go
ostrzeżeniem " tylko poważnie!".
Teraz, ponieważ sama tak robię, chyba wszyscy odreagowujemy stres przed
początkiem marca i oszacowaniem szkód. Sądzę niestety, że jęki po tej
nieprzyjaznej zimie będą chóralne. A wtedy może znów z dobrymi radami
uaktywni się p. Marusiński, dla którego przy tej okazji przesyłam pełne
szacunku ukłony.
Gabi

17. Data: 2003-01-13 13:12:50

Od: "Jlanta Cembrzyńska" <G...@i...sosnowiec.pl> szukaj wiadomości tego autora

> PS. Myślałem nawet o wyprawach dookoła świata. Oczywiście w celu poznania
> ogrodów i działek na innych kontynentach

To może w czerwcu do Pszczyny na III Festiwal Sztuki Ogrodów? Nie szukając
daleko.
Gabi

18. Data: 2003-01-13 13:34:08

Od: a...@w...pl (aMiraK) szukaj wiadomości tego autora

> To może w czerwcu do Pszczyny na III Festiwal Sztuki Ogrodów? Nie
szukając
> daleko.
> Gabi
Bylas na I albo II ? Na czym taki Festiwal polega? Czy to cos wiecej niz
Targi ogrodnicze?

Mira :-)

19. Data: 2003-01-13 14:01:26

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I za to ją lubię.

Ja też, choć na początku przez to czułam sie trochę obco na grupie.

> [...]
> nieprzyjaznej zimie będą chóralne. A wtedy może znów z dobrymi radami
> uaktywni się p. Marusiński, dla którego przy tej okazji przesyłam pełne

Pozwalam nieśmiało przypomieć, że już pierwsze jęki słychać. Za kilka dni
jak zniknie śnieg mogę pojęczeć jeszcze więcej. Na razie odkryłam, że
podmarzł mi wrzosiec i pięknych białych kwiatków nie będzie, wszystkie pąki
się osypały, aż strach wyjść do ogrodu żeby nie odkryć czegoś nowego.
Kaśka

20. Data: 2003-01-13 14:33:38

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in

> [...]
> że podmarzł mi wrzosiec i pięknych białych kwiatków nie będzie,
> wszystkie pąki się osypały, aż strach wyjść do ogrodu żeby nie odkryć

Kobiety, nie mowcie takich brzydkich rzeczy! Dyc to dopiero poczatek
stycznia! Caly luty przed nami!
Ja wychodze do ogrodu z wzrokiem utkwionym w karmnik i nie rozgladam sie na
boki. Na razie nic nie chce wiedziec, nadzieja matka wynalazkow, nie bede
sie dolowac na polmetku zimy. Najwyzej w marcu siadem se na schodku i
zaniose sie lamentem ...
Pozdrowienia - Ewa Sz.

Bluszcz traci liscie
Gdzie sprzedaż wysyłkowa
o szczepieniu jablonek podsumowanie+dedykacja
Rycynus -cd.
BLUSZCZE mi umiera!!