Do amantów mojej twórczości.

1. Data: 2005-08-26 11:38:45

Temat: Do amantów mojej twórczości.
Od: Fioletowy Kot! <fioletowykotTNIJ!@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szykuję zbiór lepszych moich postów na stwoję stronę. Mi się nie chce
szukać, bo o większości zapominam zaraz po napisaniu, wiec jeśli komuś coś
szczególnie zapadło w pamięci, to proszę o przesłanie mi msg-id na priv.

A wy nowe ryje nie panoszyć się tutaj tak, bo jak szkończe pracować nad
stroną to wrócę was rozpierdolić. Wykonać!

--
To był Fioletowy Kot, który z chęcią nasra ci na płot.

GG: 7526231 www.fioletowykot.sympatia.pl fioletowykot[@]vp.pl
alt.pl.zbluzgaj, alt.pl.tvn.brednie - grupy dobre w ryj

2. Data: 2005-08-26 13:38:41

Temat: Re: Do amantów mojej twórczości.
Od: " Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fioletowy Kot! <fioletowykotTNIJ!@vp.pl> napisał(a):

> [...]
>
> A wy nowe ryje nie panoszyć się tutaj tak, bo jak szkończe pracować nad
> stroną to wrócę was rozpierdolić. Wykonać!

a ja mam deja vu. czy ty tego posta nie dales gdzies z miesiac temu, moze to
inna grupa byla?

3. Data: 2005-08-26 19:35:37

Od: Fioletowy Kot! <fioletowykotTNIJ!@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Himera napisał(a):

> a ja mam deja vu. czy ty tego posta nie dales gdzies z miesiac temu, moze to
> inna grupa byla?

Dałem go dzisiaj na trzy, głupi małpiszonie. :)

4. Data: 2005-08-27 00:49:49

Od: "Himera" <H...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Fioletowy Kot!" <fioletowykotTNIJ!@vp.pl> wrote in message

> Dałem go dzisiaj na trzy, głupi małpiszonie. :)

nie mow tak do mnie bo ci ukroce i tak juz krotkiego fiutka.

ale bez jaj nie dzisiaj ale wczesniej wydawalo mi sie ze widzialam tego
posta, gdzies z miesiac temu.
--
http://kevan.org/brain.cgi?Himera

5. Data: 2005-08-30 20:36:05

Od: Marccel <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Himera wrote:

> ale bez jaj nie dzisiaj ale wczesniej wydawalo mi sie ze widzialam tego
> posta, gdzies z miesiac temu.

Sprostowanie:
wczesniej wydawało Ci sie ze _będziesz widziec_ tego posta, gdzies tak
za miesiąc.
I wszystko gra. Amanci ;)

6. Data: 2005-08-31 07:02:15

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fioletowy Kot!" <fioletowykotTNIJ!@vp.pl> napisał w wiadomości
> Szykuję zbiór lepszych moich postów na stwoję stronę. Mi się nie chce
> szukać, bo o większości zapominam zaraz po napisaniu, wiec jeśli komuś coś
> szczególnie zapadło w pamięci, to proszę o przesłanie mi msg-id na priv.

<6...@f...republika.pl>

dlaczego: rozwój osobisty??
Coś wam strona nie działa...
Janek nie żyje