Do Trena - ostentacyjnie

1. Data: 2004-10-13 17:50:07

Temat: Do Trena - ostentacyjnie
Od: "tycztom" <t...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dopóki nie poznało się dobrze krajowca, żadnym sposobem nie udawało się
uzyskać od niego jakiejkolwiek jasnej odpowiedzi. Na bezpośrednio zadane
pytanie: "Ile masz krów?", odpowiadał wymijająco: "Tyle samo, ile
wczoraj". [Karen Blixen "Pożegnanie z Afryką"]

TT

--
"noca, do mego pokoju wlecial komar. spalam odkyta, bylo goraco, mialam koldre miedzy
nogami, lepiej mi sie spi, jak mam cos miedzy nogami..." [Kasia]

1. Data: 2004-10-14 09:27:20

Temat: Odp: Do Trena - ostentacyjnie
Od: "tren R" <z...@g...bezspamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tycztom <t...@i...pw.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:2...@u...de...

> [...]
> pytanie: "Ile masz krów?", odpowiadał wymijająco: "Tyle samo, ile
> wczoraj". [Karen Blixen "Pożegnanie z Afryką"]

hihihi
no nie, nie rób mi tego bo jeszcze jak zaczne uzasadniać
to się okaże, że nawet mam jakies zdanie w temacie

1. Data: 2004-10-15 18:43:16

Temat: Re: Do Trena - ostentacyjnie
Od: "tren R" <t...@s...wupe.pl> szukaj wiadomości tego autora

takie litery jak w<news:cklgnc$9cq$1@inews.gazeta.pl> świadczą kurna o
<tren R>, a tam między innymi:

> hihihi
> no nie, nie rób mi tego bo jeszcze jak zaczne uzasadniać
> to się okaże, że nawet mam jakies zdanie w temacie

ps. a poza tym znalazłem work
[w korporacji, a jednak]
i jestem w trakcie przygotowań do nowego wspaniałego świata

kłania sie wszystkim sprzedajny tymczasowy specjalista ds rekrutacji

--
- Chodź ze mną pogratulować Stefanowi. Dziecko się mu urodziło.
- Tak? A co ma?

1. Data: 2004-10-16 08:03:44

Od: "tycztom" <t...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

->J.E. tren R<- ckp5du$evg$...@n...news.tpi.pl naszkrobal/a:

> kłania sie wszystkim sprzedajny tymczasowy specjalista ds rekrutacji

"W czasie porannych przejażdżek po polach trafiałam niekiedy na
przepiórkę, która biegła przed koniem, tak jakby miała złamane skrzydło,
i umierała ze strachu przed psami. Nie miała jednak złamanego skrzydła,
nie bała się również psów - w każdej chwili potrafiła frunąć im sprzed
nosa - tylko gdzieś w pobliżu znajdowała się gromadka jej piskląt i
matka chciała odwrócić uwagę od tego miejsca. Podobnie jak przepiórka
krajowcy tylko udawali strach przed nami, aby nim przykryć jakąś
znacznie głębszą obawę, której natury nie mogliśmy się domyślić." [Karen
Blixen; "Pożegnanie z Afryką"]

TT

--
"Jeżeli zadajecie pytania, na które nie chciałybyście znać odpowiedzi,
musicie liczyć się z odpowiedzią, której nie chcecie usłyszeć."

1. Data: 2004-10-16 20:06:20

Od: " Pyzol" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R <t...@s...wupe.pl> napisał(a):

> ps. a poza tym znalazłem work

Hura!Hura! Hura!

:)
Kaska

Porozmawiac o depresji - czy i jak leczyc
Re: Zachowanie społeczne vs działanie społeczne
opuszczenie domu, uzaleznienie od rodzicow
zachowanie społeczne vs działanie społeczne
dramat pt "jest mi przykro" akt 1