Do czarnegojanka

1. Data: 2004-08-11 20:33:44

Temat: Do czarnegojanka
Od: " annaklay" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj sprawdzilam przypadkowo skrzynke i otrzymalam od ciebie e-mail
z zapytaniem: czy ja cos rozsylam:-)
Nie, ja niczego i nikomu nie rozsylam, bo po co??
Oswiadczam, ze wogole nie odpowiadam tez na zadne zapytania, bo boje sie
otwierac listy, aby nie otrzymac jakies wrednej przesylki.
Najlepiej postow z moim podrobionym nikiem nie otwierac, bo ktos sie po
prostu bezczelnie podszywa.

pozd.an

2. Data: 2004-08-11 20:51:54

Temat: Re: Do czarnegojanka
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " annaklay" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> Dzisiaj sprawdzilam przypadkowo skrzynke i otrzymalam od ciebie e-mail
> z zapytaniem: czy ja cos rozsylam:-)
> Nie, ja niczego i nikomu nie rozsylam, bo po co??

ok ;) zapytałem bo były tam 2 "dziwne' załaczniki

3. Data: 2004-08-13 18:12:08

Od: Senicz <w...@u...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik czarnyjanek napisał:
> Użytkownik " annaklay" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> ok ;) zapytałem bo były tam 2 "dziwne' załaczniki

A jakie? moze przepisy kulinarne?

Artykuł o dietach i nadwadze.
Trawienie
Kawa i sol